بازدید 7275

اکانت گیم تایم و دراگون فلایت چیست ؟

بازی های رایانه ای این روزها بسیار محبوب شده اند و هر روز پلتفرم ها و دستگاه های جدیدی برای game و بازی های کامپیوتری تولید و ساخته می شوند . این موضوع در سال های اخیر بسیار گسترش یافته است .
کد خبر: ۱۱۳۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ 17 July 2022

بازی World Of Warcraft که اختصارا به آن wow نیز گفته می شود ، از جمله بازی های مجاز کامپیوتری است که میتوان آن را به صورت آنلاین بازی کرد . البته آنلاین بازی کردن وارکرفت (World Of Warcraft) متسلزم خرید گیم تایم می باشد .

گیم تایم (Game Time) در واقع نوعی اکانت است که به شما اجازه بازی کردن وارکرفت به صورت آنلاین و گروهی را میدهد . اکانت گیم تایم معمولا به صورت 30 روزه و 60 روزه به فروش می رسد . از آنجایی که خرید گیم تایم 60 روزه نسبت به سایر به صرفه تر است ، گیمر ها معمولا این اکانت را خریداری می کنند . شما نیز میتوانید از سایت Ernogame  به بهترین قیمت این اکانت را خریداری و برای بازی وارکفت استفاده کنید .

نکات مهم در خرید گیم تایم

خریدن گیم تایم وارکرفت همچون بقیه اکانت ها نیاز به توجه به نکات خاصی دارد . در این مقاله شما را با این نکات آشنا خواهیم کرد تا با خیال راحت این اکانت را از سایت های معتبری همچون ارنوگیم خریداری کنید و از بازی کردن آنلاین لذت ببرید .

اکانت گیم تایم و دراگون فلایت چیست ؟

گیم تایم قانونی بخرید و به ریجن توجه کنید !

باید به این موضوع توجه داشته باشید که خرید گیم تایم باید از فروشگاه های معتبر انجام شود . اکانت تهیه شده باید کاملا به صورت قانونی خریداری شود . متاسفانه برخی از کانال ها و پیج ها اقدام به فروش گیم تایم به صورت هک شده میکنند که این مورد را به هیچ عنوان به شما گیمر و علاقه مند به بازی کامپیوتری توصیه نمی کنیم .

بازی وارکرفت دارای دو ریجن اروپا و آمریکاست . شما باید در هنگام خریدن اکانت به این موضوع توجه کنید . البته در کشور ما گیم تایم اروپا بسیار محبوب تر از گیم تایم آمریکاست . چرا که پینگ (ping) بهتری نسبت به مورد دیگر دارد . دلیل آن هم نزدیک بودن سرور های اروپا به خاورمیانه و ایران است .

فعال سازی اکانت گیم تایم

فعال سازی گیم تایم کار چندان سختی نیست . با این حال بهتر است مراحل فعال کردن آن را در سایت ارنوگیم مشاهده کنید . پس از خرید اکانت کافیست وارد سایت Battle (نرم افزار بلیزارد) شده و گزینه Redeem Code را کلیک کنید .

قیمت گیم تایم چقدر است ؟

در حال حاضر باتوجه به نرخ دلار ، قیمت خرید این اکانت حدود 850 الی 900 هزارتومان است که شما با خرید از فروشگاه ernogame میتوانید آن را با قیمت مناسب تهیه و فعال سازی کنید .

راهنمای خرید دراگون فلایت

از آنجا که وارکرفت یکی از محبوب ترین بازی های رایانه ای چند دهه گذشته است ، افراد بسیار زیادی در سراسر جهان آن را دنبال میکنند . به همین علت شرکت تولید کننده آن اقدام به ساخت و تولید آپدیت برای این بازی می کند تا به نوعی از استقبال گیمر ها از این بازی قدردانی کند . وارکرفت World Of Warcraft به تازگی از آپدیتی رونمایی کرده است که نام آن دراگون فلایت است این نسخه دارای کاراکتر های بسیار جذاب می باشد . برای دسترسی به این نسخه از World Of Warcraft شما نیاز به خرید دراگون فلایت dragonflight از فروشگاه ارنوگیم دارید . تمامی مراحل خریدن و فعال سازی اکانت دراگون فلایت همانند گیم تایم است و تفاوت چندانی ندارد .

اکانت گیم تایم و دراگون فلایت چیست ؟

قیمت دراگون فلایت نیز همچون گیم تایم بستگی به قیمت دلار دارد . چرا که فروشگاه هایی همچون ارنوگیم اقدام به تهیه قانونی این اکانت برای مشتریان و گیمر ها می کنند . در حال حاضر قیمت فروش دراگون فلایت از 1.5 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان متغیر است .

علت تقاوت قیمت دراگون فلایت ها

یکی از دلایلی که قیمت خرید دراگون فلایت dragonflight های بازی وارکرفت (WoW) را با یکدیگر متفاوت کرده است ، تفاوت در نسخه های آن است . در حال حاضر اکانت دراگون فلایت در نسخه های زیر برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای آنلاین عرضه می شود .

  • دراگون فلایت Base
  • دراگون فلایت Heroic
  • دراگون فلایت Epic

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست