بازدید 31541

صالحی‌امیری در دعوای دبیر و پولادگر، حق را به دبیر داد

بودجه مجلس ارتباطی با کمک وزارت ورزش و کمیته المپیک ندارد و هر فدراسیونی که از بیرون کمک گرفت، این کمک برای خودش است. به‌هرحال باید مسائل داخلی ورزش درون آن حل شود.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۰ 09 July 2022

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در ماجرای اختلاف بین علیرضا دبیر و سیدمحمد پولادگر ، طرف رئیس فدراسیون کشتی ایستاد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صالحی امیری که به تازگی همراه سجادی به سفر سوئیس رفته بود، صریح کرد: نمی‌خواهم الان ضعف‌های داخلی را برجسته کنم. ورزش ایران بیش از هر زمان دیگری به انسجام نیاز دارد. وزارت ورزش، کمیته‌های المپیک و پارالمپیک، فدراسیون‌ها و هیئت‌ها در تلاش هستند. ورزش ایران برای رسیدن به مقصود به انسجام و همدلی نیاز دارد. رسانه‌ای کردن خیلی از مسائل داخلی ورزش شایسته نیست. وقتی همیشه تلخی‌ها را تکرار کنیم، چه سودی می‌بریم؟ باید نتایج مثبت ورزش قهرمانی را به ورزش منعکس کنیم. باید بپذیریم که در دنیای امروز ضوابط خاصی را قائل هستند، هیچ فدراسیون جهانی هم تاکنون به ارزش‌های ما تهاجم نکرده است و معتقدند باید به مجامع احترام گذاشته شود. وزارت ورزش در حال انجام کارهاست و ما به‌عنوان ناظر از سوی IOC در تهران نظارت داریم.

صالحی‌امیری، در دعوای دبیر و پولادگر حق را به دبیر داد

صالحی امیری در واکنش به کشمکش علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: معتقدم که همیشه این بحث‌ها وجود دارد، ولی باور دارم که مسائل باید داخل ورزش حل شود. وزارت ورزش الان پنج کار را انجام می‌دهد، حمایت حقوقی از فدراسیون‌ها می‌کند و نمی‌توانیم بگوییم که وزارت ورزش هیچ اختیاری ندارد. من به باخ گفتم که وزارت ورزش حمایت می‌کند، این چه منطقی است که می‌گویید دخالت نکند؟! ما همچنین باید ملاحظات فدراسیون‌های جهانی را نیز رعایت کنیم تا دچار چالش نشویم.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: من با این نوع ادبیات موافق نیستم، معیار ما مبانی اخلاقی است و هیچ‌کس نباید از مرزهای اخلاقی خارج شود. نه فقط کشتی، بلکه همه فدراسیون‌ها در شرایط سختی هستند. تمام تلاش ما این است که موانع را از جلوی راه فدراسیون‌ها برداریم. نباید نمک روی زخم فدراسیون‌ها که شرایط سختی دارند، بپاشیم. این بودجه مجلس ارتباطی با کمک وزارت ورزش و کمیته المپیک ندارد و هر فدراسیونی که از بیرون کمک گرفت، این کمک برای خودش است. به‌هرحال باید مسائل داخلی ورزش درون آن حل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی