بازدید 3430

بایدن و بلینکن نخست وزیری «لاپید» را تبریک گفتند

رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا در پیام‌هاب جداگانه تصدی پست نخست وزیری یائیر لاپید را تبریک گفتند.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 01 July 2022

 

به گزارش تابناک از ایسنا، به نقل از المیادین، جوبایدن، رئیس جمهور آمریکا شامگاه پنجشنبه به یائیر لاپید، نخست وزیر جدید اسرائیل بابت تصدی پست نخست وزیری تبریک گفت.

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی از نفتالی بنت، نخست‌وزیر سابق اسرائیل تشکر کرد و گفت: منتظر دیدار آنها در ماه ژوئیه برای جشن گرفتن مشارکت نزدیک بین آمریکا و اسرائیل است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا نیز «صمیمی‌ترین تبریکات خود را به یائیر لاپید» برای تصدی پست نخست وزیری ابراز کرد.

بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه، وی افزود که مشتاقانه منتظر است به همکاری نزدیک با لاپید برای پیشبرد همه جنبه‌های مشارکت پایدار بین آمریکا و اسرائیل و مقابله با تهدیدات مشترک ادامه دهد.

بلینکن ادامه داد: می‌خواهم از نفتالی بنت، نخست‌وزیر سابق، به خاطر رهبری کابینه در سال گذشته قدردانی کنم و تأکید کرد که «روابط بین آمریکا و اسرائیل قوی‌تر از همیشه» است.

وزیر خارجه آمریکا با تاکید بر اینکه «اسرائیل هیچ دوستی بهتر از آمریکا » ندارد، افزود که او و رئیس جمهور مشتاقانه منتظر تقویت شراکت حیاتی دوجانبه در سفر خود به سرزمین‌های اشغالی در ماه ژوئیه و پس از آن هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی