بازدید 4474
۱
کاشانی:

تنها ۱۲۹ ساختمان ناایمن در تهران وجود دارد؟

عضو شورای شهر تهران با طرح این سئوال که« ما می‌خواهیم بدانیم آیا در تهران ۷۵۱ کیلومتری تنها ۱۲۹ ساختمان ناایمن وجود دارد یا خیر؟»، گفت:بهتر است که ان‌شاالله و ماشاالله و بفرما را کم کنیم و وارد عمل شویم تا بتوانیم مسائل را حل کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ 31 May 2022

 

به گزارش تابناک به نقل ازهمشهری آنلاین، حبیب کاشانی در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از شنیدن گزارش سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور در مورد ایمنی ساختمان‌ها با محوریت اتفاق متروپل گفت: ۴۰ سال است که این سخنان را شنیده‌ایم؛ اما چرا کاری انجام شده است؟ چه ضمانتی وجود دارد که متروپل‌های بعدی ایجاد نشود؟

عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که یک لیست از ساختمان‌های ناایمن تهیه شده اما شنیده‌ایم که قول داده‌اید تا دو ماه آینده آن را ارائه کنید، گفت: این لیست در اختیار دادستانی است و هر هفته سه مالک تذکر دریافت می‌کنند. می خواهیم بدانیم آیا در تهران ۷۵۱ کیلومتری تنها ۱۲۹ ساختمان ناایمن وجود دارد یا خیر؟

کاشانی با بیان این‌که ایران جزو چند کشور اول دنیا در خصوص سازه‌ها است، ادامه داد: با وجود این همه توانایی ناراحت کننده است که در سال ۱۴۰۱، ۳۳ نفر از هموطنانمان را در اثر فروریختن یک ساختمان از دست بدهیم. بهتر است که ان‌شاالله و ماشاالله و بفرما را کم کنیم و وارد عمل شویم تا بتوانیم مسائل را حل کنیم.

او اضافه کرد: مسئولان عریان‌تر بگویند که چه کنیم، چرا که یک نقطه از ایران دچار حادثه شده اما همه ایران را تحت‌ تاثیر خود قرار داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱
بله شهرداری کیسه اش خالی شده و از هر بهانه ای برای کسب درآمد استفاده خواهد کرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست