بازدید 22054

قیمت دلار در بازار امروز پنجشنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱/ رشد اندک دلار در صرافی ملی

فعالان بازارفعالان بازار ارز در آخرین روز هفته در حالی شاهد افت نرخ ارز در بازار بودند که بهای دلار آمریکا در تابلوی صرافی ملی، تقریبا ثبات بود. ارز در آخرین روز هفته در حالی شاهد افت نرخ ارز در بازار بودند که بهای دلار آمریکا در تابلوی صرافی ملی، تقریبا ثبات بود.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ 16 June 2022

فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته در حالی شاهد افت نرخ ارز در بازار بودند که بهای دلار آمریکا در تابلوی صرافی ملی، تقریبا ثبات بود.

به گزارش تابناک اقتصادی، بر این اساس در معاملات امروز (پنجشنبه 26 خردادماه 1401) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 27166 تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت 27439 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز کاری قبل، 13 تومان افزایش نرخ دارد.

همچنین امروز هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت 28442 تومان از مردم خریداری و در مقابل، با 10 تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به نرخ 28727 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود.

افت دلار در سایر صرافی ها

رشد 13 تومانی دلار صرافی ملی در حالی است که به گفته ‌کامران سلطانی زاده دبیرکل کانون صرافان ایران قیمت توافقی دلار در صرافی‌ها امروز 30 هزار تومان، خرید‌، و 30 هزار و 300 تومان‌، فروش، بود که نشان دهنده روند کاهشی بهای ارز در بازار آزاد است.

نرخ دلار در بازار متشکل چقدر شد؟

قیمت دلار در بازار امروز پنجشنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱/ رشد اندک دلار در صرافی ملی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار