بازدید 16962

ریزش گسترده قیمت خودرو در بازار

بررسی های میدانی بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت خودروهای دنا، رانا، ساینا و کوییک در بازار است.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ 07 June 2022


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهای کوییک، دنا، رانا و ساینا است؛ در بین خودروهای کوییک مدل دنده‌ای سال ۱۴۰۰ آن از ۲۰۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده است و کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۳۳۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۲۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۴ میلیون تومان ارزان شده است و ۳۰۱ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای کوییک دنده‌ای R نیز در ۲۴ ساعت گذشته کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که مدل ۱۴۰۰ این خودرو از ۲۱۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ آن نیز از ۲۰۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۵ میلیون تومان رسیده است.

این ریزش قیمت‌ها در بین خودروهای ساینا نیز مشهود است به طوری که ساینا پلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۲۲۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۲۱ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان ارزان شده است و ۲۱۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

ساینا S دنده‌ای مدل ۱۳۹۹ نیز در ۲۴ ساعت گذشته کاهش قیمت یک میلیون تومانی را تجربه کرده است و ۲۱۱ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای رانا مدل پلاس پانوراما سال ۱۴۰۱ آن در ۲۴ ساعت گذشته ۳ میلیون تومان ارزان شده است و ۳۲۲ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۳۱۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۱۶ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای دنا نیز در این مدت از نوسانات نزولی قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۳۹۹ از ۳۷۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۷۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۴۰۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۰۱ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

ریزش گسترده قیمت خودرو در بازار

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان