بازدید 3082

ابوالمشاغل وزارت بهداشت در تامين اجتماعي

کد خبر: ۱۱۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۶ 05 August 2010
مروري بر كارنامه رحمت‌الله حافظي، مديرعامل جديد سازمان تامين‌اجتماعي نشان مي‌دهد كه 5 سال گذشته او داراي 23 عنوان بوده است كه از اين ميان برخي از آنها به واسطه معاونت توسعه مديريت وزارت بهداشت به او محول شده و برخي ديگر ارتباطي با وزارت بهداشت ندارد و در وزارتخانه‌هاي ديگر مانند اقتصاد يا نهاد رياست‌جمهوري تعريف شده است.

به گزارش «تهران امروز»، حافظي در طول فعاليتش در وزارت بهداشت از امور اقتصادي گرفته تا امور پدافند غيرعامل را بر عهده داشته است. حافظی در زمان تصدی‌گری دکتر لنکرانی در سمت وزارت بهداشت، به عنوان کلیدی‌ترین معاون نقش قائم مقامی وی را در مقاطع مختلف ایفا می‌نمود.

اما در سال 88 كه وزارت بهداشت با حضور وزيري جديد فعاليت خود را آغاز كرد، بسياري از سمت‌هاي حافظي از او گرفته شد. بروجردي ترجيح داد اين سمت هاي زياد را بين ديگر همكارانش در وزارت بهداشت تقسيم كند.

البته در اين ميان نبايد از نقش محمدباقر لاريجاني كه از او به عنوان وزير در سايه بهداشت ياد مي‌شود، به سادگي گذشت. اوج اختلافات لاريجاني با حافظي به زماني باز مي‌گردد كه حافظي با نظرات لاريجاني در خصوص تغييرات در ساختار وزارت بهداشت و برخورد با تخلفات عمراني دانشگاه علوم پزشكي تهران نظر موافقي ارائه نكرد.

در زماني كه حافظي در بهمن ماه 88 استعفاي خود را تقديم وزير بهداشت كرد، علت آن را رسانه‌ها، سرماخوردگي و بيماري عنوان كرد اما ترك تعداد زيادي از سمت‌ها و نگه داشتن كمتر از پنج سمت كه اكثر آنها عضويت در هيات امناي دانشگاههاست،

خبر از اختلاف عميق ميان او و وزارت بهداشت دارد. حافظي از جمله افراد نزديك به احمدي‌نژاد است كه ترك وزارت بهداشت از سوي او منجر به فراموش شدنش نشد و روزي كه ذبيحي از صندوق تامين اجتماعي كنار گذاشته شد، حافظي بر كرسي رياست تكيه زد هر چند گفته مي شود ذبيحي كماكان در اتاقش هست و حاضر به ترك رياست نيست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی