بازدید 11730

تسهیلات عربستان برای هواپیما‌های رژیم صهیونیستی

عربستان در آخرین مورد از همکاری با صهیونیست‌ها، اجازه داد پرواز‌های این رژیم از حریم هوایی خود به سمت شرق عبور کنند.
کد خبر: ۱۱۲۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 05 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عربی ۲۱ به نقل از رسانه‌های عبری زبان اعلام کرد که هواپیما‌های صهیونیستی با مجوز عربستان از حریم هوایی این کشور هنگام پرواز به کشورهای شرقی عبور کنند. این مجوز باعث تسریع پرواز‌ها به استرالیا و ژاپن می‌شود.

پیش از این نیز عربستان به هواپیما‌های خطوط «ایرایندیا» که قصد عبور از حریم هوایی این کشور برای سفر به اراضی اشغالی داشت اجازه پرواز داده بود که این اولین پیشرفت در زمینه بهبود روابط بین ریاض و تل آویو ثبت شده است. پس از آن و امضای توافق ابراهام بین کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی، عربستان موافقت کرد تا به همه خطوط هوایی رژیم صهیونیستی اجازه عبور از حریم هوایی خود به سمت کشور‌های بحرین، امارات و کشور‌هایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده اند، بدهد.

چندی پیش، یائیر لاپید، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عادی سازی روابط تل آویو و ریاض، یک فرآیند زمان بر و محتاطانه خواهد بود اما در نهایت اتفاق خواهد افتاد و متفاوت از دیگر توافق‌ها خواهد بود.

رسانه‌های صهیونیستی ضمن تمجید از سیاست‌های سرسختانه ولیعهد سعودی اعلام کردند که او در حال تغییر هویت عربستان و پیش رفتن به سوی سازش آشکار بین ریاض و تل آویو است. محمدبن سلمان کاری می‌کند که هیچ کشور دیگری چنین کاری نمی‌کند و ظاهرا همه چیز از جمله پرچم و سرود ملی این کشور در حال تغییر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی