بازدید 54529
جلود معروف، در شب رقابت عرب‌ها بر کرسی ریاست نشست

ریاست جنجالی یک عراقی ضدایران در وزنه‌برداری دنیا

جلود عراقی همان فردی است که بارها در مسابقات مهم و در رقابت های سرنوشت‌ساز در قامت عضو هیات ژوری، علیه چهره های سرشناس وزنه‌برداری ایران رای داد. 
کد خبر: ۱۱۲۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷ 26 June 2022

در انتخابات جنجالی فدراسیون جهانی وزنه برداری در آلبانی تکلیف ریاست این فدراسیون پرحاشیه مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نمایندگان ۱۱۹ کشور به صورت حضوری  و ۲۳ کشور به صورت آنلاین در این انتخابات شرکت کردند.

۱۱ نفر برای این پست کاندیدا بودند که در نهایت محمد جلود از عراق به عنوان رییس فدراسیون جهانی انتخاب شد. جلود پیش از این دبیر کل فدراسیون جهانی بود.

انتخاب جنجالی یک عراقی ضدایران در وزنه‌برداری دنیا

جلود بدون رقیب رییس شد و مرادی انصراف داد

در این انتخابات 11 نفر از جمله علی مرادی از ایران کاندیدا بودند که همه نفرات به جز محمد جلود و المنان انصراف دادند. سپس جلود هم اعلام انصراف کرد اما بعد اعتراض نفراتی که طرفدار او بودند، به انتخابات برگشت!

پس از آن المنان نسبت به بازگشت جلود به انتخابات اعتراض کرد. کمیته نظارت اعلام کرد که انصراف جلود محرز نبود و این دفعه المنان انصراف داد! به این ترتیب جلود به عنوان فرد تک کاندیدا برای ریاست انتخاب شد.

جلود عراقی همان فردی است که بارها در مسابقات مهم و در رقابت های سرنوشت‌ساز در قامت عضو هیات ژوری، علیه چهره های سرشناس وزنه‌برداری ایران رای داد. 

عجیب اینکه او بدون اینکه کشورش در این رشته ورزشی حتی در آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشد، حالا بر کرسی ریاست فدراسیون جهانی وزنه برداری تکیه زده است تا نقش لابی و تعامل با اعضای مجمع بیش از توانایی کشورها برای گرفتن پست های ارشد ورزشی، خودش را ثابت کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان