بازدید 4694

کمبودی برای تامین کالاهای اساسی در کشور نداریم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: کمبودی برای تامین کالاهای اساسی در کشور نداریم.
کد خبر: ۱۱۲۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸ 15 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدجواد ساداتی نژاد عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها اظهار داشت: این طرح یک ضرورت برای کشور بود.

وی با بیان اینکه امسال باید بیش از ۲۰ میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی هزینه می‌کردیم، ابراز داشت: این در حالی است که مجلس به این منظور ۹ میلیارد دلار پیش بینی کرده بود.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در صورت روند قبلی و عدم اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها ممکن بود شاهد یک تورم وحشتناک در کشور باشیم، تصریح کرد: انجام این طرح در سطح کشور هم به نفع مردم و بهم به نفع تولیدکنندگان است.

وی با اشاره به اینکه جهان گرفتار تأمین کالاهای اساسی هست، خاطرنشان کرد: با این وجود در کشور هیچ مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد.

ساداتی نژاد با اشاره به افزایش سریع قیمت مواد غذایی در سطح جهان گفت: کشورهای دنیا سیاست‌های خود را تغییر داده و صادرات مواد غذایی را محدود و حتی ممنوع کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مصرف کننده و تولیدکننده باید حامی همدیگر باشند، افزود: در تلاش هستیم تا یارانه‌ها را به سمت کالابرگ ببریم تا مواد غذایی به دست خود مردم برسد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در میان مدت و بلند مدت تلاش برای ارزان سازی غذا است، افزود: ارز ترجیحی بهره‌وری را در صنعت دام و طیور بالا می‌برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی