بازدید 3538

ترافیک معابر بهشت زهرا تحت کنترل است

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ترافیک معابر بهشت زهرا تحت کنترل است و ترددها و عبور و مرور در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 04 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سردار محمد حسین حمیدی با اعلام حضور صد درصدی تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در معابر پیرامونی و منتهی به بهشت زهرا (س)، به ممنوعیت‌های توقف از ساعت ۲۴ روز جمعه نیز اشاره داشت و افزود: توقف کلیه وسایل نقلیه در مدخل‌های ورودی، خروجی و خیابان‌های فرعی منتهی به پارکینگ‌ها و نیز خیابان‌های اصلی محوطه بهشت زهرا (س) ممنوع است.

وی افزود: توقف کلیه وسایط نقلیه در طول بلوار علامه عسگری در هر دو مسیر از سه راهی باقر شهر تا پل حرم (خلیج فارس) و توقف کلیه وسایل نقلیه در طول بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) از پل صنیع خانی تا علامه عسگری‌ممنوع است.

سردار حمیدی توصیه داشت: با توجه به اختصاص ۱۷ پارکینگ مختص و مجزی به هر استان به کلیه مراجعین محترم نهایت همکاری را با پلیس راهور در ترددها، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها داشته باشند و به تمام تابلوها و علائم اهتمام و توجه داشته باشند و همچنین از توقف‌ها در ورودی پارکینگ‌ها خودداری کرده و از ورود به پارکینگ‌هایی که مربوط به استان آنها نیست خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مراجعین گرامی به این نکته توجه داشته باشند توقف در حاشیه معابر خصوصاً بزرگراه‌ها ممنوع است.

وی گفت: عابرین محترم پیاده در ترددهای عرضی از محل‌های ناایمن و غیر مجاز مانند بزرگراه‌ها و در ساعات تاریکی و مخصوصاً

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل