بازدید 2907

هدفگذاری برای افزایش صادرات محصولات فولادی

گروه صنعتی آریا سهند تبریز به عنوان تولید کننده محصولات با کیفیت فولادی از جمله، لوله فولادی، قوطی فولادی، پروفیل فولادی و بیضی فولادی در سال 1401 اهداف مهمی چون افزایش صادرات را در برنامه اصلی کاری خود قرار داده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 17 July 2022

هدفگذاری برای افزایش صادرات محصولات فولادی

صادرات به کشورهای همسایه و منطقه و شناسایی بازار های هدف صادراتی، موضوعی است که در سال های گذشته در دستور کار این گروه صنعتی بوده است و نتایج این برنامه های هدفمند امروزه با افزایش روز افزون حضور این شرکت در کشورهای مختلف منطقه نمایان می شود.

افزایش صادرات محصولات فولادی گروه صنعتی آریا سهند تبریز در یک سال گذشته

گروه صنعتی آریا سهند تبریز در طول یک سال گذشته توانسته است میزان صادرات خود را افزایش داده و در جهت اقتصاد مقاومتی و ارزآوری برای کشور، قدم های موثری بردارد.

مدیرعامل این گروه صنعتی در مورد عملکرد صادراتی آریا سهند تبریز در سال 1400 گفت: گروه صنعتی آریا سهند تبریز در سال 1400 موفق به صادرات بیش از 20 هزار تن انواع محصولات فولادی از جمله لوله، قوطی و پروفیل به کشورهای همسایه و منطقه شده است.

علیرضا حمل کاری اظهار کرد: استقبال از محصولات باکیفیت ایرانی روز به روز بیشتر می شود و میزان صادرات در ماه های ابتدایی سال 1401 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 30 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: گروه صنعتی آریا سهند تبریز با تکیه بر توان داخلی با نگاه ویژه به صادرات، علاوه بر داخلی سازی تولید محصولات فولادی و جوابدهی به بازار داخلی، بازارهای هدف در کشورهای همسایه و همجوار را نیز مورد توجه قرار داده است.

حمل کاری اظهار کرد: در صورت حمایت مسئولان و تامین مواد اولیه مورد نیاز برای افزایش تولید، این گروه صنعتی توانایی افزایش ۱۰۰ درصدی آمار سال گذشته را تا پایان سال 1401 داشته و برنامه ریزی برای رسیدن به توان تولید بیشتر برای این میزان صادرات صورت گرفته است.

وی با اشاره به اشتغالزایی بالای حاصل از توسعه صادرات، گفت: با افزایش تولید و صادرات اقدام به افزایش نیروی کار و شیفت های کاری نموده ایم تا قدم بزرگتری در زمینه اولویت های دولت از جمله افزایش اشتغال برداریم.

حمل کاری در زمینه استانداردهای بین المللی دریافت شده توسط این گروه صنعتی نیز گفت: گروه صنعتی آریا سهند تبریز نیز از جمله شرکت های فولادی ایران است که توانسته است 6 استاندارد مهم بین المللی را دریافت کند.

وی تصریح کرد: این گروه صنعتی موفق به کسب استانداردهای ایزو ۱۰۰۰۲ ، ایزو ۱۰۰۰۴ ، ایزو ۵۰۰۰۱ ، ایزو ۱۴۰۰۱ ، ایزو ۴۵۰۰۱ و ایزو ۹۰۰۱ شده است.

هدفگذاری برای افزایش صادرات محصولات فولادی

شرکت در نمایشگاه های بین المللی خارجی

از دیگر برنامه های گروه صنعتی آریا سهند تبریز برای افزایش صادرات و شناسایی بازارهای خارجی هدف، می توان به حضور در نمایشگاه های دیگر کشورها اشاره کرد. به عنوان نمونه این شرکت در اوایل خرداد 1401 در نمایشگاه بین المللی صنایع ساختمان اربیل عراق حضور موفق و چشمگیری داشته است.

این نمایشگاه با حضور 207 شرکت از کشورهایی چون چین، هند، ایران، عراق، ترکیه، امارات و مصر باعث آشنایی شرکت های تولیدی و صنعتی مصرف کننده مواد اولیه فولادی با تولیدات این گروه صنعتی شد. استقبال بالا از غرفه آریا سهند تبریز و حضور کارشناسان، صنعتگران و بازرگانان از کشورهای مختلف، از جمله دستاوردهای آریا سهند تبریز در این نمایشگاه بود.

آریا سهند تبریز تولید کننده محصولات با کیفیت فولادی

هدفگذاری برای افزایش صادرات محصولات فولادی

گروه صنعتی آریا سهند تبریز در زمینه تولید محصولات باکیفیت فولادی از جمله لوله، قوطی و پروفیل به عنوان محصول اولیه برای صنایعی چون خودروسازی، تجهیزات ساختمانی، لوازم خانگی، دوچرخه سازی، مبل سازی، لوسترسازی، کابینت سازی و سایر صنایع مرتبط فعالیت می کند.

این گروه صنعتی تولید کننده انواع لوله و قوطی روغنی، گالوانیزه و استیل بوده و در زمینه تامین مواد اولیه فولادی برای صنایع مختلف فعالیت می کند.

رضایت مشتریان داخلی در کنار علاقمندی مشتریان خارجی به دلیل کیفیت محصولات از جمله لوله، قوطی، پروفیل و بیضی فولادی، نشان دهنده مسیر مناسبی است که این گروه صنعتی در جهت توسعه می پیماید.

برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات علاوه بر سایت رسمی این گروه صنعتی به آدرس ariasahandtabriz.com بخش فروش کارخانه نیز به شماره تلفن های 33108000-041 و 09143331820  آماده پاسخگویی می باشند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر