بازدید 23708
۲
بیانیه فدراسیون؛ محکوم می‌کنیم، شکایت می‌کنیم

ماجرای حمله پدر به مربی بعداز باخت دختر ووشوکار

پدر یکی از ووشوکاران پس از اطلاع شکست فرزندش، با حضور غیر مجاز و غیر قانونی در سالن وارم آپ (محل گرم کردن ورزشکاران) به حریف و مربی فرزندش حمله‌ور شد، شروع به هتاکی و فحاشی کرد
کد خبر: ۱۱۳۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳ 16 July 2022

فدراسیون ووشو به دنبال اتفاقات رخ داده در حاشیه رقابت‌های قهرمانی جوانان دختر کشور، بیانیه‌ای را صادر کرد.

 به گزارش تابناک ورزشی؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بعدظهر امروز و در حاشیه رقابت‌های قهرمانی جوانان دختر کشور و انتخابی تیم ملی در این رده سنی، پدر یکی از ووشوکاران پس از اطلاع شکست فرزندش، با حضور غیر مجاز و غیر قانونی در سالن وارم آپ (محل گرم کردن ورزشکاران) به حریف و مربی فرزندش حمله‌ور شد، شروع به هتاکی و فحاشی کرد و نسبت به نتیجه رقابت فرزندش اعتراض داشت که این مسئله باعث ایجاد درگیری و تنش در سالن مربوطه شد.

شاهدان عینی شهادت داده‌اند هیچ ورزشکاری مرتکب تخلف نشده و فقط دختران ووشوکار در قبال این مهاجم از خودشان دفاع کردند.

ماجرای حمله پدر به مربی بعداز باخت دختر ووشوکار

پس از ایجاد این درگیری، بلافاصله مسئولان برگزاری، مسئولان حراست حاضر در محل برگزاری، کادر برگزاری و نیروی انتظامی مداخله کردند و به این اتفاق پایان دادند. البته شخص مهاجم بلافاصله از محل متواری و ماجرا با حضور ماموران انتظامی به مراجع ذیربط گزارش شد.

 فدراسیون ووشو ضمن محکوم کردن حرکت و اقدام این فرد خاطی ضمن بررسی دقیق موضوع و دریافت گزارشات مربوطه با تشکیل کمیته انضباطی با خاطیان برخورد لازم را انجام خواهد داد و مراتب را از مجرای قضایی پیگیری می نماید.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
ورزش برای سلامت جسم و روح واجبه اما برد و باخت قسمتی از مسابقات هست قرار نیست همیشه برنده باشیم
این دختر خانم با حریفی بازی داشته که مربیش، خواهر مربی تیم ملی نوجوانان و همچنین خواهر مربی تیم ملی بوده. تا اینجاش که خیلی مشکوکه ! اما حالا که تیم ملی ووشو مملکت در اختیار این خانواده هستش، لطفا فدراسیون محترم نحوه نظارت مستقل رو هم بصورت شفاف اعلام کنه که سیستم به سمت فساد نره. اگر فیلم مبارزه رو هم پخش کنند عالیه. و اگر بنا بر استانداردها این مبارزه ها قابل پخش نیست، زمینه برای فساد بیشتر فراهمه. خواهشن یه جری مدیریت کنید که اتفاقات کثیف اکادمیهای فوتبال تکرار نیشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان