بازدید 3938

تعطیلی یا تاخیر در بازگشایی ادارات برخی مناطق کرمان

گردوغبار که از روز گذشته مهمان مردم استان کرمان است امروز سه‌شنبه نیز سبب تعطیلی اداره‌ها در بخش شهداد و تاخیر در بازگشایی سازمان‌ها در شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد (جنوب استان) و زرند در شمال دیار کریمان شده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ 05 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بخش شهداد زیرمجموعه شهرستان کرمان در شمال شهر کرمان واقع شده است که دیروز نیز وضعیت خطرناک را از نظر پایش آلاینده ها تجربه کرده بود.

خبر تعطیلی سازمان های دولتی در بخش شهداد به نقش از بخشدار این بخش اطلاع رسانی شده است.

سرپرست فرمانداری جیرفت در جنوب استان نیز با اشاره به آلودگی هوا گفت که فعالیت دستگاه های اجرایی امروز با سه ساعت تاخیر، ساعت ۱۰ شروع خواهد شد.

احمد بلندنظر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت مبنی بر خطرناک بودن شاخص‌های آلایندگی و تداوم وجود ریزگردها درسطح شهرستان این تصمیم اتخاذ شد.

وی اظهارداشت: در صورت ادامه شرایط جوی نحوه فعالیت ادارات از طریق مراجع رسمی اطلاع رسانی می شود.

سرپرست فرمانداری جیرفت تصریح کرد: از شبانگاه گذشته وضعیت ناسالم هوا به صورت بروز گرد و غبار و ریزگردها در جیرفت خود را نشان داد و وضعیت هوای این شهرستان همچنان در شرایط ناسالم قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: افراد مسن، کودکان، بانوان باردار و بیماران تنفسی و قلبی از خارج شدن از منازل خود خودداری کنند.

۲ ساعت تاخیر در عنبرآباد

سرپرست فرمانداری عنبرآباد نیز از آغاز فعالیت ادارات این شهرستان در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه به دلیل افزایش غلظت هوا خبر داد.

یزدان افشاری پور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آغاز به کار دستگاه های اجرایی بستگی به شرایط جوی دارد.

تاخیر ۳ ساعته در زرند

اما خبرها از شمال استان کرمان در زرند نیز حاکیست که بازگشایی ادارات این شهرستان به علت آلودگی هوا با سه ساعت تاخیر از ساعت ۱۰ خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی