بازدید 9409

کشف باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر در دماوند

از این باند مواد مخدر، ۲۰۰ کیلوگرم هروئین وارداتی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان کشف و دو دستگاه خودروی سمند با موتور زانتیا و یک دستگاه پراید که برای شناسایی مسیر محموله استفاده می‌شد، توقیف شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹ 09 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند تهران از دستگیری باند محموله ترانزیتی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۲۰۰ کیلوگرم هروئین کشف شد.

محمدتقی تقی‌زاده در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با مواد مخدر و با رصد اطلاعاتی انجام شده، شب گذشته یک باند محموله تزانزیتی در یک عملیات ویژه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و با همکاری پلیس دماوند شناسایی و منهدم شد.

وی گفت: در این راستا، از این باند مواد مخدر، ۲۰۰ کیلوگرم هروئین وارداتی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان کشف و دو دستگاه خودروی سمند با موتور زانتیا و یک دستگاه پراید که برای شناسایی مسیر محموله استفاده می‌شد، توقیف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین با حضور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در پلیس مواد مخدر، تاکنون برای پنج متهم این پرونده قرار بازداشت موقت صادر شده است و تحقیقات همچنان برای تکمیل پرونده ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی