بازدید 4958

نقل‌وانتقالات اروپا؛ خریدهای پاری‌سن‌ژرمن و آرسنال از اینتر و سیتی

کد خبر: ۱۱۲۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶ 25 June 2022

مهمترین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا را در تابناک بخوانید.

اشکرینیار مهمترین خرید پاری‌سن‌ژرمن 

گاتزتا دلو اسپورت؛ میلان اشکرینیار با پاری سن ژرمن بر سر قراردادی 5 ساله با دستمزد سالیانه 7.5 میلیون یورو به اضافه پاداش به توافق رسیده است. دستمزد او در پاریس بیش از دو برابر دستمزدش در اینتر خواهد بود. پاری سن ژرمن پس از دستیابی به توافق با اشکرینیار اکنون به دنبال توافق با اینتر است. آخرین پیشنهاد پاریسی ها به اینتر 60 میلیون یورو به اضافه پاداش است. آنها منتظر پاسخ نراتزوری هستند اما گفته می شود اینتر حداقل 70 میلیون یورو می خواهد.

 

ژسوس از منچسترسیتی به آرسنال!

فابریتزیو رومانو؛ آرسنال و منچسترسیتی بر سر انتقال ژسوس به لندن با مبلغ 45 میلیون پوند به توافق رسیدند. حالا دو باشگاه منتظر پاسخ این مهاجم برزیلی هستند. آرسنال در حال مذاکره با ژسوس است و پس از توافق با او، این انتقال نهایی خواهد شد.

 

خرید دوم فرانکفورت بعداز گوتسه

اسکای اسپورت: آینتراخت فرانکفورت بار دیگر بخش هجومی تیمش را تقویت کرد. آنها لوکاس آلاریو را از بایرلورکوزن جذب کردند. این بازیکن آرژانتینی قراردادی سه ساله با فرانکفورت امضا کرد. فرانکفورت برای جذب آلاریو 6 میلیون یورو به لورکوزن پرداخت می‌کند.

الیور گلاسنر که تیمش فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، برای کسب نتایجی درخشان برنامه ریزی می‌کند. ریور پلاته نیز به جذب آلاریو علاقه مند بود اما این بازیکن ترجیح داد تا در اروپا بماند.

 

اسون بوتمان خرید ۴۵میلیون یورویی نیوکاسل

نیوکاسل در حال نهایی کردن انتقال اسون بوتمان است. میلان به این مدافع 22 ساله علاقه زیادی داشت اما روسونری نتوانست پیشنهادش را با پیشنهاد 45 میلیون یورویی (با احتساب پاداش ها) باشگاه انگلیسی به لیل مطابقت دهد. بوتمان برای دادن پاسخ مثبت به زاغ ها متقاعد شد و امشب دو باشگاه به تبادل اسناد و مدارک می پردازند.

 اریکسن در دو راهی برنتفورد - منچستریونایتد

هر دو باشگاه پیشنهاد جذابی برای این هافبک ۳۰ ساله ارسال کرده‌اند ولی ظاهرا پیشنهاد یونایتد از جنبه مالی اغوا کننده‌تر است. منابع نزدیک به این بازیکن می‌گویند او و خانواده‌اش در لندن راحت هستند و درباره نقل مکان به شمال غرب انگلستان تردید دارند. اریکسن همچنین با هدف حضور در جام جهانی ۲۰۲۲، خواستار قرار گرفتن مستمر در ترکیب اصلی تیمش است.

 

کلوین فیلیپس در رادار منچسترسیتی 

منچستر سیتی و لیدز یونایتد بر سر انتقال کالوین فیلیپس ۲۶ ساله به توافق رسیده اند و به نظر می رسد این انتقال به زودی رسمی شود. سیتیزن ها به لیدز اطلاع داده اند که حاضرند برای به خدمت گرفتن این هافبک دفاعی، ۴۲ میلیون به اضافه ۳ میلیون پوند پاداش را پرداخت کنند. از قرارداد کالوین فیلیپس با لیدز یونایتد، دو سال باقی مانده است و او ۹ روز دیگر باید در تمرینات پیش فصل این تیم شرکت کند اما پیشرفت روند مذاکرات، می تواند شرایط را برای این بازیکن ملی پوش تغییر دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل