بازدید 12601

چگونه ساعت مردانه اصل از غیر اصل را تشخیص دهیم؟

کد خبر: ۱۱۲۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ 31 May 2022

اکسسوری‌ها به عنوان تکمیل کننده استایل کاربرد دارند؛ اما لازم است همانطور که هنگام انتخاب لباس‌های خود به کیفیت بالای آن اهمیت می‌دهید در هنگام خرید اکسسوری‌ها هم توجه بالایی به کیفیت آن‌ها داشته باشید. در بعضی مواقع فروشندگان برای کسب درآمد بیشتر سعی می‌کنند ساعت غیر اصل را به قیمت ساعت اصل به فروش برسانند که در این صورت شما می‌توانید با آموزش روش تشخیص ساعت غیر اصل و تقلبی از اتلاف هزینه خود جلوگیری کنید. پس با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه ساعت مردانه اصل از غیر اصل را تشخیص دهید.

چگونه ساعت مردانه اصل از غیر اصل را تشخیص دهیم؟

چگونگی تشخیص ساعت تقلبی

چگونه ساعت مردانه اصل از غیر اصل را تشخیص دهیم؟

اشتباهات یا نقص‌های آشکار در ساعت

ساعت‌هایی که اصل هستند به هیچ عنوان در طراحی و ظاهر آن‌ها از مواد بی‌کیفیت که باعث رنگ پریدگی، خراشیدگی یا پوسته پوسته شدن شود استفاده نمی‌کنند. همچنین یکی از مواردی که در ساعت‌های غیر اصل بیشتر به چشم می‌خورد استفاده از غلط‌های املایی است، این مورد بیشتر در خصوص املای برند ساعت به کار گرفته می‌شود.

چگونه ساعت مردانه اصل از غیر اصل را تشخیص دهیم؟

کیفیت حکاکی اسم برند

برندهای مطرح در زمینه تولید و طراحی انواع ساعت‌های اصل از ساعت سازان چیره دست کمک می‌گیرند که آنها به خوبی با نحوه استفاده از ابزارهای حکاکی آشنا هستند. بنابراین حروف واضح و خوانا برای برند ساعت تهیه می‌کنند. این مورد برای تمام قسمت‌های ساعت لازم است مورد بررسی قرار بگیرد. به عنوان مثال شماره سریال، برند ساعت، اعداد روی صفحه و … لازم است به صورت درست و دقیقا مشابه با محصول اصل باشند. 

وزن سنگین ساعت

ساعت را دست خود بگیرید و مطمئن باشید که وزن سنگینی دارد. استفاده از فلزهای گرانبها در کنار قطعات متحرک زیاد باعث می‌شود ساعت کمی سنگین‌تر از آنچه که هست به نظر برسد؛ اما در مقابل ساعت‌های تقلبی یا فیک وزن سبکی دارند.

بررسی طرح‌های برند مورد علاقه

با طرح‌های مختلفی که برند مورد نظر شما طراحی و تولید کرده است، آشنا شوید برای این کار می‌توانید به سایت آن مراجعه کنید. علاوه بر بررسی مدل‌های مختلف قیمت‌های آن‌ها را هم در نظر بگیرید زیرا ساعت‌هایی که با اختلاف قیمت فاحش به فروش می‌رسند بدون شک تقلبی خواهند بود. به طور مثال تنها محصول برند رولکس که در پشت آن از شیشه استفاده شده است مربوط به سال ۱۹۳۰ است و بعد از آن تمامی ساعت‌های طراحی شده از پشت فلزی برخوردار هستند. بنابراین در صورت مشاهده ساعت رولکس پشت شیشه‌ای در تقلبی بودن آن شک نداشته باشید.

بررسی شماره سریال ساعت مچی

تمام ساعت‌هایی که در بازار موجود هستند و در اختیار خریداران قرار داده می‌شوند از یک شماره سریال رسمی برخوردار بوده که روی ساعت چاپ شده است. این شماره سریال باید دقیقا مطابق با شماره سریال روی بدنه و کارت گارانتی باشد. نحوه چاپ شماره سریال به صورت حکاکی و مرتب انجام می‌شود تا کیفیت مطلوبی داشته باشد اگر مشاهده کردید که شماره سریال چاپ شده روی محصول مورد نظر شما به صورت نامرتب است به احتمال زیاد یک محصول تقلبی در اختیار شما قرار گرفته است.

بندهای متنوع ساعت مچی

برخی کمپانی‌ها برای کاربرد بیشتر محصولات خود از چند بند در جعبه ساعت استفاده می‌کنند تا خریداران بتوانند با در نظر گرفتن استایل خود از بند مناسب بهره مند شوند؛ اما این مورد برای تمام محصولات نیست. برخی از تولیدکنندگان ساعت‌های تقلبی از بندهای مختلف ساعت برای محصولات فیک خود استفاده می‌کنند که این موضوع نشان دهنده عدم اصالت ساعت مورد نظر است. به طور مثال هیچ یک از ساعت‌های رولکس با چند بند ارائه نمی‌شوند.

خرید ساعت آکبند

در هنگام خرید ساعت توجه داشته باشید که محصول انتخاب شده نو باشد. بهترین روش برای خرید ساعت اصل و جلوگیری از خرید ساعت تقلبی انتخاب نمایندگی‌های مجاز مورد نظر است. ساعت‌های نو در مقایسه با ساعت‌های دست دوم از قیمت بیشتری برخوردار هستند؛ اما با خیال راحت می‌توانید از اصالت خرید خود آگاه باشید. همچنین می توانید ساعت مچی اصل و برند را از فروشگاه های اینترنتی معتبر به راحتی خریداری کنید که بانی مد با توجه به سابقه ی چند ساله خود در ارائه بهترین و معتبرترین برندها می تواند فروشگاهی مطمئن برای خرید ساعت مردانه (https://www.banimode.com/253/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87) است که با کلیک بر روی لینک می توانید طیف گسترده ای از برند و مدل ساعت مچی مشاهده کنید.

تطابق شماره سریال و برند

اگر در یک مزایده طراحی زیبا و جذاب ساعت مچی سبب شده تا آن را خریداری کنید قبل از پرداخت هزینه لازم است شماره سریال را با سازنده چک کنید تا از اصالت آن مطمئن شوید. جهت بررسی تطابق شماره سریال و سازنده آن محصول، کافی است به سایت برند مراجعه کنید و بخش چک کردن شماره سریال را انتخاب کرده و اعداد روی ساعت را در آن تایپ کنید تا اطلاعات مربوط به شما نمایش داده شوند.

بررسی توسط کارشناس

کارشناسان و افراد خبره که در زمینه تشخیص ساعت اصل و تقلبی فعالیت می‌کنند، می‌توانند به شما کمک کنند تا از اصالت محصول مورد نظر خود باخبر شوید. اگر ساعت خریداری شده خود را به چند ساعت فروش معتبر و با تجربه نشان دهید اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد تا از خرید خود مطمئن شوید. در این مرحله می‌توانید از او در مورد قیمت پرداختی و ارزش واقعی ساعت سوال بپرسید.

کیفیت بدنه ساعت مچی

ساعت‌های تقلبی در مقایسه با انواع ساعت‌های اصل و با اصالت از کیفیت پایینی در بدنه خود برخوردار هستند به طوری که در بسیاری از مواقع تنها یک بار استفاده از آن‌ها باعث از بین رفتن رنگ بدنه و پارگی بندها می‌شود. کافی است در هنگام خرید، ساعت انتخاب شده خود را دست کنید تا با بررسی نزدیک چرم یا فلز به کار گرفته شده کیفیت آن را ارزیابی کنید.

سخن پایانی

همانطور که انتخاب لباس‌های با کیفیت و اصل به شما کمک می‌کنند تا ظاهر خود را بی نقص نشان دهید انتخاب اکسسوری های با اصالت و مرغوب در استایلتان تاثیر گذار خواهد بود. ساعت های مچی یکی از آیتم های مهم در پوشش بانوان و آقایان است که انتخاب کیفیت مناسب در آن اهمیت بالایی را به خود اختصاص می‌دهد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار