بازدید 5021

صعود قهرمان سابق اروپا به لیگ برتر انگلیس بعداز ۲۳سال

کد خبر: ۱۱۲۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ 30 May 2022

ناتینگهام بعد از ۲۳ سال غیبت در نهایت جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از دیلی میل، بیست و سه سال پس از فصل ۹۹-۱۹۹۸؛ زمانی که ناتینگهام در انتهای جدول قرار گرفت، حالا این تیم بار دیگر به لیگ برتر راه یافته است. ناتینگهام فارست پس از برتری یک بر صفر مقابل هادرزفیلد در فینال پلی آف چمپیونشیپ در ورزشگاه مملو از تماشاگر ومبلی به لیگ برتر بازگشت.

تیم استیو کوپر پس از باخت به بورنموث در تلاش برای صعود مستقیم به لیگ برتر مجبور شد به رقابت های پلی آف برود؛ جایی که ابتدا شفیلد یونایتد را در ضربات پنالتی در نیمه نهایی شکست داد و در فینال پلی آف، توانست هادرسفیلد تاون را که لوتون تاون را در نیمه نهایی پلی آف شکست داده بود از پیش روی بردارد و جواز حضور در لیگ برتر را بعد از ۲۳ سال کسب کند. 

صعود قهرمان سابق اروپا به لیگ برتر انگلیس بعداز ۲۳سال

ناتینگهام سابقه دو قهرمانی در جام باشگاه های اروپا را در کارنامه خود دارد و تیمی پرطرفدار محسوب می شود و حضور این تیم در لیگ برتر بعد از سال‌ها می‌تواند به جذابیت بیشتر لیگ برتر کمک کند. غیر از این تیم، تیم های فولام و بورنموپ نیز توانستند جواز حضور در فصل بعد لیگ جزیره را کسب کنند.

البته نباید از نقش استیو کوپر سرمربی این تیم نیز به سادگی گذشت. زمانی که او به عنوان سرمربی ناتینگهام فارست منصوب شد، این تیم در رده ماقبل پایانی قرار داشت ولی رفته رفته توانست بهتر شود و اکنون سهمیه حضور در لیگ برتر را نیز کسب کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار