بازدید 3386
۲

اورژانس موتوری توسعه می‌یابد

رئیس سازمان اورژانس کشور از برنامه‌ریزی برای توسعه اورژانس موتوری در کشور و به خصوص کلانشهرها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ 25 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جعفر میعادفر با اشاره اولویت‌ها و مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌روی سازمان اورژانس کشور گفت: در حال پیگیری دو برنامه جدید در سازمان اورژانس کشور هستیم که یکی از این برنامه‌ها در خصوص آموزش پرسنل اورژانس است و دیگری توسعه اورژانس موتوری است.

وی با اشاره به آموزش پرسنل گفت: اورژانس کشور بیش از دو سال درگیر شیوع ویروس کرونا بود و علاوه بر آن محدودیت‌هایی نیز در برگزاری دوره‌های آموزشی وجود داشت، در همین راستا نیز با کاهش این بیماری، دوره‌های آموزشی را برای پرسنل و تکنسین‌های اورژانس برگزار خواهیم کرد.

توسعه اورژانس موتوری

میعادفر به موضوع توسعه اورژانس موتوری هم اشاره کرد و گفت: برای اورژانس موتوری در شهرهای بزرگ برنامه‌ریزی کرده‌ایم و پیگیر هستیم تا آن را توسعه دهیم. در واقع با توسعه اورژانس موتوری به خصوص در کلانشهرها می‌توانیم زمان حضور در محل را مدیریت کنیم. استفاده از اورژانس موتوری به ویژه در ساعات پیک ترافیک و مسیرهای پرترافیک بسیار موثر است.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: همچنین به زودی المپیاد علمی فوریت‌های پزشکی سراسر کشور، در تبریز برگزار می‌شود. در واقع بهترین دانشگاه‌های علوم پزشکی در قطب‌ها انتخاب شدند و المپیاد نهایی نیز در تبریز برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
دی سی شوک در کشورهای جهان اول به لیست کمک های اولیه همگانی وارد شده است دستگاه شوک در اماکن عمومی برای دسترسی عموم قرار داده شده است اما در ایران نه تکنسین اورژانس آموزش استفاده از آن را دیده و نه چنین دستگاهی در اورژانس موتوری قرار داده شده است. با ماساژ قلبی، قلب دوباره به کار نمی افتد حتما به شوک الکتریکی نیاز است.
تجسم فرمائیدکسی سکته قلبی یامغزی ویااتفاقی مشابه برایش پیش آمدکند وموتورسواراورژانس بیایدکه بیمارراترک موتورکند و به بیمارستان برساند بایدبمابخاطر داشتن چنین نوابغی در سطح مدیران تبریک گفت واقعاًچه بایدگفت حالاکه شهرتهران تراقیک سردرگمی داردونیزمرتباًبرجمعیت شهرافزوده میشود بهتراست مثل تمام کشورهای پیشرفته دنیارانندکان رامجبور به رعایت حق تقدم آمبولانس هاکنند‌ودرصورت تخلف راننده وبازنکردن راعبوربرای رانندگان اتومبیلهای گذری سنگین ترین جریمه هارابرایشان منظوردارندونه اینکه مثل شهرماکه رانندگان معمولاًراه رابرای آمبولانسها بازنمیکنتدواگرهم بازکنند بلافاصله پشت سرامبولانس برای استفاده ازآژیران حرکت میکنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل