بازدید 8127

نکونام مذاکره با کاپیتان استقلال را تایید کرد

کد خبر: ۱۱۲۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ 24 June 2022

سرمربی فولاد خوزستان مذاکره با کاپیتان استقلال را تایید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نکونام درباره نقل و انتقالات باشگاه فولاد گفت: از روز اولی که به فولاد آمدم، سعی کردم بازیکنان را با توجه به خواسته‌های باشگاه جذب کنم. تقریبا دو سال بازیکنی نگرفتیم، البته به غیر از تجربه زمستان پارسال. نفراتی را گرفتیم که شاید در باشگاه‌هایشان مورد بی‌مهری قرار گرفتند، ولی خودشان را در فولاد ثابت کردند. سعی می‌کنیم در جمع مثلث تیم‌های خوب حضور داشته باشیم. این سابقه وجود نداشته که دو سال پشت سر هم در آسیا باشیم. باید بتوانیم این موضوع را تداوم ببخشیم تا این اتفاق هر سال رخ دهد.

وی درباره احتمال جذب وریا غفوری خاطرنشان کرد: وریا یکی از بهترین های ایران است و دوست داریم در خدمتش باشیم. با او صحبت کردم؛ اگر شرایط خوب باشد، دوست دارم او در استقلال بماند، چون به این تیم علاقه دارد. امیدوارم امسال کنار هم یک تیم خوب داشته باشیم. ما در نقل و انتقالات آن یازده بازیکنی را که بتوانیم جذب کنیم، این کار را انجام نمی‌دهیم. نمی‌توانیم این تعداد بازیکن بگیریم، چون تیم خوبی داشته و نیاز به 5،6 بازیکن داریم.

نکونام درباره شرایط پاتوسی و کولیبالی گفت: این هفته با مدیر برنامه این دو بازیکن که یک نفر است، مذاکره می‌کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر