بازدید 5769

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نیمه خرداد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از تشریح محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات نیمه خرداد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ 01 June 2022


به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در پایان هفته روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تاریخ ۱۱ خرداد تا ساعت ۶ روز دوشنبه ۱۶ خرداد از مسیرهای کرج چالوس هراز فیروزکوه و محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است همچنین تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

او اظهار داشت: تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ خرداد از مرزن آباد به سمت ترجمه ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران شمال به سمت برنامه مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور ادامه داد: تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است همچنین تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ خرداد و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ خرداد از مسیر هراز ممنوع است.

او خاطرنشان کرد: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزه یکشنبه ۱۵ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ و ۲۴ همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل از آب است به رودهن محدوده مشاع به‌صورت یک‌طرفه است.

به گفته شیرانی، در مسیر تهران_ فیروزکوه_ قائمشهر نیز تردد انواع تریلرها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه پنجشنبه و جمعه از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ خرداد از مسیر جنوب به شماره محور تهران فیروزکوه قائمشهر و برعکس ممنوع است، همچنین تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه یکشنبه تاریخ‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ از مسیر شمال به جنوب محور تهران فیروزکوه قائمشهر و برعکس ممنوع است.

او ادامه داد: تردد انواع کامیون و تریلر به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه تاریخ ۱۱ خرداد در مسیرهای آستارا اردبیل و برعکس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور خاطرنشان کرد: تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و یکشنبه تاریخ‌های ۱۵ و ۱۲ خرداد در محورهای یادشده ممنوع است. در محور سلفچگان قم باند رفت به سمت قم تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای مواد سوختنی مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۵ خرداد ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه سال تهران قدیم رشت از همه تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۱۱ خرداد ممنوع است همچنین تردد همه تریلرهای کامیون‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و یکشنبه تاریخ‌های ۱۲ و ۱۵ خرداد در این محور ممنوع است.

او اظهار داشت: اجرای محدودیت‌های یادشده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها