بازدید 5488

قیمت سکه طرح جدید امروز چهارشنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۱

کشتی آرای گفت: امروز با کمی کاهش، حباب سکه در محدوده یک میلیون تومان بود. این نشان دهنده تعادل عرضه و تقاضا و ثبات نسبی در بازار طلا و سکه است.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ 29 June 2022

کشتی آرای گفت: امروز با کمی کاهش، حباب سکه در محدوده یک میلیون تومان بود. این نشان دهنده تعادل عرضه و تقاضا و ثبات نسبی در بازار طلا و سکه است.


به گزارش تابناک اقتصادی؛ محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه در معاملات امروز (چهارشنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۱) با اشاره به کاهش ۱۱ دلاری هر اونس طلا اظهار داشت: بهای طلای جهانی با این افت به رقم ۱۸۱۶ دلار رسیده است. همچنین قیمت هر اونس نقره نیز با کاهش به ۲۰ دلار و ۹۰ سنت رسید. هر اونس پلاتین نیز ۹۱۱ دلار در بازار جهانی فلزات گران بها داد و سند شد. بنابراین با توجه به ثبات نرخ ارز و کاهش نرخ جهانی طلا، امروز شاهد تداوم ثبات قیمت ها در بازار ارز، طلا و سکه بودیم.


وی در ادامه به آخرین قیمت های طلا و سکه اشاره داشت: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان تعیین شد. همچنین نیم سکه به رقم ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه نیز به ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان دادوستد شد. قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز ۵ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان است. هر گرم طلای ۱۸ عیار در معاملات امروز به یک میلیون و ۳۷۲ هزار تومان رسید. بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار، یک میلیون و ۵۲۵ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۱ عیار یک میلیون و ۶۰۱ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۲ عیار یک میلیون و ۶۷۷ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار نیز یک میلیون و ۸۲۹ هزار تومان تعیین شد.


کشتی آرای در خصوص حباب سکه نیز اظهار داشت: امروز با کمی کاهش، حباب سکه در محدوده یک میلیون تومان بود. این نشان دهنده تعادل عرضه و تقاضا و ثبات نسبی در بازار طلا و سکه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان