بازدید 13491
دبیرکل سابق فدراسیون رسما اعلام آمادگی کرد

اولین کاندیدای ریاست فوتبال در انتخابات ۸شهریور

در این دو و نیم سال فرصتی برای جام جهانی 2022 قطر نیست و هر فردی که رئیس شود دو ماه بعد تیم ملی باید در قطر بازی کند.
کد خبر: ۱۱۲۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳ 24 June 2022

دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال امروز (جمعه) اعلام کرد که در انتخابات 8 شهریور‌ماه ریاست فدراسیون فوتبال شرکت خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی محمدنبی در انتخابات قبلی فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده بود اما با تجدید نام نویسی، از کاندیداتوری منصرف شد. نبی همچنین برگزار کننده مجمع قبلی فدراسیون فوتبال بود که طی آن شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس برگزیده شد.

اولین کاندیدای ریاست فوتبال در انتخابات ۸شهریور

نبی در این باره گفت: زحماتی که مسئولان و کارکنان فدراسیون در دوره‌های مختلف کشیده‌اند، منجر به این شده که گاهی اوقات فدراسیون پله‌های خوبی را طی کند. نمی‌خواهیم وارد گذشته و اتفاقاتی که رخ داده شویم. در انتخابات فدراسیون که شهریور‌ماه برگزار می‌شود، رئیس بعدی فدراسیون تنها دو و نیم سال می‌تواند انجام وظیفه کند. در این دو و نیم سال فرصتی برای جام جهانی 2022 قطر نیست و هر فردی که رئیس شود دو ماه بعد تیم ملی باید در قطر بازی کند.

نبی که در برنامه ورزشگاه حضور یافته بود عنوان کرد: با این وضعیت افرادی که در فوتبال صاحب تجربه هستند و در مدیریت کلان فوتبال هم حضور داشته‌اند باید کمک کنند. همه می‌توانند در انتخابات حضور پیدا کنند و اعضای مجمع باید رای بدهند.

اگر چه اسامی زیادی برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال مطرح شده اما تاکنون هیچ فردی به صورت رسمی چنین موضوعی را اعلام نکرده بود و نبی به عنوان نخستین نفر حضورش در انتخابات روز 8 شهریور را اعلام کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار