بازدید 3024

کشور‌های اوپک پلاس تولید نفت خود را افزایش می‌دهند

روسیه اعلام کرده است که کشورهای اوپک پلاس تولید نفت خود را ۶۴۸ هزار بشکه در روز در ماه اوت افزایش خواهند داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲ 01 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از تاس، «الکساندر نواک»، معاون نخست وزیر روسیه در گفتگو با روسیا ۲۴ اعلام کرد که کشورهای اوپک پلاس تصمیم گرفتند به طور مشترک تولید نفت خود را در ماه اوت ۶۴۸ هزار بشکه در روز افزایش دهند.

نواک گفت: تصمیماتی که امروز گرفته شد شامل افزایش تولید مشترک ۲۴ کشور ز در ماه اوت است.

او افزود که روسیه تقریباً سطح تولید نفت خود را پس از کاهش در ماه مارس تا آوریل ۲۰۲۲ دوباره احیا کرده است. این مقام روسی در این ارتباط گفت: تولید نفت ما در برابر کاهش در ماه‌های مارس تا آوریل بهبود یافت و تقریباً به سطح فوریه و ژوئن رسیدیم. ما در آن زمان روزانه ۱۰.۲ میلیون بشکه تولید کردیم و سپس تولید نفت را به حدود ۹ میلیون بشکه در روز در ماه مارس تا آوریل کاهش دادیم و ما در حال حاضر به طور متوسط ۹.۹ میلیون بشکه در روز تولید نفت خام داریم.

معاون نخست وزیر روسیه همچنین افزود: روسیه قادر خواهد بود تولید نفت خود را تا سطح سهمیه اوپک پلاس افزایش دهد. من مطمئن هستم که از بهبود سهمیه‌های ارائه شده به روسیه برای اطمینان از تعادل مجدد عرضه و تقاضا در فصل تابستان نیز حمایت خواهیم کرد.

پیش از این، گروه «اوپک پلاس» با پیش‌بینی تحولات بازار نفت اعلام کرده بود که این گروه در ماه اوت به سیاست تولید نفت پایبند است. خبرگزاری رویترز به نقل از ۵ منبع در اوپک پلاس اعلام کرد که این گروه برنامه‌های تولید نفت خود را در نشست این ماه تغییر نخواهد داد. این گروه که شامل کشورهای اوپک و سایر تولیدکنندگان خارج از آن است، موافقت کرد تولید نفت خود را در ماه جولای ۶۴۸ هزار بشکه در روز افزایش دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان