بازدید 4040

رئیسی: صنایع استان مرکزی نماد غرور ملی هستند

رئیسی گفت: صنایع استان مرکزی نقش بی بدیلی در صنعت و اقتصاد کشور دارند و هر یک از این صنایع نماد غرور ملی هستند.
کد خبر: ۱۱۳۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶ 22 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، «سید ابراهیم رئیسی» صبح جمعه در بیست نهمین سفر استانی خود از طریق فرودگاه اراک وارد استان مرکزی شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

وی در بدو ورود در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی دارای ظرفیت‌های بسیاری است و قطب صنعتی تخصصی کشور محسوب می‌شود و نقش برجسته ای در اقتصاد کشور دارد.

آیت الله رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی استان مرکزی بیان کرد: صنایع استان مرکزی نقش بی بدیلی در صنعت و اقتصاد کشور دارند و هر یک از این صنایع نماد غرور ملی هستند.

وی با بیان اینکه استان مرکزی مهد مفاخر و بزرگان است و بیش‌از ۶ هزار شهید تقدیم دفاع مقدس و نظام جمهوری اسلامی کرده، گفت: فرهیختگان برجسته‌ای از جمله امام راحل و آیت‌الله اراکی و… که هر یک از این بزرگان سرداران رشید اسلام محسوب می‌شوند، از این خطه برخواسته اند.

رئیس جمهور با اشاره به برنامه ریزی های پیش از بیست و نهمین سفر استانی هیأت دولت عنوان کرد: گروه‌هایی برای بررسی ظرفیت‌های استان مرکزی پیش‌از سفر به این استان اعزام شدند و گزارش‌هایی از تهیه و ارائه کردند تا در تصمیم‌گیری مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب استان مرکزی در خصوص نیروی انسانی گفت: نیروهای کارآمد فرهیخته و مستعد زیادی در استان وجود دارند که اگر دولت شرایط را برای آنها مهیا کند می‌توانند در پیشرفت کشور مؤثر باشند.

آیت الله رئیسی در پایان تصریح کرد: این سفر مصوباتی خواهد داشت و تصمیماتی در استان اتخاذ و اعلام خواهد شد و برخی از تصمیمات نیز در مرکز پیگیری و به اطلاع مردم می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی