بازدید 4553
۲

بازداشت عاملان کشتن یک خرس و توله‌اش

سه نفر در ویدیویی که در فضای مجازی منتشرشده بود با حیوان‌آزاری موجب رنجش و جریحه‌دار شدن افکار عمومی شده بودند و در نهایت موجب مرگ خرس شدند.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ 14 July 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایذه خوزستان با اشاره به اقدام متخلفان طناب انداختن به گردن یک قلاده خرس و کشتن این حیوان در منطقه مرغای این شهرستان، از دستگیری این متخلفان خبر داد.

 احمد امیری در جمع خبرنگاران با اشاره به طناب انداختن به گردن خرس و کشتن آن، اظهار کرد: با توجه به از بین رفتن یک قلاده خرس به همراه توله‌اش در منطقه روستاهای قلعه سفید و لشکرگاه منطقه مرغا شهرستان ایذه در روز دوشنبه (۲۰ تیرماه)، در هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان ایذه، صدور حکم جلب سه نفر از متخلفین و مسببین اصلی به دام انداختن خرس که منجر به تلف شدن این حیوان شده بودند، صادر شد.

 وی افزود: ظهر روز گذشته (۲۲ تیرماه) با همراه فرماندهی پرسنل پاسگاه انتظامی محل، ورود به منزل این افراد اجرا شد و متخلفین در چنگال قانون گرفتار شدند و در حال حاضر مطابق دستور مقام قضایی در بازداشت به سر می‌برند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایذه گفت: این سه نفر در ویدیویی که در فضای مجازی منتشرشده بود با حیوان‌آزاری موجب رنجش و جریحه‌دار شدن افکار عمومی شده بودند و در نهایت موجب مرگ خرس شدند.

امیری افزود: طبق تحقیقات محلی انجام شده احتمال اینکه توله خرس قبل از خرس مادر کشته شده باشد وجود دارد؛ با این وجود با توجه به اینکه سرنوشت قطعی توله خرس هنوز به طور دقیق مشخص نشده است تحقیقات از متخلفین تا تعیین تکلیف نهایی وضعیت توله خرس ادامه دارد.

وی گفت: از تلاش، همکاری و پگیری‌های بخشدار مرکزی ایذه، دادستان و رئیس دادگستری، فرماندهی انتظامی ایذه و فرماندهی پاسگاه انتظامی هلایجان در این راستا تشکر می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
واقعا این حیوون ازارها رو درک نمیکنم.
یعنی از زجر و ضجه و ناله و شیون حیوون لذت میبرن؟؟؟ اگه اره که روانی هستن اونم از نوع بسیار خطرناک که باید ببرن و روان درمانیشون کنن.
یه مشت روانپریش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل