بازدید 9141
۱
سوژه

نگرانی استقلالی‌ها از برنگشتن یامگا به ایران!

مبهم بودن شرایط ستاره‌های اصلی استقلال، در حالیکه تیم رقیب یعنی پرسپولیس به شدت در بازار نقل و انتقالات فعال بوده است، باعث ناراحتی هواداران آبی شده که چند هفته منتظر جانشین فرهاد مجیدی مانده بودند
کد خبر: ۱۱۲۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰ 26 June 2022

استقلال طی چند سال اخیر بارها بازیکنانی خارجی را جذب کرده و آنها را به مرز آمادگی رسانده است اما در فاصله بین دو فصل مسابقات، آنها را از دست داده است!

نگرانی استقلالی‌ها از برنگشتن یامگا به ایران

به گزارش تابناک ورزشی؛ در هفته‌های گذشته خبرهایی درباره احتمال جدایی کوین یامگا از استقلال مطرح شد و حالا هم این شایعه ایجاد شده که او به دلیل نگرفتن حق و حقوقش در زمان تعیین شده، به مسئولان باشگاه بابت جدایی هشدار داده است.

بر اساس این گزارش، یکی از مسئولان باشگاه استقلال اما به خبرنگار داخلی خبر داد که یامگا تمام حق و حقوق خود بابت فصل گذشته را دریافت کرده و فقط پاداش قهرمانی را دریافت نکرده است.

این پاداش هم قرار است به‌زودی به بازیکنان استقلال داده شود و یامگا هم با توجه به اینکه تحت قرارداد باشگاه استقلال است، نمی‌تواند بدون گرفتن رضایت‌نامه استقلال را ترک کند.

حالا نگرانی از قطع همکاری یکطرفه این ستاره گلزن و کارساز آبی‌ها افزایش یافته است!

مبهم بودن شرایط ستاره‌های اصلی استقلال، در حالیکه تیم رقیب یعنی پرسپولیس به شدت در بازار نقل و انتقالات فعال بوده است، باعث ناراحتی هواداران آبی شده که چند هفته منتظر جانشین فرهاد مجیدی مانده بودند. استقلال اکنون امیرحسین حسین‌زاده و مهدی مهدی‌پور را هم در فکر انتقال به لیگ های عربی و اروپایی می‌بیند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
با سلام و احترام متاسفانه یک عده ناکاربلد و احمق دارند به مدیر عامل استقلال مشاوره میدهند و ایشان هم تاکنون فقط نظاره گر هست به احتمال زیاد پول استقلال رو صرف انتخابات فدراسیون و انتخاب آقای آجرلو به عنوان رئیس خواهند کرد و به هواداران استقلال از همین الان سقوط تیم به دسته پایین تر رو تبریک و تسلیت می گم.یعنی شما با فرمول مربی بی کارنامه ، بازیکنان از دست رفته خوب ، بازی گرفتن از بازیکنان نا آماده و نا کاربلد مثل فرشید اسماعیلی ،از دست دادن مهره های کلیدی و کمیته فنی در خواب و مفنکی مثل مظلومی نتیجه ای بهتر از این رو انتظار نداشته باشید.لذا هوادارن تیم خودشون رو برای سقوط به دسته پایین در فصل جدید آماده کنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل