بازدید 3793

رکود اقتصادی در آمریکا اجتناب ناپذیر است

کریستالینا جیورجیوا رئیس صندوق بین المللی پول گفت‏‏، رکود اقتصادی در آمریکا اجتناب ناپذیر است.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 25 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از رویترز، کریستالینا جیورجیوا رئیس صندوق بین المللی پول گفت‏‏، رکود اقتصادی در آمریکا اجتناب ناپذیر است.

وی گفت: ما انتظار داریم رشد اقتصاد آمریکا کند شود. ما آگاهیم که رکود اقتصادی اجتناب ناپذیر است. ما همچنین ابهام در وضعیت موجود را به خوبی می‌بینیم. اقتصاد از همه گیری احیاء می‌شود. شوک‌های ناشی از حمله روسیه به اوکراین بر اقتصاد آمریکا وارد می‌شود. این اقتصاد آمریکا را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی افزود: بهای بالای انرژی به منزله خطری برای اقتصاد آمریکا است. این به منزله خطری برای اقتصاد جهان است. این تورم را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. این اثرات زیادی برای رشد به همراه دارد.

رئیس صندوق بین المللی پول گفت: طرح اقتصادی دولت آمریکا حمایت نمایندگان کنگره را به همراه نداشته است. دولت آمریکا باید به تلاش‌های خود درباره تغییر مالیات‌ها ادامه دهد. باید به اشتغال آفرینی کمک کند. باید منابع را افزایش دهد و از فقرا حمایت کند.

او گفت: بدون شک آمریکا یک موتور برای رشد اقتصادی در جهان است. زمانی که حرکت این موتور کند شود آنگاه اثرات آن ماوراء آمریکا خواهد بود. در حال حاضر ما وضعیت اقتصادی در آمریکا را زیر نظر داریم. این اقتصاد‌های در حال توسعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: مبارزه با تورم مهم است. به دلایل مختلف این مهم است، زیرا اگر ما بحران را مهار نکنیم این موضوع رشد و درآمد را تهدید می‌کند و اثرات منفی به همراه خواهد داشت. این به شدت خانواده‌ها را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد؛ بنابراین باید گامی مهم برداشته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها