بازدید 27497
مربی ایتالیایی خواهان دستمزد و پیش‌پرداخت نجومی

سه شرط سخت مانع بازگشت استراماچونی به استقلال/واکنش پاستورلو به مذاکره آجورلو

استراماچونی از استقلال خواسته است به جز تعیین تکلیف طلبش که اکنون در دادگاه عالی ورزش منتظر رای نهایی است، قرارداد یک و نیم میلیون دلاری با او امضا کنند! 
کد خبر: ۱۱۲۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ 04 June 2022

مصطفی آجورلو بلافاصله بعداز اعلام رسمی جدایی مجیدی از استقلال،  سراغ محبوب‌ترین گزینه خارجی آبی‌ها رفته است اما فعلا توفیقی در مذاکرات به وجود نیامده و شروط سنگین استراماچونی مانع بازگشت شده است.

به گزارش تابناک ورزشی،  طبق اخبار غیررسمی واصله، مرد ایتالیایی که در قطر هم خوب نتیجه نگرفته و شیوخ عرب در پی توافق برای جدایی او هستند، از استقلال خواسته است به جز تعیین تکلیف طلبش که اکنون در دادگاه عالی ورزش منتظر رای نهایی است، قرارداد یک و نیم میلیون دلاری با او امضا کنند! 

استراماچونی همچنین بخش قابل توجه این پول را در ابتدای قرارداد می‌خواهد، هرچند فعلا حساب استقلال با پول حاصل از فروش سهام پر است و شاید با این خواسته موافقت شود.

او همچنین خواستار بازگشت مهدی قائدی به این تیم به هر قیمتی شده است.

پرونده دادگاه CAS و خواسته نجومی مانع بازگشت استراماچونی به استقلال

 سرمربی پیشین استقلال که هواداران با این مربی ایتالیایی خاطرات خوشی دارند ، حالا حسابی نرخ خود را بالا برده است. همین مساله باعث شده است تا او به عنوان یکی از گزینه‌های مورد توجه ‌آبی‌ها از جمع اولویت ها فاصله بگیرد و لوچسکو رومانیایی برای نیمکت استقلال انتخاب نخست قلمداد شود.

این مساله‌ها باعث شد تا فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه‌های آندره‌آ استراماچونی نسبت به این مساله و شایعات بازگشت او به استقلال واکنش نشان دهد. مدیربرنامه‌های این مربی ایتالیایی در این رابطه اظهار کرد: ما همچنان با باشگاه استقلال پرونده‌ای داریم که با آن‌ها در دادگاه هستیم.

با توجه به صحبت‌های مدیربرنامه‌های آندره‌آ استراماچونی به نظر می‌رسد، مساله‌ای که باید در وهله اول مد نظر مدیران استقلال قرار بگیرد، حل و فصل کردن مطالبات این مربی ایتالیایی است که هم‌چنان پرونده‌اش در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) است و این دادگاه هم نتیجه نهایی این پرونده را اعلام نکرده است.

به گزارش ایسنا، ‌ماجرای پرونده استراماچونی و شکایت او از باشگاه استقلال هم‌چنان به نتیجه نهایی خود نرسیده و دادگاه حکمیت ورزش (CAS) هم‌چنان در حال بررسی تمام ابعاد و ادعاهای باشگاه استقلال و استراماچونی است تا بتواند حکم نهایی این پرونده را صادر کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
میرای استقلال احمق هستند اگر باز هم دنبال این آدم بدوند... کسی که با آنها خیانت کرده رو چجوری دوباره از پول مردم بهش باج میدن . اینهمه مربی های عالی
مگر قرار است فلانی را به ده راه بدهند؟؟
خاک بر سرتون که دنبال گزینه طماع و گران هستید...
کشوری که تا خرخره زیر فشار هست رو باید با مربی خارجی ادارش کنید
غیر از آقای استراماچونی آدم روی کره زمین وجود ندارد. این همه بازیکن بازنشسته در استقلال چرا بریم سراغ یه نفر که دو ناه بمونه و بعد هم بدهی سنگ بزارن روی دست باشگاه
نری اینو برداری دوباره بیاری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
استراماچونی اصلن گزینه مناسبی نیست
برید سراغ یه گزینه ای دیگه
حیف که شجاعت ، غیرت و آبرو در برخی از مسئولان نه تنها هیچ جایگاهی ندارد ، برعکس دایم کاری میکنند که عزت و سربلندی ایرانیان مورد خدشه قرار بگیرد !
بعد از بلایی که استراماچونی بر سر استقلال آورد اگر این مربی یک چیزی هم دستی بدهد نباید اصلاً به ایران راهش بدهند با این پولی که استراماچنی تقاضا کرده مربیان بهتری را میتوان به ایران آورد ! البته این نکته را فراموش نکنید که این ایتالیایی در حال حاضر متخصص فسخ قرارداد در نیمه راه و دریافت غرامت است !
یه مشت اسکل به هم افتادن یارو زد و رفت و گرفت و خورد باز دوباره دارن روش شرط میبندن احمق ها
آقا این بدردتون نمیخوره فقط فکر پوله و بس چرا بزرگش کردید؟!!!
اخ اگه بیاد عالی میشه استقلال جون میگیره یه تیم قدرتمند با سبک بازی جذاب دوباره از تاج میبینیم ولی لنگیا الان دعا میکنن نماز شب میخونن تا استرا نیاد
جمع گن بابا قاعدی قاعدی قحطی بازیکن
قاعدی به درد هیچ چی نمیخوره
ازسردارآجرلومیخواهم قیداین مربی روبزنه وبه فکر یک گزینه باوفا که عاشق استقلال باشه بره.استرا ماچونی در عدم عشق ووفا به استقلال امتحان رو پس داده.امروز میشه مربیان خوبی رو در دنیاپیدا کرد که لیاقت این تیم و هواداران نامبروانش رو داشته باشه.برای استقلال عزیز وهواداران باوفاش و هرکه سکان هدایت این تیم رو به عهده میگیره و مدیر بالیاقتش آرزوی موفقیت و شادکامی روز افزون دارم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار