بازدید 8002
۳

طالبان اداره فرودگاه‌ها را به امارات سپرد

امارت متحده عربی و طالبان قرار است در آینده نزدیک قرارداد مدیریت واگذاری فرودگاه کابل و دیگر فرودگاه‌ها به این کشور عربی را امضا کنند.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ 09 July 2022

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری رویترز، به گفته منابع، با شکست گفتگو‌ها با قطر و ترکیه، طالبان مدیریت فرودگاه‌های افغانستان را به امارات متحده عربی می‌دهد که پیش از این نیز برخی از فرودگاه‌ها از جمله فرودگاه کابل را اداره می‌کرد.

 امارت متحده عربی و طالبان قرار است در آینده نزدیک قرارداد مدیریت واگذاری فرودگاه کابل و دیگر فرودگاه‌ها به این کشور عربی را امضا کنند.

به گفته منابع بر اساس قرارداد طالبان با امارات، افغان‌ها نیز در کار مدیریت فرودگاه‌ها از جمله در نقش‌های امنیتی استخدام خواهند شد.

یک شرکت مرتبط با دولت امارات ارائه خدمات امنیتی را به عهده گرفته و قرارداد آن به زودی اعلام خواهد شد. این منابع می‌گویند که مذاکرات بر سر مدیریت فرودگاه هنوز نهایی نشده است.

پیش از این ترکیه و قطر برای مدیریت فرودگاه کابل و دیگر فرودگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرده بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳
آفرین که کار رو به کاردان واگذار کردند .
طالبان هم مسیر پیشرفت و رفاه مردمش رو فهمیده، فقط مسوولین ما هستن که فکر منفعت شخصی و شعارهای خودشونن و مردم هیچ اهمیتی براشون ندارن
بالاغیرتا اداره مملکت را هم بسپارید دست همین امارات متحده ،فرض کنید امارت اسلامی افغانستان هم یکی از امارتهای دیگر امارات .فرض محال که محال نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر