بازدید 71670
فوتونیوز تابناک

فرمانده سپاه: حفاظت اطلاعات ما درگیر رویارویی مستقیم با همه سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی استکبار است/فرزند شهید بهشتی: فهرست ۸ صفحه‌ای برای کتاب شهید بهشتی را فرستاده اند که ممیزی شود

علیرضا بهشتی فرزند شهید بهشتی گفت: مجوزی را از دولت نهم، برای کتاب ترجمه تاریخ قرآن ایشان گرفتیم که کار آماده نشد و مجوز هم لغو شد. الان هم فهرست هشت صفحه‌ای را فرستاده اند که ممیزی شود. گاهی گفته شده که باید صفحات فلان تا فلان به صورت کامل حذف شود. گویا که ممیز عصبانی شده است. ما نمی‌توانیم متن نولدکه را حذف کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸ 01 July 2022
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۱۲
شما اگه بلدی بحران خودت رو حل کن. ا‌وکراین بحران ندارد. یک کشور خارجی به اوکراین تجاوز کرده و جنایت جنگی اتفاق افتاده است.
ایران سراپا بحران آماده است تا بحران اوکراین رو رفع کنه!!!!!!! خارجیها در مورد مسئولین ما چی فکر میکنن؟؟!!!!!
موضع ایران در مذاکرات: تصور کنید یکی بره خواستگاری و بعدش بجای تلاش برای رفخ اختلافات بشینه و بگه الان توپ توی زمین خانواده عروسه و اونا بای تصمیم سخت بگیرن ..اگر اونا تلاش کنن ما هم جدی هستیم!!!!
وزیر امور خارجه ما با اردوغان به عربی سلام و‌احوالپرسی می کند و می خواهد بحران اوکراین را حل کند. حاجی یکی لشگرکشی کرده به یک کشور دیگه شما اسمش رو میذاری بحران؟
این درگیری های بی سر انجام و بی معنی جز خسارت جانی و مالی و عقب ماندگی چه برای کشور و مردم داشته سردار محترم
با صادرات واکسن کو برکت به ونزوئلا ، شاید چند صد دلاری از سرمایه گزاری یک میلیارد دلاری در سرمایه گزاری ساخت آن واکسن نصیب سازنده اش قرار گیرد

بالاخره یک مو از خرس کندن غنیمتی است!!!!!

البته اگر طبق معمول همیشگی، رایگان و فی سبیل الله نباشد !!!!؟؟؟؟؟
اراده ای برای پایان مذکرات نیست
آقای فرمانده سپاه چه کرده اید که ایران را با همه دنیا دشمن کرده اید و بناچار با همه سرویسهای اطلاعاتی دنیا درگیر هستید؟
خطاب به جناب بهشتی؛ تا متن نهایی کتاب آماده نشود کتاب برای مجوز نمی رود و مجوز صادر نمی شه. شما چگونه بدون اتمام متن در دولت نهم مجوز کتاب گرفته اید؟
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
در هر دوره ای یکسری کاست جدید از سخنرانی ها وکلاسهای شهید بهشتی بدستشان می رسد که نیاز هست به مجموعه جمع آوری شده قبلی اضافه شود
سالیان درازی است که برجام جز نکبت و بدبختی برای این ملت نداشته و نخواهد داشت. چرا از ان خارج نمیشویم؟ ادامه عبث ان به نفع چه کسانی است؟
واقعا مسولیت سنگینی است خداوند خودش به این عزیزان کمک کنه تا امنیت مردم وکشور برقرار بشه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی