بازدید 4421

کشف ۱۰۶ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۱۰۶ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بندرعباس مرکز استان در ۴۸ ساعت گذشته با اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و طی دو عملیات جداگانه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷ 10 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار غلامرضا جعفری پنجشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در یکی از این عملیات ها مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه کامیون مشکوک و خودروها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیفی موفق به کشف ۸۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق شدند و سه نفر متهم را نیز در همین رابطه دستگیر کردند.

سردار جعفری تصریح کرد: ماموران انتظامی پاسگاه مرکزی شهرستان بندرعباس نیز طی عملیاتی جداگانه حین گشت زنی در حوزه استحفاظی یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۲۲ هزارو ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی بیان داشت: در مجموع ماموران انتظامی بندرعباس در ۴۸ ساعت گذشته با توقیف چهار دستگاه کامیون حامل سوخت، موفق به کشف ۱۰۶ هزار لیتر گازوییل قاچاق به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تاکید بر مقابله جدی با هرگونه قاچاق کالا و ارز به منظور جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی، گفت: از مردم نیز خواستاریم تا همراه پلیس در این مسیر باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار