بازدید 13674

مردی که در دو دهه ۷۳ هزار لیتر پپسی خورده است!

مردی که به نظر می‌رسد به پپسی معتاد بوده است، ادعا کرد که به مدت ۲۰ سال در روز حدود ۳۰ قوطی از این نوشابه نوشیده است!
کد خبر: ۱۱۲۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ 20 June 2022



به گزارش تابناک و به نقل از نیوزویک، این مرد که یک کارگر سوپرمارکت در بریتانیا است، به نظر می‌رسد که سالانه حدود ۸۵۰۰ دلار برای نوشیدنی خرج کرده است.

با این حال او گفت که بالاخره با کمک هیپنوتیزم این عادت را ترک کرده است. اندی کوری که اکنون ۴۱ ساله است، صبح‌ها یک لیتر و در روز حدود ۹ لیتر دیگر از این نوشیدنی می‌نوشیده است!

این مرد از زمان ابتلا به اعتیاد در ۲ دهه، حدود ۲۱۹ هزار قوطی نوشابه گازدار مصرف کرده و بدین ترتیب او تقریبا ۸ هزار کیلوگرم شکر را از طریق پپسی وارد بدن خود کرده است.

کوری در این رابطه گفت: «من همیشه طعم یک پپسی سرد را دوست داشته‌ام. هیچ چیز نتوانست آن را شکست دهد و من فقط گرفتار شده بودم. شب‌ها کار می‌کنم، بنابراین همیشه دوست داشتم که شکر به من نیرو برای ادامه کار بدهد. هر روز ۴ یا ۵ بطری دو لیتری پپسی را می‌نوشیدم. از آنجایی که من در فروشگاه تسکو کار می‌کنم، می‌توانم آن را بلافاصله بعد از کار بخرم و به خانه ببرم.»

نه فقط این، بلکه به نظر می‌رسد این مرد روزانه حدود ۲۵ دلار برای پپسی خرج کرده که این عدد در سال، حدود ۸۵۰۰ دلار می‌شود.

پس از اینکه وزن بدن اندی به بالای ۱۲۰ کیلوگرم رسید، متوجه شد که زمان آن رسیده که این عادت را کنترل کند. پزشکان همچنین به او هشدار دادند که در خطر ابتلا به دیابت قرار دارد. او اکنون توانسته است با ورزش و رژیم غذایی نزدیک به ۱۳ کیلوگرم وزن کم کند.

اندی همچنین از یک درمانگر و هیپنوتیزم‌کننده در لندن کمک گرفت. این درمانگر کوشید تا آب را جایگزین پپسی کند که ظاهرا در این کار موفق بوده است.

 

همشهری آنلاین

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر