بازدید 8584

تلفن ثابت سازمانی

کد خبر: ۱۱۲۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ 20 June 2022

تلفن ثابت سازمانی

در گذشته برقراری ارتباط تلفنی با قابلیت چند تماس همزمان از طریق یک شماره تلفن امکان‌پذیر نبود و سازمان‌ها بخش قابل توجهی از هزینه‌های خود را صرف مکالمات درون و بیرون سازمان می‌کردند. بعلاوه شماره تلفن شرکت‌ها و سازمان‌ها در پی جابه‌جایی از دست می‌رفت و یک دردسر تازه در محل کار جدید محسوب می‌شد.

از سوی دیگر بهینه‌سازی و کاهش هزینه‌های تماس تلفنی در سازمان‌ها انگیزه بسیار مناسبی است تا شرکت‌ها متقاضی تلفن ثابت سازمانی باشند. تلفن ثابت سازمانی با توجه به ضرورت به‌روز رسانی شیوه‌های قدیمی ارتباط مانند تلفن‌های سنتی ایجاد شده تا زمینه‌ساز ارتباطی سریع، کم‌هزینه و کارآمد برای سازمان‌ها شود و منجر به بهبود در نحوه برقراری ارتباط‌ها می‌شود.

این محصول امکان برقراری چندین تماس‌ هم‌زمان ورودی و خروجی را به کلیه مقاصد و اپراتورها فراهم می‌کند و به سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک امکان می‌دهد تا بدون نیاز به چند خط تلفن، تنها یک شماره اختصاصی دریافت کنند و بر روی این شماره به تعداد مورد نیاز کانال ایجاد کنند. امکانی که باعث می‌شود تا شرکت‌ها و سازمان‌ها دیگر هیچ تماسی را از دست ندهند.

سرویس‌های تلفن ثابت سازمان (VoIP) از هر جای ایران و تنها با اتصال به شبکه، دسترسی به تماس‌های ورودی سازمان را روی لپ تاپ یا تلفن همراه بدون هیچ هزینه‌ی اضافه‌ای امکان‌پذیر می‌کند. در این حالت کارکنان سازمان از هر نقطه‌ی ایران می‌توانند پاسخ‌گوی تماس‌های ورودی سازمان خود باشند.

تامین امنیت مکالمات و کاهش هزینه‌های سازمان از دیگر نیازهایی‌ست که شرکت‌ها از سرویس‌های ارتباطی توقع دارند و هر دو این نیازها به سادگی در سرویس‌های تلفن اینترنتی قابل دست‌یابی‌ست.

نکات مهم در خرید و انتخاب تلفن ثابت سازمانی

برای انتخاب سرویس تلفن ثابت سازمانی شرکت‌ها و سازمان‌ها باید نکاتی را رعایت کنند تا با مناسب‌ترین هزینه بهترین سرویس را دریافت کنند. در این انتخاب سرعت و کیفیت در برقراری تماس دو فاکتور مهم برای صاحبان شرکت‌ها و سازمان‌ها است.

شرکت‌ها در انتخاب تلفن ثابت سازمانی باید حق انتخاب داشته باشند و سرویس‌دهنده‌ای در این زمینه موفق است که حق انتخاب شماره دلخواه را به شما بدهد.

در کنار همه موارد اشاره شده در بالا، مهمترین دلیلی که باعث شده است تا سازمان‎‌ها بستر خدمات مخابراتی خود را تغییر داده و به استفاده از تلفن ثابت سازمانی روی بیاورند، امکان برقراری چندین تماس همزمان است. در نتیجه برای سازمان‌هایی که تعداد تماس‌های هم‌زمان زیاد است، این ویژگی تلفن‌های ثابت سازمانی بسیار مفید است.

پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته، دیگر ویژگی است که شرکت‌ها و سازمان‌ها در هنگام دریافت تلفن ثابت سازمانی باید به آن توجه کنند چرا که این خدمات اولین و مهمترین راه ارتباطی سازمان است و به مراقبت دایمی نیاز دارد.

ویژگی‌های خدمات تلفن سازمانی شاتل (شاتل تاک)

دریافت پشتیبانی حرفه‌ای از متخصصین و کارشناسان شاتل

شرکت شاتل برپایه این اصل که سازمان‌ها برای راه‌اندازی تلفن ثابت سازمانی نباید مجبور به صرف زمان و هزینه‌ی نامتعارف شود با بهره‌گیری از تیم کارشناسی و پشتیبانی مجرب شرایطی را فراهم کرده است تا سرویس‌های تلفن ثابت سازمانی به سادگی و با هزینه‌‌ای اندک در سازمان‌ شما راه‌اندازی شوند.

حق انتخاب، مالکیت و انتقال شماره تلفن سازمانی

با استفاده از خدمات تلفن ثابت سازمانی شاتل شما از حق انتخاب شماره دلخواه برای سازمان خود برخوردار خواهید شد. همچنین در سرویس شاتل‌تاک می توانید شماره خود را به محل جدید سکونت یا کسب‌وکارتان منتقل کنید و در صورت تغییر نشانی می‌توانید مالک شماره خط خود بمانید.

پشتیبانی 24*7

شاتل از جمله شرکت‌هایی است که حمایت از مشتری و پشتیبانی دایمی 24 ساعته در تمام روزهای هفته را به عنوان یکی از الزامات اریه خدمات تلفن ثابت سازمانی با عنوان "شاتل تاک" به همه‌ی شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارها، ارایه می‌دهد.

سرویس مقرون به صرفه و کم هزینه

یکی دیگر از ویژگی‌های سرویس شاتل‌تاک نداشتن هزینه‌های ماهانه‌ای همچون هزینه‌ی نگه‌داری و آبونمان است. ضمن آنکه هزینه مکالمات در کنار حفظ کیفیت، مقرون به صرفه خواهد بود.

برای استفاده از خدمات تلفن سازمانی شاتل می توانید به نشانی https://talk.shatel.com مراجعه یا با شماره ۹۱۰۰۰۹۹۹ تماس حاصل فرمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار