بازدید 11139
جواب مدیر برنامه مهاجم گلزن آبی‌ها به ادعای باشگاه

یامگا استقلال را ترک کرد و برنمی‌گردد!

مدیران استقلال مدعی هستند این بازیکن هیچ بندی مبنی بر جدایی ندارد و اگر سر تمرین حاضر نشود، جریمه می شود اما آنطور که مدیر برنامه های این بازیکن ادعا می کند او قصد بازگشت به ایران را ندارد و قانون هم به او اجازه جدایی می دهد.
کد خبر: ۱۱۲۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷ 04 July 2022

خلاف ادعای باشگاه استقلال، مدیر برنامه های کوین یامگا می گوید این بازیکن به ایران برنخواهد گشت.

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که تمرین تیم استقلال از روز چهارشنبه آغاز می شود، هنوز تکلیف کوین یامگا با این باشگاه مشخص نیست و ظاهرا او قصد ندارد برگردد.

بعد از اختلاف استقلال با مدیر برنامه های کوین یامگا، فرستاده مصطفی آجورلو جلسه ای با وکیل ایتالیایی او در دوبی برگزار کرد اما ظاهرا رقم پیشنهادی باشگاه استقلال برای ادامه همکاری آنقدر کم بود که در این جلسه توافقی حاصل نشد.

یامگا استقلال را ترک کرد و برنمی‌گردد!

در این بین مدیران استقلال مدعی هستند این بازیکن هیچ بندی مبنی بر جدایی ندارد و اگر سر تمرین حاضر نشود، جریمه می شود اما آنطور که مدیر برنامه های این بازیکن ادعا می کند او قصد بازگشت به ایران را ندارد و قانون هم به او اجازه جدایی می دهد.

ظاهرا طی فصل گذشته بارها برای یامگا مشكل درست شد ولی این بازیکن منتظر پايان فصل بود تا تصمیمش را برای جدایی عملی کند. خلاف ادعای مدیران باشگاه استقلال، این باشگاه تعهداتش را سر وقت و كامل انجام نداده، به عنوان مثال یک بار حقوق ماه فوريه این بازیکن به 6 قسمت تقسيم شد و بيش از دو ماه طول كشيد تا این پول در فرانسه به حسابش واریز بشود و كسی از مدیران استقلال به این بازیکن پاسخگو نبود.

با این شرایط به نظر می رسد تصمیم یامگا برای جدایی از استقلال جدی است، مگر اینکه مدیران باشگاه بتوانند این بازیکن را راضی به بازگشت کنند که البته تا این لحظه چنین چیزی رخ نداده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس