بازدید 8347
۶

سهم ٥٠ درصدی ۳ اتوبان در تصادفات تهران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از ۳ اتوبان در این کلانشهر به عنوان محل وقوع بیشترین تصادفات رانندگی پایتخت نام برد.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ 07 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران اظهار کرد: ۴۵ درصد متوفیان حوادث رانندگی و حدود ۶۳ درصد مجروحین حوادث رانندگی معابر شهری تهران بزرگ مربوط به موتورسیکلت‌سواران است.

سرهنگ مومنی گفت: ۳۴ درصد از رانندگان موتورسیکلت که جان خود را از دست داده‌اند ۱۵ تا ۳۰ سال داشته‌اند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران همچنین گفت: ۵۰ درصد از تصادفات در معابر بزرگراهی شهر تهران به ترتیب در بزرگراه شهید چمران با ۱۰ درصد، بزرگراه امام علی (ع) با ۹ درصد و بزرگراه آزادگان با ۶ درصد از فوتی‌ها به وقوع پیوسته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
متاسفانه کسی به رهنمودهای پلیس راهور توجه نمی کند اگر وزارت راه و شهرداری ها و خودروسازان به نکات و راهکارهای پلیس راهور توجه می کردند تلفات رانندگی و موارد حوادث بسیار کاهش می یافت. مشکل مملکت از بی خردی است.
این یعنی طرح هندسی راه ایراد دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
خیر این یعنی پلیس راهنمایی و رانندگی عملا هیچ کاری نمی کنه
یکی از مشکلات اصلی خراب بودن آسفالت است که باعث برخورد بین خودروها و فشار بر خط سبت می گردد ولی بیش از هر چیز عجله مردم و نوع رانندگی آنهاست که باعث تصادف می شود و این را من هر روز حین رانندگی می بینم.
در بزرگراه چمران چندین مشکل ابتدایی مانند تردد عابرین از عرض بزرگراه، دوربرگردانهای دست چپ بزرگراه و نیز تغییر اخیر در جایگزینی خیابان فاطمی بجای باقر خان تجمع ترافیکی بزرگراه را افزایش داده . بزرگی این خیابان فقط به عبور 3 ماشین موازی هم است و سرعت دیگر ندارد.
پلیس راهنمایی و رانندگی که اوج هنرش بشه پارک کردن کنار بزرگراه و جلوی چشمش ویراژ برن و لایی بکشن و حاضر نباشه از جاش تکون بخوره و متخلف رو توقیف کنه و خودروشو بفرسته پارکینگ نتیجه همین می شه پلیست راهنمایی رانندگی بود و نبودش هیچ تفاوتی در تخلفات رانندگی ایجاد نمی کنه فقط هر جایی ترافیک درست شده قطعا یک پلیس راهنمایی و رانندگی عشقش کشیده راهو بسته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار