بازدید 3580

رهایی گروگان از دست آدم‌ربایان مسلح بعد از ۷ روز

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سرباز گروگان ۲۵ ساله پس از ۷روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ 14 July 2022

به گزارش تابناک، سردار احمد طاهری امروز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت ۱۹:۴۰ شامگاه چهاردهم تیر ماه در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محلات شهرستان سرباز بلافاصله تیم هایی از پلیس آگاهی آن شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد سرنشینان مسلح ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ با تهدید سلاح کلاش جوانی ۲۵ ساله را از جلوی منزلش ربوده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با تحقیقات تخصصی پلیس هویت آدم ربایان معلوم و مشخص شد متهمان به دلیل اختلافات مالی با بردار فرد ربوده شده وی را گروگان گرفته اند.

سردار طاهری بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع و برای حفظ جان این جوان عملیات گسترده ای توسط پلیس آگاهی سرباز برای رهایی اش آغاز که در نتیجه پیگیری و اقدامات صورت گرفته توسط مأموران انتظامی، متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و این جوان را پس از یک هفته اسارت در یکی از محلات آن شهرستان آزاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سرنخ های به دست آمده تلاش برای دستگیری متهمان متواری این پرونده ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار