بازدید 3780

برگزاری یک همایش کنکوری در دانشگاه علامه طباطبایی

دانشگاه علامه طباطبایی برای اولین بار برای مجازین کنکور ۱۴۰۱ همایش آنلاین مشاوره انتخاب رشته را به صورت مجازی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵ 21 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام این دانشگاه و در جهت انجام رسالت اجتماعی ، همایش آنلاین مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ با حضور برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه ساعت ۱۳ سوم مردادماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

"توضیح کامل دفترچه انتخاب رشته"، "معرفی رشته های دانشگاهی و بازار کار آنها"، "معرفی دانشگاه ها"،" توضیح سامانه آنلاین انتخاب رشته دانشگاه علامه طباطبایی" و "نحوه انتخاب رشته" برخی موضوعاتی هستند که در این همایش مطرح می شوند.

داوطلبان و علاقه مندان می توانند از طریق لینک https://meeting.atu.ac.ir/ch/advisor در این همایش رایگان شرکت کنند و شرکت برای عموم در این همایش آزاد است.

همچنین دانشگاه علامه طباطبائی تاکید کرد، برای نخستین بار با بهره گیری از ظرفیت ها و تجارب علمی مراکز آموزشی و پژوهشی دانشگاه، اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ برای داوطلبان نموده و این مشاوره ها در دو جلسه اختصاصی آنلاین بر اساس زمان بندی انتخابی داوطلب انجام می شود. در واقع فرصتی طلایی جهت تضمین دسترسی به یک انتخاب درست برای داوطلبان به شمار می رود.

ارائه خدمات تخصصی مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه، بررسی و ارزیابی توانمندی ها و علاقه مندی های فردی داوطلبان و تحلیل کارنامه کنکور سراسری بر اساس پارامتر های رتبه، تراز داوطلب، رتبه در سهمیه، شرایط ضریب شکست نمرات، از جمله خدماتی است که به داوطلبان ارائه می‌شود.

ثبت نام در همایش فوق از طریق نشانی https://advisor.atu.ac.ir انجام شده و آدرس دریافت اخبار انتخاب رشته آنلاین و نوبت مشاوره نیز در این نشانی t.me/entekhabreshtehatu قابل دریافت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل