بازدید 3503

چگونه گرمای ۴۰ درجه را به درجه آسایش نزدیک کنیم ؟

يکي از بهترين راه‌کارها، سيستم سرمايش تبخيري با استفاده از مکانيزم پد سلولزي است که از جديدترين انواع کولرهاي آبي به شمار مي‌آيند. پد سلولزي به دليل داشتن ساختار پيوسته و همگن، داراي سطح تماس بيشتري ميان آب با هواي عبوري بوده و باعث خنکي بيشتر مي‌شود .
کد خبر: ۱۱۲۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ 13 July 2022

چگونه گرمای ۴۰ درجه را به درجه آسایش نزدیک کنیم ؟

با توجه به اقليم گرم و خشک در بسياري از مناطق کشور عزيزمان، يکي از بهترين راه‌کارها، سيستم سرمايش تبخيري با استفاده از مکانيزم پد سلولزي است که از جديدترين انواع کولرهاي آبي به شمار مي‌آيند. پد سلولزي به دليل داشتن ساختار پيوسته و همگن، داراي سطح تماس بيشتري ميان آب با هواي عبوري بوده و باعث خنکي بيشتر مي‌شود که اين موضوع با توجه به عدم افتادگي پد سلولزي، ميزان سرمايش اين نوع کولر آبي را تا 30 درصد بالاتر مي‌برد. خاصيت مويينگي پد، مانع انتقال قارچ و باکتري‌ها به داخل محيط اتاق مي‌شود. با توجه به ماهيت عملکرد کولر سلولزي که در بيرون از محيط نصب مي‌شود، هواي تازه از بيرون وارد محيط شده و هواي داخل، از پنجره‌ها خارج مي‌شود. اين جريان هوا، کمک به‌سزايي در تعويض هوا و در نهايت کاهش آلاينده‌ها و ويروس‌هاي داخل محيط دارد.

چگونه گرمای ۴۰ درجه را به درجه آسایش نزدیک کنیم ؟

فروش اقساطي کولر سلولزي انرژي

انرژي، به‌ عنوان اولين توليدکننده کولر سلولزي در ايران، در راستاي حمايت از مصرف‌کننده ايراني، فروش کولرهاي سلولزي خود را به صورت اقساطي، آغاز کرده است. در اين طرح که نيازي به ضامن ندارد، مراجعين با ورود به وب‌سايت شرکت انرژي و تکميل فرم ثبت‌نام، مي‌توانند نسبت به خريد مطمئن و بدون واسطه اقدام نمايند.

 مزاياي مهم کولر سلولزي انرژي:

  1. 30 درصد خنکي بيشتر در طول فصل
  2. تعويض هواي محيط داخل با ايجاد فشار مثبت هوا
  3. داراي ريموت کنترل و ترموستات محيطي
  4. نصب رايگان
  5. امکان اضافه شدن پايه مخصوص جهت سهولت در نصب
  6. داراي 36 ماه گارانتي

تلفن تماس: 02161444

شرايط فروش اقساطي در لينک زير: https://www.energy-ind.com/creditsale/

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم