بازدید 100922

«رییسی» و «سید حسن خمینی» این سخنان مطرح شده در نشست حسینیه جماران را فراموش نکنند!

پس از اینکه مدت‌ها برخی جناح‌های سیاسی کشور در منتهی‌الیه جدایی و موضع‌گیری نسبت به یکدیگر قرار داشتند و فضای سیاسی همراه خط و نشان کشیدن‌های تند و تیز بود، در این نشست شاهد بودیم سعید قاسمی (فردی که به تند زبانی و بیان مواضع صریح و رک و حتی خلاف عرف مشهور است) در کنار سید حسن خمینی ـ که در گذشته انتقاداتی را نسبت به وی بیان کرده بود ـ در حسینیه جماران حاضر شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 20 June 2022

«رییسی» و «سید حسن خمینی» سخنان «سعید قاسمی» را فراموش نکنند!

تابناک ـ جمعه گذشته نشستی در حسینیه جماران برگزار شد که از چند جهت قابل توجه و مهم بود و متن و حاشیه این نشست نکاتی قابل تاملی داشت که نباید به سادگی از کنار آن گذشت. اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت پیش از ظهر جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ با حضور سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور و سید حسن خمینی و همچنین سعید قاسمی در حسینیه جماران برگزار شد.

در این نشست، تعدادی از وزرا‏، مسئولان کشور و جمعی از گروه‌ها و تشکل‌های جهادی در حسینیه امام خمینی هم حضور داشتند و حدود ۶۵۰ تن از گروه‌ها و تشکل‌های مردمی و جهاد سازندگی در حسینیه جماران حضور پیدا کردند که ۱۰ تن از آن‌ها به نمایندگی از این گروه‌ها، دغدغه‌ها و مسائل و مشکلاتشان را مطرح کردند. رئیس جمهور هم پس از شنیدن صحبت‌ها و مشکلات، در جمع نمایندگان سخنرانی کرد و در پایان این مراسم از برخی نمایندگان گروه‌های جهادی و خانواده شهدای جهادسازندگی با اهدای لوح تجلیل و تقدیر شد.

اما چرا نباید از متن و حاشیه این نشست به سادگی گذشت؟

پس از اینکه مدت‌ها برخی جناح‌های سیاسی کشور در منتهی الیه جدایی و موضع گیری نسبت به یکدیگر قرار داشتند و فضای سیاسی همراه خط و نشان کشیدن‌های تند و تیز بود، در این نشست شاهد بودیم سعید قاسمی (فردی که به تند زبانی و بیان مواضع صریح و رک و حتی خلاف عرف مشهور است) در کنار سید حسن خمینی ـ که در گذشته انتقاداتی را نسبت به وی بیان کرده بود ـ در حسینیه جماران حاضر شد.

در خلال این نشست، زمانی که سعید قاسمی به سخنرانی پرداخت، دیدیم به مانند همیشه صریح و رک مواضع خود را بیان نمود، اما با این تفاوت که زبان و ادبیات انتقادات او نسبت به گذشته ملایم‌تر و تا حدی دوستانه‌تر شده بود.

البته وی در حین سخنرانی خود، یکی از علل این تغییر رفتار و ادبیات را تذکر اخلاقی رهبر انقلاب در حین سخنرانی ۱۴ خرداد مبنی بر حفظ احترام افراد بیان کرد و گفت، پس از اینکه بعد از سال‌ها توانسته در حسینیه جماران حضور داشته باشد، احساس خوبی دارد.

اما سعید قاسمی، سخنران همیشه خروشان و صریح الهجه این بار دو موضوع و در اصل تذکر مهم را خطاب به دو شخصیت حاضر در سخنرانی مطرح کرد که باید این تذکرات را قابل توجه و تامل دانست.

وی در این اجتماع خطاب به سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ـ که حدود یک سال از آغاز فعالیت وی و هیات دولت سیزدهم می‌گذرد ـ گفت: جناب رئیسی، شما می‌دانید ما به شما ارادت داریم. جنس جنابعالی و بر و بچه‌های جوراب سوراخ با آن‌هایی که دولت را تحویل گرفتید، بسیار فرق دارد. جنسا با آن‌ها فرق دارید. الان دما در اندیکا ۵۲ درچه است و آدم پوست می‌اندازد برای ملتی غارنشین کار کند. مردم در اندیکا در غار هستند. چه کنیم؟ اندوه دل نگوییم الا یک از هزاران. در این نهضت یک میلیون مسکن که گفتید ما می توانیم در بخشی از نهضتی که شما علمش را بلند کردید بخشی از دغدغه شما را حل کنیم، چرا وزیر محترم می‌گوید ما باید از ترکیه و چین آدم بیاوریم که بتوانیم؟ چطور ما جهادگران ثابت کنیم می‌توانیم؟ شما گفتید باید خانه‌های لاستیکی در چابهار جمع شود. چرا نشد؟ شما شش ماه پیش در اندیکا گفتید باید بشود. چرا نشد؟ چرا دروغ می‌گویند؟ چرا جهادی‌ها را حساب نمی‌کنند؟

در این تذکر سعید قاسمی به معضل قدیمی و فراگیر ارسال «گزارش‌های غیر واقعی» مدیران میانی به مدیران عالی رتبه اشاره می‌کند و با زبان صریح خود می‌گوید که امتداد این مشکل و معضل همیشگی در دولت سیزدهم هم در حال وقوع است و این تذکر را بیان می‌کند که ممکن است برخی عوامل اجرایی بی توجه به دستورهای صادره از سوی مقامی حتی در حد رییس جمهور بر اساس صلاحدید خود عمل نماید؛ لذا در اینجا باید یادآور شد که «صدور دستور» و «پیگیری پس از صدور دستور» دو رکن مهم و اساسی است که به همراه هم برای حل مشکلات نیاز است و نباید تصور شود، با صدور دستور و فرمان مشکلات حل خواهد شد.

اما تذکر مهم دیگر این بود که سعید قاسمی از سید حسن خمینی دعوت کرد در جمع نیرو‌های جهادی حاضر شده و به همراه آنان از مناطقی از خوزستان بازدید کنند. این دعوت از آن جهت مهم است که این دعوت و عمل به آن، می‌تواند اقدام مناسبی در جهت گفت‌وگو و درک اوضاع کامل کشور از سوی همه جناح‌های سیاسی باشد. اینکه در این شرایط و اوضاع کشور وحدت ملی و وفاق همه جانبه گروه‌های سیاسی امر مهمی است، انکارناشدنی است و قطعا امتداد چنین حرکت‌هایی، می تواند در رفع موانع و مشکلات جامعه اثرگذار باشد.

همچنین وحدت نیرو‌های سیاسی که دل در گروی این مرز و بوم داشته و به فکر حل مشکلات آن هستند، پیرامون شعائر و ارکان انقلاب به مانند قانون و سیره و بیانات امام راحل و رهبر انقلاب می‌تواند منشا رخداد‌های وحدت بخش مهمی جهت فائق آمدن بر مشکلات ریز و درشت کشور باشد و نباید فراموش کرد که نزاع و اختلاف داخلی می تواند سم کشنده تری از تحریم های ناجوانمردانه کشورهای غربی علیه ما باشد.

 

تعداد بازدید : 3748
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۴۷
این مردک کیه؟
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
ادب مرد به زدولت اوست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
گفت که ادب از کی اموختی از بی ادبان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
جنابعالي
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
مردک .. !! تربیت نداری !!!؟ با کسانی که در زمان بی کسی این مرز و بوم گمنام و بی ادعا جانشان را کف دست گذاشتند و 8 سال در کوه و بیابان و میان آتش و خون، برابر تجاوز دشمن ایستادگی کردن با احترام حرف میزنند ، معلومه تربیت خانوادگی نداری ! اگر ایرانی هستی و چیزی از ادب وفرهنگ حالیت میشه بدان در برابر اسطوره های واقعی این آب وخاک باید با ادب و احترام حرف بزنی .
چهار میلیون مسکن تورم تک رقمی رشد اقتصادی هشت درصدی آقای رئیس جمهور مردم تحت فشار هستن کی قراره این وعده ها عملی بشه
آقای قاسمی سر رانندگی به من فحش داد. خیلی بی ادب است. کلی جریمه هم برایم رد کرد.
سغید قاسمی خود ملاک پندار برای این که تنبه نشود رفته عذر خواهی بعد از نهیب رهبری.
گند زدید به اسلام جوری که صد سال شسته نمیشود. گفتم بشنوی تا اون روز که باید حواب پس بدی نتونی بگی نمیدونستم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
تو برو بشین پای بی بی سی و اینترنش سعودی و منو تو !! اسلام شناس شده ! یه جوری توهم زدی انگار ملک الموت یا فرشته عذابه که خط نشون میکشه !! برو دهنتو آب بکش وقتی نام این عزیزان را میاری و یه فکری بحال خودت بکن تا بدخت نشدی !!
سعید قاسمی کیه که کسی بخواهد با او دور یک میز بنشیند؟این شخص و امثالهم افرادی هستند که از جیب افرادی خاص و برای زمانی خاص بیرون می ایند و بعد از اتمام ماموریت دوباره به مخفی گاه خود برمیگردند.
در این کشور سابقه 40 ساله اش نشان میدهد میتینیگ و سمینار و دسته و حزب هیچ دردی از این مردم دوا نمیکند
خبر جمعه برای جمعه است چی شده که حالا بفکر پخش افتادید
هر کسی را بهر کاری ساختند
کشور بیش از چهار دهه است که فقط توسط یک دسته اداره میشود و همه این‌هایی که نام بردید جزو آن هستند هرچند که باهم اختلاف هم دارند.
اینطور القا میکنید که چند صدایی هست و انشقاق باعث این مصیبت‌ها شده، در حالی که حاکمیت مدت‌هاست یکدست شده و همین تلاش برای یکدست کردن همه چیزو همه کس مردم ایران را به بلا گرفتار کرده‌
جنگ زر گری!این گروهها دو روی یک سکه هستند!
احسن به سردار قاسمی
عالی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
سردار؟
من اگه جای حسن خمینی بودم به خاطر وجود عباسی ، به این جلسه نمیرفتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
قاسمی
نه عباسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
عباسییی !! خخخخخخ !!! همینه دیگه نمفهمه اصلا در مورد چی و کجا دارن بحث میکنن همینطور میخواد یه ... زده باشه!! 90 در صدشون همینجور نظر میدن !!!
جمع کنید این بساط تعزیه رو....
عزیزدل باعوض شدن افرادبه هیچ وجه مشکلات رفع نخواهدشد بایددرسیاستهای کلی تجدیدنظرشود والسلام
عباسی ، رئیس هسته های جهاد و پیشرفته ؟ :-)
اینها همان هایی هستند که در مقابله با منطق لنگه کفش پرتاب می کنند. دوره ریاست سیدمحمد خاتمی وضعیت اقتصادی کشور خوب بود ولی همین‌ها لنگه کفش پرتاب کردند همین ها تا ببینند حجاب کسی شل است کفن می پوشند ولی در مقابل دزدی خاوری چفیه به گردن سکوت می کنند. اینها یک مشت انحصارطلب بدون تخصص هستند که با شعار ما می توانیم ملت را اغفال می کنند. با دست خالی هیچکس نمی تواند حتی اکر جورابش سوراخ باشد و سعید قاسمی نامش باشد. اول باید تخصص داشته باشی و بعد جهادی عمل کنی. جهادی بیسواد به درد خودش هم نمی خورد چه رسد به دیگران. تفکرتان را عوض کنید این لوس بازی های انگ زدن و غرب زده خطاب کردن غیر همفکرانتان را کنار بگذارید و از توان انهایی که کار بلدند استفاده کنید. یادتان هست می گفتید اکر دولت و مجلس هماهنگ باشند مشکلات حل می شود؟ الوعده وفا ما منتظر گشایش هستیم.
خداکنه این مرز بی حجاب و باحجاب روهم بردارین ،منافع ملی رو مد نظر بگیرین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
منافع ملي جداي از دستورات ديني نيست! مطمئن باشيد كه خداوند متعال صرفه و صلاح ما را بهتر از خودمان مي داند.
سوال :
فرضا آقای رییسی رییس جمهور، آقای حسن خمینی دقیقا چه چیزی هستند؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
نوه امام!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
حالا این وسط شما چکار چیز داری !!؟ دنبال لحاف ملا میگردی !!!؟
اصلا این سعید قاسمی کیست و نماینده چند درصد از مردم هست که رفتار و گفتار بی ارزش ایشان را هر روز تیتر میکنید و به صدای آن بیش از ۵۰ درصدی که در انتخابات شرکت نکرده اند، هیچ توجهی نمیکنید و انگار اصلا وجود ندارد؟؟؟!!!
شنیدن به بلندی صدا بر اساس نزدیکی به قدرت نیست، صدای راستین ملت، صدای اکثریت مردم است که فعلا با تکیه بر زور و قدرت و پول جوش را بر روی آن بستید تا روزی که این شکاف روزافزون شما را ببلعد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
خودشان خواستند كه وجود نداشته باشند!
اینا همان دولت‌های در سایه هستن که کار خودشونو میکنن وقوانین رو هم کار ندارن
یعنی به نظر شما مشکل مردم الآن شده این که کسی خدای نکرده نازکتر از گل به سید حسن خمینی نگه ؟
اصلا سعید قاسمی ارزش خبری ندارد که شما تیتر کرده اید که رییس جمهور و حسن خمینی باید گفته های او را فراموش نکنند.
اگر مشکلات ایران با سعید قاسمی ها حل میشد تا الان باید حل شده باشه و شاید اینها خودشان بخشی از مشکلند زیرا مملکتی که اداره امورش بر پایه دانش نباشد رو به جلو و در مسیر پیشرفت نخواهد بود و بلکه هر لحظه اش بر آشوب خواهد افزود ما (تدبیر و اداره) امور کشور بر پایه علم ودانش و تخصص و تجربه نیاز داریم سخنرانی گره ای از ما بازنمیکند
الان هم سعید قاسمی بخاطر تشر رهبر انقلاب ترسید وکوتاه امده وگرنه امثال او نه اهل تفکرند نه منطق مطمئنا اکیپ خودش در سخنرانی سید حسن مشغول خرابکاری بودند !!! انها نه اصلا درکی از سیاست نه درکی از اوضاع اقتصادی و نه درکی از فرهنگ دارند برای رسیدن به خواسته های خودشان همه چیز را قربانی میکنند حتی اگر خواسته هایشان غیر عقلانی غیر فرهنگی و ... باشد ته ته امالشان شعار و تخریب است
ما این ورژن از سعید قاسمی را دوست داریم ، که خودش در کف میدان (میدان خدمت نه میدان قدرت) و برای مردم باشند( مثل زمان جنگ) و همچنین بعد از میدان خدمت هم سعه صدر و متانت و ادب داشته باشند.
سلام
می بینم که آلبانی نشین‌ها وحشت کردند.
هوچی گری و بی اخلاقی در ذات و فطرت مسلمانی نیست مطالعاتی که در قرآن کریم،احدیث و سخنان ائمه و بزرگان دین داشته ام توهین،تهمت،غیبت و افترا بعنوان مسائل ضد اخلاقی و افت انسان معرفی شده است لذا اسوه و الگوی ما شخص پیامبر ص می باشد که شکمبه گوسفند بر سر ایشان ریختند چند سال در محاصره اقتصادی قریش بودند سنگ بر وجود مطهر ایشان انداختند اما در مقابل همه ناملایمتی ها در هیچ متنی از تاریخ اسلام رفتار نکوهید های از ایشان ثبت نشده است،حضرت امیر مومنان ابوتراب علی ع نیز با وجود اینکه 25 سال از خلافت که حق ایشان بود و وصیت نبی مکر اسلام دور بود اما دیدیم که با مخالفان سیاسی خود از جمله خلفا به چه نیکی و خلق خوش رفتار می کرد و حتی در حکومتداری مشورت هم می داد اما ندیده و نخوانده ایم حضرت به کسی فحاشی و بد دهنی کرده باشد لذا شیعه علی ع تکلیفش معلوم است و تفاوت مذهب و روش مسلمانی تشیع با سایر فرق پرداختن بیش از حد به اخلاق و شعائر دینی و اسلامی است
رئيسي و سيد حسن خميني اين سخنان مطرح شده در حسينيه جماران را فراموش نكنند !!
-------
--- آقا مهدي ! رئيسي و سيد حسن چه سخناني بايد فراموش نكنند ؟ قضيه جماران چيه ؟ طوري شده كه ما خبر نداريم ؟ .. اگر چيزي ميداني بفرما !
-- احمد آقا خوب شد ديدمت ! بيا برات بگم ... پريشب مرحوم پدرت را به خواب ديدم ، تو يك باغ بزرگي ، زير يك درخت بزرگي نشسته بود داشت انگور مي خورد خوش و خوشحال ! خيلي هم نوراني و بشاش ، يك سجاده نماز هم كنار دستش بود ! به من هم اشاره كرد كه بيا چاي بخور ، يك قوري خيلي قشنگ چيني هم كنار دستش بود ! يك چاي چشم خروسي خوش رنگ برام ريخت ! اما مزه چاي ، يك مزه خيلي بخصوص بود ، خيلي عالي ، انگاري چاي و زعفرون ! اما حيف و صد حيف كه در همين حين با صداي زنگ ساعت بيدار شدم ، چون موقع دادن كپسول به پدر بود ،!! ... خدا رحمت كنه مرحوم پدر و مادرت ! آن مرحوم مرد خدا بود والده ات صالحه روز گار ! ... ببينم احمد آقا ! گفتي رئيسي و سيد حسن چه طور شده ؟ ... راستي احمد أقا ، از افزايش حقوق بارنشستگان تامين اجتماعي چه خبر ؟ ... خدا شاهده دلم براي دايي رسول بازنشسته كبابه ، كباب ! شما فكرشو بكن ، احمد أقا ، دايي رسول بزرگ خاندان ، با داشتن عروس و داماد و نوه بخواهد با اين حقوق گذران زندگي كنه ... ديروز دايي را ديدم ، داره مثل شمع آب ميشه ! مادر مي گفت : مدام راديو ميذاره كنار دستش ، گوش به زنگه ببينه كه در مورد افزايش حقوق ها چه ميگن !! ميدوني احمد آقا ! ارز ترجيحي كه حذف شد حقوق دايي جان هم آب رفت ! اون حقوق ديگه چه بود كه اجناس هم سر به فلك بزنه ، كاكا سياه خيلي خوشگل بود كه آبله اش هم در اومد ! ... خدا فرياد دايي رسول برسه ! خيلي غصه ميخوره ، مادر ميگه فجّعه نكنه خيليه !! بالاخره احمد آيا نگفتي رييسي و سيد حسن چه طور شده !! ... به هر حال مزاحمت نميشم ، گفتم ببينمت ، خواب مرحوم پدرت را برات بگم ! خدا رحمتشون كنه ! همه رفتگان ... با اجازه احمد آقا خدا نگهدار !
تابناکی ها گرامی
سلام
جایی که مشغولم دختران زیادی جهت تشکیل خانواده به آقای وجیهی که در امور خیر دست دارد مراجعه کرده و خواهان مساعدت جهت تشکیل خانواده هستند، از سویی پسرانی نیز اینگونه درخواستها را از ایشان دارند. ولی مشکل مالی ، کار، ناتوانی اداره زندگی و...... باعث شده اکثریت نامید شوند! در اسلام عزیز داریم که اگر در برآوردن خواسته جمعی که رئیس و یا مسئول آنهایی، یا امورات مردم بررا برعهده گرفته ای ولی قدرت مدیریت و روایی خواسته بحق مردم را نداری و بر اثر این ناتوانی جمعی دچار عسر و حرج شوند تو عادل نبوده و به طور اتوماتیک وار شخص ناعادل از سمت معزول بوده و در صورت ماندن حکم ظالم را داشته و مورد غضب خدا و رسول (ص) .شماها خود انصاف نمایید مسئولان ناکارآمد وضع کنونی ، وقتی فرزندانشان بزرگ می شوند بخاطر موقعیت شغلی بهترین عروس و دامادها را برای خویش بر می گزینند و در خانه ننشته که کسی درب خانه را جهت خواستگاری بزند. خواهان ها نیز نه به دختر و پسر آنها بلکه به موقعیت و سمت پدر این جماعت می نگرد. ( مثال های متعدد، حداد عادل داماد امریکایی بر می گزیند، علما و مقامات ) ولی مردم عادی که این نامدیران برای سرنوشتشان تصمیم می گیرند چی ؟! براثر فقر و شعار مبارزه با غرب مجبورند تاوان بی زنی و بی شوهری را سالهای سال با این عمر محدود بپرداند
اول اینکه آیا آقای رئیسی با آن منزل باشکوهشان جوراب سوراخ محسوب می‌شوند؟
دوم اینکه این گروه های خاص شامل چه طیف هایی هستند که اجتماع مردمی بهشون اطلاق شده؟
سوم اگر این گروه ها مرد عمل بودند چرا آستین همت بالا نزدند و خودشان آن خانه های پلاستیکی را جمع آوری نکردند؟
درود بر سرباز بی ادعا و جهادگر خستگی ناپذیر سعید قاسمی.
وجود ایشان لرزه به تن مفت خواران اصلاح طلب پر مدعا و منافقین صحنه سیاست ایران می اندازد.
زمانه تغییر کرده امثال سعید قاسمی و عباسی و دیگران بالاخره شاید فهمیده باشند که کشور در چه شرایطی است موقتا دست از شعار های بی محتوی و هارتاپورتهای بی حاصل دست برداشتند
تنها راه رهايي كشور از مشكلات كنار گذاشتن اختلافات و دست در دست هم دادن براي نوسازي اين كشور عزيز مي باشد.
سعید قاسمی مثه امیر جعفری گشته ارشاده
داشتن جوراب سوراخ دلیلی بر کاری بودن کسی نمی شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر