بازدید 18457
۶

استوری متفاوت وحید امیری در اختلاف داخلی تیم ملی

وحید امیری مدافع، هافبک و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نشان داد که از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای در سطحی متفاوت از بازیکنان فعلی فوتبال کشور قرار دارد. او در میان اختلاف شدید در داخل تیم ملی به رهبری آزمون و طارمی، به هیچ یک از دو گروه نپیوست و یک استوری با سوژه اتحاد برای ایران منتشر کرد
کد خبر: ۱۱۲۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱ 09 July 2022

استوری متفاوت وحید امیری در اختلاف داخلی تیم ملی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
وحید بی همتاست شیر مرد لر.
آفرین به وحید امیری با ظرفیت و با شخصیت. نه طارمی و نه آزمون انتظار حمایت مردم از شخص آنها و ایجاد دودستگی در تیم ملی را نداشته باشند. هم طارمی و هم آزمون باید اول یاد بگیرند که مربی تیم ملی هر کسی باشد حتی ضعیفترین مربی جهان و یا حتی قویترین مربی جهان، وظیفه بازیکن فقط حرف شنوی و عدم دخالت در مسائل مدیریتی و مربیگری است. البته مقصر بیشتر وزیر و معاونانش هستند که بازیکنان را وارد این بازیها میکنند. اگر قصد تغییر مربی را دارند شجاعانه و صریح این کار را انجام دهند و مسئولیت آن را هم بپذیرند نه اینکه بازیکنان را ابزار تصمیمات متزلزل خود کنند.
پیشنهاد میکنم کریم باقری با دستیاری چند تن از بهترین بازیکنان ملی سابق، مربی تیم ملی شود. فکر میکنم فقط در این صورت است که میتوان این بازیکنان پر ادعا و البته مستعد این نسل از تیم ملی را جمع و جور و متحد کرد.
آفرین بهش
احسنت
پر تلاش ، بی حاشیه ، قدرتمند ، مسئولیت پذیر و ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل