بازدید 40684
سوژه

اسکوچیچ استعفا نداد تا آخرین دلار قراردادش را بگیرد

تا هفته پیش اسکوچیچ به عنوان یک مربی گمنام در جهان ، جزو ارزان ترین مربیان جام جهانی ۲۰۲۲ تصور می‌شد، ناگهان انتشار لیستی در یک رسانه معتبر اروپایی نشان داده که اسکو حدود ۶۵۰ هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران می‌گیرد که برای او رقم بسیار بالایی است
کد خبر: ۱۱۲۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ 14 July 2022

دراگان اسکوچیچ بعداز نشست با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال راهی کرواسی شد تا منتظر تصمیم مسوولان فدراسیون بماند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گویا در این جلسه سرمربی کروات بعداز توضیحاتی طولانی درباره شرایط تیم ملی و توانایی خود برای هدایت تیم ملی در قطر مقابل حریفان ایران، یک جواب قطعی و سریع از مدیران ارشد فدراسیون خواست.

با توجه به رد صلاحیت فنی این مربی از سوی تمامی اعضای کمیته فنی فدراسیون، و انتشار علنی خبر برکناری او پیش از مصوبه هیات رییسه، اعضا در این نشست تصمیم گرفتند خبر عزل اسکوچیچ را بلافاصله تایید نکنند تا حرف شان تابع تصمیم کمیته فنی نباشد.

با اینحال گفته می‌شود در این جلسه از اسکوچیچ خواسته شد تا در صورت تصمیم فدراسیون برای قطع همکاری، کتبا استعفا دهد اما دراگان زیر بار نرفته و تصمیم دارد تا آخرین دلار رقم قراردادش که مدعی است بسیار ناچیز است را بگیرد.

اسکوچیچ استعفا نداد تا آخرین دلار قراردادش را بگیرد

در حالی که تا هفته پیش اسکوچیچ به عنوان یک مربی گمنام در جهان ، جزو ارزان ترین مربیان جام جهانی ۲۰۲۲ تصور می‌شد، ناگهان انتشار لیستی در یک رسانه معتبر اروپایی نشان داده که اسکو حدود ۶۵۰ هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران می‌گیرد که برای او رقم بسیار بالایی است!

مشخص نیست فدراسیون بی‌پول تاکنون چه میزان از قرارداد را پرداخت کرده است اما قطعا ارزش واقعی این مربی به مراتب در بازار بین المللی نصف این مبلغ هم نیست.

حالا بعداز محکومیت به پرداخت غرامت به ویلموتس، اسکوچیج هم احیانا در صف شکایت و محکوم کردن فدراسیون ایران قرار خواهد گرفت چرا که بدون کمک دولت آهی در بساط فدراسیون نیست.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۷۳
لیاقت اسکوچیچ از فدراسیون فوتبال ایران هم بیشتر است و حیف یک مربی مثل ایشون که برای مدیران عقده ای و بی خاصیت مثل اعضای کمیته فنی ، مربی گری کنه .

شما چیکار دارید به قیمت ایشون قبل از انتخاب بعنوان سرمربی تیم ملی ، شما به این فکر کنید که مربی گرون و بی خاصیت مثل ویلموتس تیم ملی را به لبه پرتگاه برد و نفسهای همه در سینه بند اومده بود و ایشون با همون نفرات تونست تیم را با بهترین شرایط به جام جهانی برسونه !!!
پاسخ ها
محمد کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
حرفت حقه دوست عزیز ولی مافیا بدجور توی تار و‌ پود فوتبال کشور نفوذ کرده و دلالها دلار میخوان و تا گزینه مربی و نفرات خودشون به تیم ملی تحمیل نکنن دست بردار نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
کلا ارزيابي بدون توجه به شرايط بسيار پيچيده فوتبال ما که به خاطر شرايط سياسي يک بازي تدارکاتي خوب هم نمي توانيم برگزار کنيم، دشوار است.
saman
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
دقیقا
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
دوست خوبم ویلموتس طرحی از پیش تعیین شده بود و با توجه به قراردادی که بسته بود منفعت در این بود که سریعا ،یه کاری بکنه که ایرانیها اخراجش بکنن واسه همین دلیل اگه در اون بازیها ،تیم ملی بدون هیچ مربی بازی می کرد نتیجه بهتری و عالی می گرفت.
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
کاملا موافقم
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
بیا پایین بچه سرمون درد گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
احسنت بر شما . کاملا" موافقم
ویلموتس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
این ماییم که لیاقت نداریم نه اسکوچیچ.یک بار بدون ترس رفتیم جام جهانی اونم بخاطر وجود این مربی وگرنه تو مرحله گروهی باید حذف میشدیم
درسته آدم خوب و نجبیه, اما احمق که نیست.
اعضای کمیته فنی که خیلی نامردن.زمان کیروش صداشون در نمیومد می ترسیدن کیروش با جواب ها و رفتارش تحقیرشون کنه.زمان ویلموتس هم که همه لالمونی گرفته بودن.حالا یه مربی بی زبون گیر آوردن همه شیر شدن براش.اگه صلاحیت فنی نداشت چرا تو مرحله انتخابی تشکیل جلسه ندادید و اینو اعلام نکردید.اصلا شما که همه تون از نظر فنی تو فوتبال کامل هستید خودتون نیومدید تو مرحله اتنخابی که وضع تیم پا در هوا بود مسئولیت سر مربی گری رو قبول کنید.حتما می ترسیدید تیم صعود نکنه بعد تقصیرش بیوفته گردن شما.حالا که تیم صعود کرده همه از تو پستو خونه شون آمدن بیرون نظر می دن.والله همین الان تیمو بدن دست هر کدوم از این آقایون نصف کار اسکوچیچ رو هم نمی تونه انجام بده.یه چیزی هم عجیبه و اونم دروغگویی فدراسیون تا الان بوده که اعلام کردن قرارداد اسکوچیچ ریالی بسته شده ولی الان تو این خبر دارن می گن یورویی هستش.این اگه صحت داره که دیگه جزو دروغگویی فدراسیون حساب می شه.
جنابان دولت لطفا اینبار از پول صندوق تامین اجتماعی که به ویلموتس دادین دیگه دست به صندوق ما نزنید
هم باید غرامتش را بگیرد هم دست گروه کرکسها رو برای دنیا رو کند که کسی اعتمادی به قرار داد وکار در فوتبال ایران نکند یابدنده وبا ابهت مثل کیروش باشد که به احدی حتی لبخند هم نزند
فدراسیون ایران قبلا از این اشتباهات احمقانه کرده و اویچ را برکنار کرد بعدش اون مربی برزیلی را تا ایرانی طالبی را بیارند چی شد نتیجه افتضاح.
الان تا یه افتضاحدیگه نیارند ول کن نیستند همین اسکوکیچ نابغه است که بازیکنان معمولی ایرانی را برده جام جهانی. اگر کره جنوبی بود تا حالا هزار نوع تشویق براش داده بودند اسکوچیچ ضرر نکرده تو اوج هم میره تا بهترین تیم آینده را بدشت بیاره ایرانی و مردم فلاکت زده اش متضرر خواهند شد.
واقعا انتظار داشتن استعفا بده ؟؟؟ به چه دلیلی ؟؟؟


ببخشید عوذر می خایم اشتپاه شده لطفا استعفا بده . چقدر رو دارید شما
خوب به اين آقاي طارمي كه شكرخدا وضع ماليه خوبي هم داره بگيد شما كه فهم نداري از مربي و معلم خودت اينجوري حرف ميزني بيا پولشو بده
سلام.اینکه میگید این مبلغ برای اسکو زیاده بر اساس چه مترومعیاری هست؟مبلغ ویلموتس چطور بود؟اینجا جای آدم با شرافت وبی حاشیه نیست.فقط مافیا وهوچی گری...
کار خوبی کرد
بهش توهین کردن،بیرونش کردن،میخوان مفتی هم بره.. رو که نیست،سنگ پای قزوینه
تا وقتیکه در کشور همه چیز بر مبنای دروغ و عدم صداقت باشد وضع بهمین منوال هست
قیمت مربی قبل از قراردادش با الان که در رزومه اش صعود یک تیم درمانده به جام جهانی را دارد یکی است؟
شما که اینقدر از بازار سر رشته دارید لطفا بفرمایید قیمت بازیکنان جوان و گمنامی که یواخیم لوو از آنها در ترکیب تیم ملی آلمان در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و 2014 برزیل استفاده کرد قبل و بعد از جام جهانی چقدر رشد داشت؟ تورنمنت جام جهانی فقط یک ماه طول می کشد. در یک ماه و قبل جام جهانی چه پیشنهاداتی دریافت می کردند و بعد از جام جهانی از کجا ها و چه ارقامی از سوی باشگاهها مطرح می شد؟
شرع و قانون میگه : شما موظف هستید طبق قرار داد آخرین دلار رو پرداخت کنید
حالا چرا ناراحتید؟
آقای فدراسیون، فوتبال تحویل بگیر.اگر شما کارشناس فوتبال هستین من انشتینم.
برای چی باید استعفا بده ... این بنده خدا زحمت کشید بیشتر زحمت کشید یا ویلموتس .. بعدشم نتیجه مسابقات جام جهانی مشخصه ... چرا از پول بیت المال ریخت و پاش میکنین
ناشناس ۱۸:۲۳
دقیقا
انگار از جیب اینا میخوره
واقعا ما ایرانی ها چرا اینجوری شدیم نمک نشناس و قدر ندان
اگه بعد صعود ایشون می رفت با یه تیم دیگری قرارداد می بست شما نمی گفتید چه آدم عوضی هستش.حالا که معروف شد گذاشت رفت
حالا که تیم را برده جام جهانی آقایون تشخیص دادند ایشان صلاحیت نداره
واقعا واستون متاسفم و واسه این تصمیم شرم بر شما باد
نویسنده هرطور شده میخواد اسکوچیچ بزرگ کوچیک جلوه بده و رقم قراردادش بزرگ نشون بده خیلی بی انصافی میکنید مردم کاملا متوجه هستنند و دیگه چوب اشتباهات شما مثل آوردن جلال طالبی را نمیخورند
بنده موندم که ملاک ارزش فنی یک مربی برای اعضای کمیته فنی فدراسیون و هیأت رئیسه چه چیزهایی است ؟
اگر ویلموتس با آن دبدبه و کبکبه که از نظر آقایان یک مربی درجه یک بود در رهبری تیم ملی باقیمانده بود الان وضعیت تیم ملی چه بود ؟ غیر از اینکه ایران از صعود به جام جهانی باز مانده بود چیز دیگری متصور بود ؟
حالا آقای اسکوچیچ با 18 بازی 15 برد دو باخت و یک مساوی براحتی ایران را به جام جهانی برده است ، آیا آقایان انتظار دارند ایران قهرمان جام جهانی شود ؟ یا میخواهند دوباره در آستانه جام جهانی یک پرونده جدید برای ایران باز کنند ؟
اسکوچیچ بهترین مربی در طول تاریخ راهیابی ایران به جام جهانی بود در بد ترین شرایط تیم را تحویل گرفت و بدون استرس از حذف شدن تیم را به جام جهانی برد قدر نشناسی است این جور او را کنار گذاشتن باید تا رقم آخر قراردادش را بگیرد مسولیت بی خاصیت را ادب کند اگر چه یک جایی دزدی می کنند ویه مقدارش را هم به این مربی وقبلی مید هند
ویلموتس مورد علاقه آقایان در یک اقدام کلاهبردارانه در حالی که تیم ملی را به لبه پرتگاه سقوط کشانده بود بالاترین رقم دریافتی تاریخ ایران را گرفت و رفت ! آقای اسکوچیچ که تیم نابود شده ویلموتس را نجات داد و به جام جهانی برد چرا باید از حقش بگذرد ؟
واقعا لیاقت این فدراسیون همان مربیان گران قیمت و بی خاصیت است ، خدا وکیلی معیار کمیته فنی در رد صلاحیت این مربی بی ادعا چیست؟همان لابیگریها کثیف و ضد ارزشی در فوتبال کشور که جماعتی پادو اول معامله بازیکن انجام میدادند حالا دنبال تحمیل مربیان رفوزه شده به تیم ملی هستند که اگر اعتباری دارد تنها به صدقه سری همین مربی فعلی است
نوش جونش اسکوچیچ به تنهایی بیشتر از کل مجموعه فدراسیون فوتبال برای تیم ملی زحمت کشید. حالا شما قدر ناشناسها میخواهید حقش رو بخورید که انشاالله نمی‌توانید.
دلال ها وباج گیرها از اسکوچیچ راضی نبودند چون به هیچ کس
باج نمی دهد و این لقمه رفتن به جام جهانی بعنوان سر مربی را برای خود ویار خود می خواهند این دلال‌ها همه‌جا هستند مثل مافیا می مانند برای همین این فرد شایسته را کنار خواهند زد ومهره خود را بجای آن خواهند گذاشت.
اسکوچیچ مرد بی ادعا،مرد عمل ،که تیم ایران را از حذف شدن نجات داد ،باید قدرشرا دونست و بهش احترام گذاشت،همه اهالی فدراسیون مدیون ایشون هستند و باید سپاسگزار او باشند چون اگر ایشون نبود الان همشون سرافکنده بودند و زبانشان اینقدر دراز نشده بود ،پس نامردی نکنند و بزارن مرد دوست داشتنی کارشرا ادامه بدهد.
حق داره بگیره
تصورش را بکنيد تا جام جهاني ايران نمي تواند مربيش را انتخاب کند.
اسکوچيچ هم مي گويد وضعيت من مبهم بوده شما صلاحيت مرا رد کرديد نمي آيد سرمربيگري کند.
آن وقت ايران از اسکوچيچ شکايت مي کند تو قرارداد داشتي بايد مي آمدي
(((:
باید با احترام باهاش رفتار کنیم چون اون بود که در شرایط سختی که قرار گرفته بودیم نجات داد و در آسیا به عنوان تیم نخست به جام جهانی اعزام میشیم. قدر زحماتش را بدانیم
حقشه تا قرون اخرو بگیره. زحمت کشید خواستن با بازی موش و گربه مجبورش کنن استعفا بده افرین بهش گول نخورد. پولشو ندن بزارن تاج ... رییس فداراسیون بشه با پسرش بکشن بالا. سازمان مثلا بازرسی و دستگاه عدالت که یه بدبخت بی پول از فشار زندگی مرتکب جرمی میشه ۲۴ ساعته میگیرنش و حکم صادر میکنن چرا به جرائم این شخص رسیدگی نمیکنن. لیاقت این فدراسیون کی روش و ویلموتس هستن که مثل خودشون... اسکو هر جای دنیا بری دوستت داریم
اگراین پول برای اسکوچیچ. زیادهست،، درعوض نفس کشیدن برای این. اعضای فنی بی خاصیت، عقده ای، بی کارنامه، که درهیچ جای فوتبال ایران این. اقایون جاندارن. فقط با دلالی چندسلل بازی، چندسال مربیگری کردن همیشه هم اخراج شدند!!!! زیادهست!!!
هیئت رئیسه هم که هیچی بلید غازبچرونه!؟؟؟ همه ی ایناراجمع کنید خداییش ببینید کجا موفق بودند!!! درفوتبال کدوم کارخوب را انجام دادن!! فقط زیراب زنی، دلالی وپست گرفتن راخیلی خوب بلدند!!! دیدید درانتخابات چه جوری رای جمع کردند!!! بازهم جمع میکنند!!! راستی تاج نامزد رئیس فدراسیون شده!!! درهرجای دنیا بود از شرمندگی بلید تااخر عمرش درخانه میموند. اینجا باپرویی نامزد شده ورای هم خواهداورد!!! بلین حقی از دلارهای ویلوتس وکیروش و، سفرها و.... بهشون رسیده را یکم خرج کنند، رای بالا خواهنداورد!! بعدمردم دوباره..... ازاول...
خب یعنی باید استعفا بده که حقشو نتونه بگیره. یعنی مثل ویرا مربی برزیلی حقشو بخورن و قبل جام جهانی برکنارش کنند.اول مگه توی قرارداد قیمت و زمان را تعیین نکردن. مگه تیم بحران زده را بی دردسر به جام جهانی نبرد.یادتون رفته بحرین و عراق چقدر از بردن ایران سرمست بودند؟
جواب خوبی را با بدی دادن ته نامردیست
چرا باید استعفا بده؟ ضمنا مربیان داخلی هم الان ۲۰ میلیارد معادل ۶۵۰ هزار دلار میگیرن، اسکوچیچ از اونها کمتره؟؟
سلام واقعا نوش جونش دمش گرم تو بدترین شرایط تیم رو تحویل گرفت با بهترین عمل کردتاریخ فوتبال ایران تحویل دادلیاقتش خیلی بیشتر از اینهاست
سلام
مرام ما همینه.
وقتی کسی به کشور خدمت میکنه و عزت برای ما میاره عزلش میکنیم.
عملکرد اسکوچیچ نشان از موفقیت ایشان در تیم ملی داشت .برکناری او هم اصلا به خاطرمشکل فنی این مربی نیست.
مگر کی روش چقدر می گرفت که حتی یک جام در آسیا هم نگرفت ؟
امان از دلال های تیم ملی
حق با اسکوچیچه و فدراسیونی که انقدر نامرده و کمیته فنی ای که انقدر داره کینه ای عمل می‌کنه حقشونه که آبروشون بره
دم اسکوچیچ گرم
خدا بهش کمک می‌کنه بعد تیم ملی می‌ره ایمای خیلی خوب
حس میکنم اسکوچیچ انقدر با این نتایج خوبی که گرفته بالا بره که روزی فدراسیون بره منتشر کنه برای مربیگری
تغییر مربی خوبه ولی نه کمتر از اسکوچیچ و با دادن حقوق کامل ایشان.کیروش گزینه میدان دیده و شناخته شده تر در جهانه ، ولی اگر قرار هست کیروش نیاید اسکوچیچ با کارنامه اش بهتر است بماند.
نوش جونش...حتی اگه شکایتم بکنه و ایران دوبل این دستمزد جریمه بشه هم من راضیم... حق نمک نشناس ها رو باید بذاره کف دستشون!!!
اعضای کمیته فنی فدراسیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا" لیست کمیته فنی را منتشر کنید ببینیم از این مربی فنی ترند یا نه !!!!!!!!!!!
مديران تيم ملي می‌خواهند دوباره‌ با ساخت و پاخت قراردادي مثل قرارداد ویلموتس مانند مهدی تاج خدا تومن اختلاس کنند
اگر قوه قضاییه با تاج برخورد می‌کرد و غرامت را از تاج می‌گرفتند اين مديريت به فکر تعویض مربی نمیافتادند
عجب عجب کسی که رزومه بالایی نداشت مربی متوسطی بوده
بیکباره چطورشدسرمربی تیم ملی اذعان داشتن اصلابدنبال پول
نیست این مربی همانند گفته های تاج درباره ویلموتس انسان خجالتی باحیا که درآخرپوست ایران کند قراردادهایی می‌بندند
وخودشونم درصدمیبندندازایشان که درموردونحویه قراردادی رسید
می فرمایندقراردادی سفت ومحکم انعقادشده مو لای درزش نمیره
درآخرمیبینند ای دل غافل خودش هم دورخورده کماکان این قصه
ادامه دارد نمی دونم حرف راست زدن بامردم روراست بودن شده
آرزو بقول معروف اگردردم یکی بودی چه بودی .
به امیدروزیکه مردم ماغصه ای نداشته باشن دوستان گلم غم نبینیداگرتونستید به همنوع خودتون کمک کنیدمیدونم شرایط سختیه اماماایرانیها ازهمسایه خودمون بی خبرنبودیم به همدیگه رحم کنیم دوستتون دارم عاشق همتونم .
یه عده دلال حروم لقمه نشستن تو فدراسیون فوتبال با خیانت به این ملت و کشور دارند پول بیت المال بالا میکشند
اون از ویلتموس که اینهمه پول برد بدون اینکه کار مثبتی هم انجام بده
حالا هم اسکوچیچ باز این تا حالا کارش خوب بوده تیم در آستانه حذف برده جام جهانی که البته مثل اینکه سر دلال‌های فدراسیون سرشان بی کلاه مونده میخواهند با اخراجش هم هزینه سنگین پرداخت مبلغ قراردادش را رو دست دولت بدارند هم یکی پیدا کنند که بتوانند پول درست حسابی به جیب بزنند
لعنت خدا بر این حروم لقمه‌ های بد ذات
دوبرابر همین پولو خودشون خوردن شک نکنید... عجب کشور بی درو پیکری داریم...
ما ایرانی ها نمک نشناس نبودیم
مدیران تصمیم گیر سوی کی رفتن
جون مادرتون بلدنیستین ابروسازی کنین یه خورده ابروی ایران جان رانبرید باتصمیماتون
اونی که نمی‌ارزه حضرات کمیته فنی بخصوص جناب استیلی‌ست. مهدی هم بارها نشان داده که فقط و فقط به فکر خودشه و هر تیمی را براحتی قربانی خواسته‌های خودش میکنه. لااقل ما پرسپولیسیها یکبار اینو تجربه کردیم. دیر نیست که این آقا و همپالکیهاشون دست در دست جناب استیلی تیم ملی را قربانی امیال خود کنند
آقای اسکوچیچ شما رو به خدا ، اصلا استعفا ندهید و تا آخرین مبلغ قراردادتان از این فدراسیون بگیرید ، که دفعه آخرشان باشد در حق شما نامردی کنند و شما را که این همه نتایج خوب گرفته اید ، برکنار نکنند . وقتی قاسم پور ، استیلی ، مظلومی تصمیم گیرنده برکناری شما باشند ، باید فاتحه اون فدراسیون رو خوند ، هیچ کدوم از اینها یک روپایی زدن رو بلد نیستند ، چطور شدن همه کاره فدراسیون الله اعلم .
چون با آمریکا بازی داریم مربی عوض میکنن . ایرانی . فوتبالی خراب کردید
حیف نان برای کمیته فنی فوتبال اسکوچیچ بیچاره مظلوم واقع شده
مشکل اینه همه ظاهرا در رزومه و نام اسکوچیچ گیر کردند!
الان همین نتایج رو با یک مربی گرانقیمت میگرفتیم کلی آپشن و... ازمون میخواست و همه ازش تمجید میکردند.
واقعا فوتبال بی در و پیکریه
وقتی ویلموتس بابت اون نتایج افتضاح غرامت چند میلیون یورویی میخواد
اسکوچیچ چرا باید بابت نتایج درخشان همینجوری استعفا بده؟
ویلموتس که ۶ میلیون یورو میخواد و ۵ ماه خم تو ایران نبود و داشت کار میداد دستمون خبری نبود. این آقا کخ بدون کوچکترین حاشیه ای تیم رو به جام جهانی برد ۶۰۰ یورو یبراش زیاد هست. خوب پول ما بی ارزش هست
اگه یگ روز بپرسن نامردی یعنی چی،قطعا جواب فدراسیون فوتبال نمونه بارز نامردیه.
لعنت بهتون .شماها یک ذره وجدان ندارید .کسی که از حذف شدن از جام جهانی با اقتدار نجاتتان داد را اینچنین خوار و ذلیل کردید.
فدراسیون فوتبال یا فدراسبون فاسد؟کدامیک؟ان شاالله ایندفعه از جیب مشتی پیرمرد وپیرزن مستمری بگیر پرداخت نکنند؟
دلالان عجب قدرتی دارند! اینها به کجا وصل هستند ؟! فعلا هیچکس بجز اسکوچیچ لایق نشستن بر صندلی سرمربی تیم ملی تا پایان جام جهانی نیست حتی اگر نتایج ضعیف بگیرد. ایشان قرارداد ریالی با فدراسیون بست وتیم ملی را از مخمصه خارج کرد .
متاسفم که دقیقا رفتاری رو نشون دادیم که همیشه داریم پنهانش میکنیم و میگیم ما اینجوری هستیم و اونجوری هستیم ولی ذات مون رو بعضی وقتها اینجوری نشون می‌دیم
آقا این بدبخت جنتلمن واقعی بود ، مثل کی‌روش بود خوب بود که دایما ازش حساب میبردید و جرات نداشتین بهش چیزی بگین
البته با این حرفهایی که شده ، ایشون بره بهتره که اگه بمونه اشتباه کرده ، ما هم میرسم جام جهانی و مثه همیشه برمیگردیم
به تساوی با آمریکا و دو باخت ، تمام
رفتاری که با ایشان میکنیم ، سالیان نام ایران طلایه دار رفتار ناجوانمردانه با سرمربی موفق خواهد ماند و رکوردی خواهد بود دست نیافتنی
نوش جونش باشد واقعا حق اوست در این کشور فقط میزان پول است انسانیت و شرف وجود ندارد
دمش گرم ،نوش جونش ،تنها مربی هستش که واقعا دلم براش سوخت چون واقعا حقش این نبود و کاملا در حقش اجحاف شد
اخراجش کردن، حالا شاکین چرا پولشو می‌خواد؟ حق داره. قرارداد بستید.
درودبرشرفت آقای اسکوچیچ که باکمترین پول تیم ملی فوتبال ایران را به جام جهانی بردی،
لعنت بر دلالان دولتی که برای تیم ملی فوتبال حاشیه درست می‌کنند....
تیم ملی با هر کس غیر از اسکوچیچ به جام جهانی برود با شکست مواجه می‌شود..آقاجان چرا نمیزارید کارشو بکنه
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی