بازدید 10310

نحوه ی راه اندازی تلفن ثابت اینترنتی مخابرات

کد خبر: ۱۱۲۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ 05 July 2022

تاریخچه تلفن و مخابرات ایران

برای اولین بار تلفن در سال 1267 توسط ناصرالدین شاه در ایران استفاده شده و شرکت مخابرات ایران در سال 1350 تاسیس شد که در تمامی استان ها امکان استفاده از خدمات مخابرات را می دهد در حال حاضر شرکت مخابرات ایران امکانات فراوانی را ارائه می دهد و یکی از این امکانات خط تلفن اینترنتی می باشد بجای سیم کشی تلفنی روی بستر اینترنت امکان استفاده از خط را می دهد این خطوط تلسی نام دارند خطوط تلسی 8 رقمی هستند و براساس میزان رند بودن خطوط قیمت آنها نیز متفاوت می باشد.

این خطوط قابل واگذاری به مشترکین حقیقی و حقوقی می باشد همچنین امکان استفاده از تماس همزمان روی خطوط می باشد که در صورتی که مجموعه و شرکت ها نیاز به تماس همزمان بالایی روی خط داشته باشند امکان ارائه کانال جهت برقراری تماس همزمان می باشد. در واقع میتوان گفت با دریافت کانال هیچ تفاوتی با سیپ ترانک ندارند .

نحوه ی راه اندازی تلفن ثابت اینترنتی مخابرات

نحوه ی ثبت نام خط تلفن ثابت اینترنتی مخابرات

برای ثبت خط تلفن اینترنتی تلسی می بایست به صورت حضوری به مخابرات منطقه خود مراجعه کنید و لیست مدارک مورد نیاز را تکمیل نمایید و پس از پرداخت هزینه میتوانید سرویس خط تلفن ثابت اینترنتی خود را دریافت نمایید.

مزایا و معایب خطوط تلسی

در ابتدا مزایای این سرویس را ذکر میکنیم.

1 - عدم محدودیت جغرافیایی

  • امکان ارائه تماس همزمان تعداد بالا
  • امکان دریافت شماره رند
  • امکان استفاده خدمات نرم افزاری جهت مدیریت تماس و مرکز تماس ویپ
  • کیفیت بالای صدا و تماس
  • قابلیت استفاده برای فروشگاه و کسب و کارهای اینترنتی

معایب خطوط نیز به شرح زیر می باشد

  • زمان راه اندازی خطوط بالاست حدودا دوماه زمان راه اندازی این خطوط می باشد.
  • راه اندازی خط تلفن به کمک سیم کارت روی مودم مخصوص
  • نیازمند سرویس مرکز تماس ویپ
  • نیازمند تجهیزات سخت افزاری مثل سرور ، تلفن آی پی فون و پسیو شبکه

نحوه ی راه اندازی تلفن ثابت اینترنتی مخابرات

مراحل راه اندازی و پیاده سازی سرویس پس از دریافت خط تلفن چگونه می باشد؟

ابتدا می بایست پسیو شبکه بعد از رانژه شدن و دریافت بوق خط می بایست سرویس مرکز تماس voip خود را راه اندازی کنید.

نحوه ی راه اندازی پسیو شبکه

ابتدا می بایست مکان هایی که میخواهید تلفن رومیزی قرار بگیرد را مشخص کنید سپس محل قرارگیری سرور را مشخص کنید و از محل سرور تا محل تلفن ها کابل شبکه کابل کشی شود که بتوانید به کمک کابل شبکه تلفن ها را به سرور وصل کنید.

در صورتی تلفن های رومیزی شما نیاز به برق دارد می بایست کابل برق هم در کنار کابل شبکه کشیده شود تا تلفن ها به برق متصل شوند.

نحوه ی راه اندازی مرکز تماس ویپ

سرویس مرکز تماس ما این امکان را به شما می دهد تا داخلی های مختلفی را تعریف کنید و برای تماس هاتون سناریوی تماس ورودی و خروجی بچینید و به کمک مرکز تماس ویپ میتوانید تلفن گویا تعریف کنید و صف تماس ، نظرسنجی پایان مکالمه ، دایورت تماس ، انتقال مکالمه ، شنود آنلاین ، گزارشات تماس به صورت نموداری با قابلیت ذخیره در اکسل ، امکان اتصال به سی آر ام از مهمترین امکانات سرویس مرکز تلفن ویپ می باشد.

در ابتدا می بایست اینترنت مخابرات را در محل تون تامین کنید سپس یک سرور با مشخصات حداقل 4 گیگ رم ، سی پی یو i3  و 100 گیگ هارد تهیه کنید در این مرحله می بایست مرکز تماس ویپ را روی سرور نصب کنید و پس از نصب تنظیمات و کانفیگ شبکه و تنظیمات داخلی ها و سناریو رو می بایست انجام دهید.

نحوه ی راه اندازی تلفن ثابت اینترنتی مخابرات

مرکز تماس ویپ های مختلفی وجود دارند که مرکز تماس ایزابل ٌ، الستیکس جزو نرم افزارهای رایگان محبوب می باشند و نرم افزار مرکز تماس ویپ سیموتل یکی از نرم افزارهای قدرتمند دارای لایسنس می باشد که مجموعه هایی همانند آس تل و نیکان تل قابلیت نصب و راه اندازی این سرویس را دارند.

یکی از مواردی که نگهداری سرویس مرکز تماس می باشد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سرویس می باشد.که مجموعه آس تل میتواند نگهداری و پشتیبانی سرویس voip شما را به نحو احسن انجام دهد.

همچنین میتوانید جهت ضبط صدای تلفن گویا از خدمات سفارش ضبط صدای تلفن گویا آس تل استفاده نمایید و از گویندگان حرفه ای استفاده نمایید استفاده از صدای ضبط شده حرفه در استودیو کمک شایانی در اعتماد سازی مشتری می باشد.

شما پس از راه اندازی کامل سرویس مرکز تماس میتوانید به کمک داخلی ها با خطوط تماس بگیرید همچنین تماس های ورودی را روی تلفن رومیزی یا نرم افزارهای سیپ ساپورت پاسخ دهید.

قیمت مرکز تماس ویپ به مواردی نظیر امکانات و یا میزان خدمات بستگی دارد همچنین قیمت ضبط صدا به میزان متن ، تعداد ویس و انتخاب گوینده بستگی دارد.

مجموعه آس تل از زمان درخواست ثبت و سفارش خط تا زمان راه اندازی مرکز تماس ، پیاده سازی شبکه ، ضبط صدای گویا و پشتیبانی سرویس همراه شما می باشد و آماده ارائه مشاوره رایگان می باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس