بازدید 6625

اخبار نقل‌وانتقالات اروپا؛ ناکامی ادامه‌دار بارسلونا

کورنتن تولیسو، هافبک ۲۷ساله پیشین بایرن مونیخ رسما با امضای قراردادی پنج ساله به لیون پیوست. لنگله هم قرضی به تاتنهام منتقل شد
کد خبر: ۱۱۲۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ 01 July 2022

هر روز مهمترین اخبار فوتبال اروپا به خصوص نقل و انتقالات تابستانی را در تابناک بخوانید.

 

رسمی؛ ریچارلیسون به تاتنهام پیوست

به گزارش وب‌سایت تاتنهام، ریچارلیسون مهاجم 25 ساله برزیلی اورتون با امضای قراردادی پنج ساله تا ژوئن 2027 به عضویت تاتنهام درآمد. ریچارلیسون تاکنون 173 بار در لیگ برتر انگلیس به میدان رفته که حاصل کارش 48 گل بوده است. منابع غیررسمی معتبر ارزش این انتقال را 60 میلیون پوند به‌علاوه پاداش ذکر کرده‌اند. ریچارلیسون تست‌های پزشکی تاتنهام را در برزیل سپری کرد و به زودی به لندن سفر می‌کند تا به هواداران این باشگاه معرفی شود.

 

انتقال هافبک بایرن مونیخ به لیون

کورنتن تولیسو، هافبک 27ساله پیشین بایرن مونیخ رسما با امضای قراردادی پنج ساله به لیون پیوست. تولیسو پیش از پیوستن به بایرن مونیخ در سال 2017، سال‌ها عضوی از لیون بود.

اخبار نقل‌وانتقالات اروپا؛ ناکامی ادامه‌دار بارسلونا

پیشنهاد رسمی و جدید بارسلونا برای رافینیا ارسال شد

پیشنهاد کتبی بارسلونا برای جذب رافینیا رسما ارسال شده است. اما با توجه به شرایط، لیدز قصد ندارد پیشنهاد بارسلونا را بپذیرد. لیدز می خواهد به توافق با چلسی احترام بگذارد. این باشگاه هنوز منتظر این است که دکو و رافینیا برای رفتن به چلسی متقاعد شوند.

 

چلسی در آستانه جذب ماتیاس دلیخت

دلیخت مایل است راهی چلسی شود و یوونتوس هم طی روزهای اخیر خواسته‌هایش را پایین آورده است؛ چیزی که باعث می‌شود این انتقال رویداد واقع بینانه‌تری به نظر برسد. بیانکونری در ابتدا خواستار پرداخت ۱۰۲ میلیون پوند مندرج در قرارداد دلیخت شده بود ولی خود این بازیکن تلاش خواهد کرد تا این رقم کاهش یابد و در همین راستا گفته می‌شود کریستین پولیشیچ یا تیمو ورنر راه تورین را در پیش خواهند گرفت.

 

 تن هاخ ، لیساندرو مارتینز را به منچستریونایتد می‌برد

لیساندرو مارتینز جزو اولویت‌های اصلی لیست نقل و انتقالاتی تن هاخ است. این مربی هلندی برای جذب مارتینز به باشگاه منچستریونایتد فشار می‌آورد. انتظار می رود در 24 تا 48 ساعت آینده تحولاتی در مذاکرات رخ دهد. مارتینز همچنان بسیار امیدوار است تا به منچستریونایتد منتقل شود چرا که منچستر از دید او یک باشگاه برتر قلمداد می‌شود.

 

ارنستو والورده سرمربی اتلتیک بیلبائو شد

ارنستو والورده رسما به عنوان سرمربی جدید اتلتیک بیلبائو معرفی شد. والورده که پس از اخراج از بارسلونا بیش از دو سال بدون تیم مانده بود، مربیگری را در تیم سابقش از سر می گیرد. ارنستو والورده پیش از این در دو مقطع (2005 تا 2003 و 2016 تا 2013) هدایت اتلتیک بیلبائو را در دست داشت.

 

 رد پیشنهاد سوم بارسلونا برای لواندوفسکی

بایرن مونیخ سومین پیشنهاد بارسلونا برای جذب روبرت لواندوفسکی را به مانند دو پیشنهاد رسمی قبلی بلوگرانا، رد کرد. این پیشنهاد بارسلونا از پیشنهادات قبلی بیشتر بود: 40 میلیون یورو ثابت و 5 میلیون یورو متغیر؛ با این حال این مبلغ هم نتوانست سران بایرن مونیخ را برای صدور اجازه خروج روبرت لواندوفسکی قانع کند.

بایرن مونیخ بر اساس گزارشات بیلد، برای فروش روبرت لواندوفسکی 50 میلیون یورو ثابت می خواهد و به هیچ عنوان حاضر نیست مبلغی کمتر از این رقم را بپذیرد.

 

لنگله از بارسلونا به تاتنهام منتقل شد

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو کلمن لنگله در انتقالی قرضی و یک ساله از بارسلونا راهی تاتنهام می شود. توافقات برای انتقال لنگله به تاتنهام حاصل شده و این مدافع 27 ساله قرار است پس از پریشیچ، فورستر و بیسوما تبدیل به چهارمین ورودی باشگاه انگلیسی در تابستان 2022 شود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس