بازدید 3612

کشف ۳ میلیون و ۶۷۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف سه میلیون و ۶۷۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان از ابتدای امسال تا پایان خردادماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 24 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار غلامرضا جعفری پنجشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: بهار امسال در راستای مقابله با پدیده قاچاق کالا و سوخت ماموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان با همکاری سایر مأموران انتظامی استان ، طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده را اجرا کردند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح ها و تلاش شبانه روزی پلیس ، یک هزارو ۱۵۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق سوخت در این مدت شناسایی و توقیف شدند.

سردار جعفری تصریح کرد: در همین مدت زمان سه میلیون و ۶۷۴ هزار لیتر سوخت از قاچاقچیان و محل های دپو سوخت کشف و ضبط و تعداد ۸۸۴ نفر از عوامل و عناصر قاچاق سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به تاثیرهای سوء قاچاق کالا، سوخت و ارز بر اقتصاد و تولید ملی، گفت: نیروی انتظامی همه تلاش خود را برای مقابله با قاچاقچیان انجام می دهد و در این مسیر شهدای عزیزی نیز تقدیم کرده، اما برای مقابله ریشه ای با پدیده شوم قاچاق سوخت لازم است دستگاه های مسئول با انجام به موقع و صحیح وظایف و مسئولیت های خود نقش بهتری ایفا نمایند.

سردار جعفری ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم استان با نیروی انتظامی، از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست