بازدید 8629

پیش بینی وزارت بهداشت ایتالیا درباره آبله میمونی

معاون وزیر بهداشت کشور ایتالیا اعلام کرده است که تعداد مبتلایان به ویروس آبله میمون در این کشور در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۱۲۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹ 01 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، معاون وزیر بهداشت ایتالیا روز چهارشنبه گفت: موارد ابتلا به آبله میمون در ایتالیا به ۲۰ نفر رسیده است و به احتمال زیاد در روزهای آینده تعداد مبتلایان از این هم بیشتر خواهد شد.

پیرپائولو سیلری در گفتگو با یک ایستگاه رادیویی ایتالیا گفت: تا امروز تعداد مبتلایان به آبله میمون در کشور به ۲۰ مورد رسیده است و ۱۹ نفر از آنها کسانی هستند که به کشورهای خارجی سفر کرده‌ بودند.

این مقام ارشد وزارت بهداشت کشور ایتالیا به مقاصد خارجی افراد مبتلا به ویروس آبله میمون اشاره نکرد ولی خاطر نشان کرد که تعداد مبتلایان به این ویروس در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

وی افزود: یک دوره کمون چند هفته ای وجود دارد، مشخص است که در روزهای آینده تعداد بیشتری مبتلا به ویروس آبله میمون خواهیم داشت.

بسیاری از کشورهای اروپایی اعلام کردند که موارد متعددی از ابتلا به ویروس آبله میمون را ثبت کرده اند و همینطور در حال افزایش است.

مرکز اروپایی پیشگیری و کنترل بیماری (ECDC) اعلام کرد: سرایت این ویروس بین انسان‌ها از طریق تماس نزدیک با مواد عفونی ناشی از ضایعات پوستی یک فرد آلوده یا قطرات تنفسی در تماس چهره به چهره طولانی مدت اتفاق می افتد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس