بازدید 21503

همه را در برکت همراهی مردمی با «سلام فرمانده» شریک کنید!

این تجمع بزرگ دارای اوصافی بود که آن را با دیگر تجمعات غیر ورزشی دیگری که در این ورزشگاه برگزار شده بود، متفاوت‌تر نشان می‌داد؛ از شوق و ذوق‌های کودکانه تا عرض ارادت‌های مادرانه و پدرانه به ساحت آقا امام زمان (عج) همگی سوژه‌هایی بودند که بر قاب تصاویر ضبط شده از این تجمع نشستند؛ اما...
کد خبر: ۱۱۲۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷ 30 May 2022
تابناک: آخر هفته گذشته، ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران، میزبان اجتماع بزرگ و خانوادگی «سلام فرمانده» و دارای اوصافی بود که آن را با دیگر تجمعات غیر ورزشی دیگری که در این ورزشگاه برگزار شده بود، متفاوت‌تر نشان می‌داد؛ از شوق و ذوق‌های کودکانه تا عرض ارادت‌های مادرانه و پدرانه به ساحت آقا امام زمان (عج)، همگی سوژه‌هایی بودند که بر قاب تصاویر ضبط شده از این تجمع نشستند؛ اما متاسفانه بعد از این تجمع به مانند رسم همیشه چند سال اخیر در کشور ـ که به جای اینکه چنین رخداد‌هایی را به کانون وحدت و سرچشمه تزریق امید به جامعه کنیم ـ بر آن شدیم تا به دسته بندی و حاشیه سازی اصل و اساس این حرکت مردمی را زیر سوال ببریم.
 
اگر منصفانه و واقع بینانه به این تجمع نگاه شود، کاملا درک خواهد شد که حضور این حجم از خانواده‌های ایرانی و به خصوص کودکان و نوجوانان و جوانان اگر بر سر میل و رغبت نبود، قطعا چنین حس و حال بی مثالی بر همه حاضران و غایبان بیننده از تلویزیون حاکم نمی‌شد و واقعا لبخند‌ها و اشک‌ها و ذوق کودکانه این تجمع چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت و با مخالفت خوانی‌های در پی این بود که حس و حال حاکم بر آن همه را کمرنگ نمود. پس آنچه در وهله نخست بسیار مهم می‌نماید، این است که اظهارات موافقان و چه مخالفان بعد از این تجمع نباید به گونه‌ای باشد که زایل کننده چنین برکتی یا تحقیر کننده چنین ذوق و شوق کودکانه‌ای باشد و منصفانه و واقع بینانه این تجمع را به عنوان رخداد بی نظیر خانوادگی که به برکت نام امام زمان (عج) برگزار شده بود، پذیرا باشند.
 
اما به نظر می‌رسد برای امتداد و تداوم چنین حرکت‌هایی، نکاتی هست که باید از سوی همگان مورد توجه قرار گیرد: نخست اینکه سعی شود چنین تجمعاتی به گونه‌ای برگزار شود که کانون وحدت و سرچشمه تزریق امید در جامعه باشد و به دنبال این نباشیم تا با مصادره آن به نفع جناح یا عقیده‌ای، آن را برگ برنده یک جناح و نشانه شکست جناح دیگر ارزیابی کنیم که اگر خدای نکرده چنین شود، خساراتی بیش از پیش بر پیکر اعتماد و همیاری و همراهی رضایت مندی عمومی در کشور زده می‌شود. باید بدانیم ایجاد دوقطبی‌های داخلی در شرایطی که کشور درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی بوده و همه قشرهای کشور در زیر بار گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی قد خمیده شده اند، سم کشنده‌ای خواهد بود که شاید اثر زیانبار آن از خود تحریم‌ها بیشتر باشد.
 
دوم آنکه اگر قرار است مرزبندی و دوقطبی ایجاد شود، باید این مرزبندی با خارج نشینانی باشد که در همه دوران‌ به دنبال ایجاد دو دستگی و اختلاف بوده و هستند و سعی دارند با بزرگ کردن چنین اختلافاتی، شکاف بین قشرهای ایرانی را عمیق و گسترده نمایند. مخالفان بدانند که خارج نشستگان هیچ گاه دلسوز این مرز و بوم نبوده و همیشه دنبال تحقق منافع خود بوده اند و از سوی دیگر موافقان هم آگاه باشند که بیان جملات و کلمات و اقدامات آنان ـ که از سر دلسوزی و عرض ارادت بیان می‌شود ـ اگر فاقد عناصر عقل و منطق و ادب باشد، همین رفتار و کلام آنان مستمسکی برای زیر سوال بردن اصل این تجمع خواهد شد.
 
سوم اینکه اگر قرار است این تجمع را توصیف کنیم، به گونه‌ای نباشد که از روی احساس و علاقه خدای نکرده به دامن افراط و تفریط بیفتیم. وقتی می‌گوییم «ما بیشماریم» یا «ما لشکرکشی کردیم» بدانیم و آگاه باشیم که این سخنان می‌تواند چه بار معنایی داشته باشد؛ ضمن اینکه اگر نیت بر بیان یک واقعیت باشد، این موضوع انکارشدنی نیست که در همین دو سال و چندی پیش و در تجمع بزرگ و بی نظیری که برای تشییع پیکر مطهر «حاج قاسم» برگزار شد، چه حجم عظیمی از ایرانیان در این مراسم حضور داشتند و این حضور به گونه‌ای بود که حتی خبرگزاری‌های خارجی هم نتوانستند منکر آن شده و آن را مهم ارزیابی کردند و یا اینکه همین مراسم ۲۲ بهمن سال گذشته یا راهپیمایی روز قدس چند وقت اخیر، همه و همه نشانه‌هایی از حضور مردمی بوده لذا اینکه یک تجمع بزرگ خانوادگی را که همه اقشار و عقاید در آن حضور داشتند، مصادره به مطلوب نماییم امری است که با هدف و اساس این تجمع در تناقض است؛ بنابراین، از سیاسی کردن آن بپرهیزیم.
 
چهارم اینکه این تجمع علاوه بر همه ویژگی‌هایی که بیان شد، یک موضوع مهم را به خوبی نشان داد و آن اینکه زیرساخت‌های حضور خانوادگی و در این حجم برای مراسم‌ ورزشی و غیر ورزشی در ورزشگاه‌ها وجود دارد که می‌توان با درس گرفتن از این تجمع و همراهی و همیاری که برای برگزاری چنین تجمعی رخ داد، دیگر مراسم‌ را برای اهداف دیگر هم برنامه ریزی و اجرا کرد و بدانیم که مثلا حضور خانوادگی در رخداد‌های ورزشی یا غیر ورزشی در ورزشگاه‌ها امکانپذیر و دست یافتنی خواهد بود.
 
و اما در پایان از این تجمع درس بگیریم که اگر یک حرکت مردمی باشد و مردمی بماند، می‌تواند دوام و بقا داشته باشد و ورود هر گونه حرکت جناحی به بهانه مصادره این اقدامات می‌تواند بهانه‌ای برای جوسازی و به حاشیه بردن آن از سوی دیگران باشد. مسئولان بدانند که حرف درست با بیان و کلام درست باید در زمان درست و مناسب عملی شود و به گونه ای نباشد که منشا شبهه و تشکیک شود و همچنین بر این مهم پایبند باشند که گوش خود را بر شنیدن حرف منتقدان نبسته و سعی داشته باشند که با درک حرف و منظور خیرخواهانه منتقدان، مانع امتداد چنین تجمعاتی در دیگر عرصه‌ها نشوند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۲
در انتظار بررسی: ۱۰۴
انتشار یافته: ۱۱۱
برکت مدتهاست از این کشور رفته است.
پاسخ ها
سعیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
تجمعی در همان محل را برای معترضان به وضع موجود نحمل بفرمائید اگر 10 میلیون نفر نیامدند من اسمم را عوض میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
هیچ وقت حضور زنان که برای مراسمات مقدسات هست را با رفتن به ورزشگاهی که ورزشی و هیجانی هست یکی نفرمایید که همین طوری غرق در مشکلات اخلاقی شدید
این حرف یاد حرف کسی میندازه که میگفت پول یارانه پول امام زمانه.
به دستور قرآن خواندن سلام فرمانده بعد از نماز صبح واجب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
اینو از کجا درآوردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و کنایهٔ توهین‌آمیز را کنار گذارید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
کاملا درسته
در این خصوص چند روایت هم داریم
و اشاره شده که هر کسی اعتقاد قلبی به سلام فرمانده نداشته باشه مرتد هست
متولیان امر زمان شناس نبودند.
خیلی بیکارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
مسئولین خیلی بی غم و بی عار تشریف دارند...
بافت جمعیتی که در این ورزشگاه بود رو شما بندرت تو جامعه خواهید دید
حالا دو نفر با موی مش کرده هم بین جمعیت گذاشتید که بگید مردمی بود؟
همین که چنین متنهای نوشته میشه نشون میده چقد فاصله نسبت به قبل از مردم بیشتر شده و قبول واقعیت برای مسئولین سختتر شده
براي ورود بانوان به ورزشگاه هزار تا ايراد شرعي و غيرشرعي گرفته شد .چطور در اين مراسم خانم و آقا كنار هم و مختلط نشسته بودند؟ اين تناقض را پاسخ دهيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
در مسابقات فوتبال همش فحش درگیری ولخت شدن بازیکنان بی جنه برای بچه ها مفید نیست اما اینجا همش اخلاقیات بود
سلام
خسته نباشید
خیلی باشکوه بود. جای دوستان خالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
ساندیس هم دادن؟
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
با ساندیس کیک هم بخور
سلام فرمانده. السلام عليك يا صاحب الزمان (عج) !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
جانم و جان فرزندانم و همه عزیزانم فدای امام زمانم، ولی وقتی این سرود برای سیاسی کاری خوانده میشه من این برداشت رو از این شعر ندارم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
محتوای سرود که سیاسی‌کاری نیست و حضور هم برای همه آزاد بود. مگر اینکه بخواهیم از مرزهایی پررنگ عبور کنیم
من اصلا توی همچین اجتماعاتی نبوده و نیستم. اما دیدن تصاویر اجرای بچه های ایران عزیزمون، خیلی خیلی دلنشین و زیبا بود. امیدوارم به آرزوشون و آرزومون برسیم و منجی بزرگ بشر از ما راضی باشه و محافظمون باشه.
البته خضور مختلط خانمها و آقایان هم از نکات قابل توجه بود!
وقتی خاله شادونه برای اجرای برنامه به جایی میرفت را به یاد بیاورید.
دیر گفتید الان این شعر و تجمع و اینا وابسته به گروه های نزدیک به افکار جبهه پایداری شده و دیر شده الان درصد زیادی از مردمی که من میبینمشون گارد دارن نسبت به این ترانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
یک لایک اشتباهی زدم ولی 45 محاسبه شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
مردم واقعی که همگی تعریف کردن هیچ الان مردم دیگر کشورها هم دارند زمزمه می کنند
هر وقت مارو در برکت فروش نفت و بقیه ثروتهای کشور شریک کردید بعد برید سراغ شریک کردن در برکت سلام فرمانده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
حرف حق
مردم‌ در تهیه مایحتاج‌‌ روزانه‌ و تهیه سرپناه در مانده‌ اند‌ اونوقت‌ بچه‌ محصلها‌ را آز مدرسه‌ میارید‌ ور شگاه‌ تا شو‌ اجراء‌ کنند‌ بعد‌ بشینید‌ پوز بدید‌ که این خودجوش‌ بود‌ در حالیکه‌ با امکانات‌ دولتی‌ ماها‌ قبل‌ تدارک‌ دیده‌ شده بود‌ ؟!!!

ایا‌ غیر از ایران‌ جایی‌ چنین‌ کارهایی می کنند‌ یا مسئولین‌ ایران‌ نخبه‌ اند‌ ؟!
جامعه کاملا دو دسته شده، حکومتی ها و مردم
خیلی دلم میخواد اون کسی که این متنو نوشته بیارم از دفترش بیرون .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
بعد چکارش کنی؟
پمپرز 50 درصد گران شده .
میشه منو شریک نکنید؟
برکتشو بین بقیه توزیع کنید
ما که یارانه نمیگیریم برکت اینا هم مال خودتون
این فضاحتی که به بار اوردید با یه دیوان غزلیات هم رفع و رجوع نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
این اجتماع و جمع‌آوری کمک برای نیازمندان و نذر صلوات برای آبادان و ابراز ارادت به امام زمان و رجوع به تاریخ ایرانی-اسلامی در محتوا با این جمله‌ها از بین نمی‌رود.
لطفا الهام چرخنده اش رو زیاد کنید
خیلی حرکت زیبا و مردمی انجام داد
با اون حرکتی که زد مارو از انجلینا جولی بی نیاز کرد
سخن كز دل بر آيد لاجرم بر دل نشيند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
مراقب باش رودل نکنی
این رفتار را جز به ورشکستگی اخلاقی و مرامی و اقتصادی بهخ چیز دیگری نمی توان نسبت داد. مردم به روز سیاه نشسته اند. از اگر خوراک روزانه شان اگر هم چیزی مانده باشد، ارزش سفره چیدن را هم ندارد و می توان سر پایی آن را خورد!!!، نان را کوپنی و ماکارونی را نخی می خرند، روغن را برای تزئین در طاقچه می گذارند و گوشت برایشان مثل نوشدارو، افسانه ای شده است. سایه تهدید و تحریم دمی از روی سرشان برداشته نمی شود و در این شرایط بزرگان هزینه های میلیاردی را صرف سرودی کرده اند که نه محتوایی دارد ، و آن را دستاورد بزرگ خود جلوه داد ه اند. گرامی داشت این سرود فقط نشان از دستان تهی کسانی دارد که حتی دلهایشان هم از اندکی مهر و دلسوزی خالی است!!!!!
خدا پدرمادرتون بیامرزه چندتا عکس واقعی از این تجمع گذاشتید. که کاملا توشون مشخصه این مراسم هرچی بوده عزا و نوحه و سینه زنی نبوده! درست همون روزی ک خوزستان عزای عمومی اعلام شد. همین حرکت جز تفرقه و دو دستگی مردم و سواستفاده خارج نشینا چه نتیجه ای میتونه داشته باشه؟
خدا روزیتون یه جای دیگه بده،سیب زمینی شده،کیلویی ۲۰ هزار تومن،بعدش شما رفتید می گید سلام فرمانده،
صادقانه بگم یکی از مهمترین عوامل ایجاد دوقطبی در مورد این سرود اظهار نظرهای بعضی تریبون داران هست که هر که غیر هم مسلکان خودشون رو غیر انقلابی خطاب می‌کنند.
??????????
ننگ بر کسانی که دنبال ایجاد دو دستگی بی ایرانیان هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
با این واقعیت کنار بیا که مردم الان به دو دسته حکومتی و مردم تقسیم شدند
چرا نظرات را منتشر نمیکنید؟
نظرات زیر خبر قبلی راحب این موضوع رو که جرات نکردی منتشر کنی ، واسه خودتون حال کنید !!!
شما واقعا نمیفهمید یا خودتونو زدید به نفهمیدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
هر دو تاش ، قضیه اینا یکم پیچیدس
حتی یک نفر از اینها بدون وابستگی سازمانی و شغلی در ورزشگاه حاضر نشده اند. حتی یک نفر
ما میگیم مردمی بود،شما هم بگید بوده!!!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
بقول دیالوک شادروان بهمن مفید که میگفت ما گفتیم زدیم شما هم بگید .
این سرود آسمانی بود ، از فضا اومده بود
استغفرالله به نوعی وحی است

این همه منابع و تلاش و تحلیل برای چی هست؟

اونقدری که از سلام فرمانده نوشته شد از حادثه آبادان نوشته شد؟
دوربین صدا و سیما اونقدر که این رو پخش کرد از آبادان پخش کرد؟

از صدای مردم پخش کرد؟
پاسخ ها
صفرپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
بعنوان یک متخصص در زمینه موسیقی این را عرض میکنم که موسیقی سرود بی=سیار دم دستی بود و انقدر گام هاش نزولی بود که اگر کسی انرژی هم داشت با شنیدنش از دست میداد
یک سوال: فکر می کنید اگر عنوان متضادی!!! برای این گردهمایی مطرح می شد چند نفر می آمدند؟؟؟؟ سرتان را از زیز برف بیاورید بیرون لطفا....
به نظرم خیلی محتاطانه باید از لغت "برکت" استفاده کنید. شخصا به خاطر اینکه ماه ها واکسن وارد نکردن تا بهمون برکت بزنن و آخر هم نرسید، با شنیدن این لغت حالم بهم می خوره.
سخنی با برگزار کنندگان اجتماع خانوادگی "سلام فرمانده"
گویا این مراسم را برگ برنده‌ای ارزیابی می‌کنید!

وقتی خاله شادونه برای اجرای برنامه "جشن خاله شادونه" به شهر کوچک خرمدره (با 65000 نفر ساکن) رفت.

خانواده‌‌ها برای شرکت در برنامه "جشن خاله شادونه" باید با پرداخت هزینه بلیت می‌خریدند.
خانواده‌‌ها برای تهیه بلیت باید به فرهنگسراها، کتابخانه‌‌ها و مراکز فرهنگی شهر مراجعه می‌کردند.
(هم پرداخت پول و هم زحمت مراجعه به مراکز برای تهیه بلیت)

سالن محل برگزاری مراسم، 3 هزار تن گنجایش داشت که بیش از 7 هزار تن در آنجا جمع شده بودند.
(7000 نفر از شهری با 65000 نفر ساکن)

فکر کنید!

.....؟
آرزوی آگاهی روزافزون(ش.م.)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
بدون كيك و سانديس اينجا كيك و سانديسم تازه دادن
مشک آنست که ببوید
نه آنکه عطار بگوید
اين سرود را در ابادان پخش كنيد كه مثل مردم حاضر در استاديوم بجاي همدردي و عزاداري به جشن و پايكوبي بپردازند.
دست بردارید از حاشیه ساختن برای موضوع گرانی ها و ناتوانی دولت در دیپلماسی و در اقتصاد این حاشیه ها برای اینه که مردم گرانی سرسام اور را فراموش کنند اما متوجه نیستید که گرانی ها هر روز و هر ساعت با روح مردم بازی می کنند و مردم قادر به تحمل اینهمه فشار نیستند همه شیعیان به حضرت حجت(ع) ارادت دارند ضمنا چرا این همایش و تجمع در زمان ولادت امام زمان(ع) قبل از ماه رمضان انجام نشد ؟!!! چرا بعد از اعلام گرانی ها؟ !!!! در حالیکه این سرود لااقل در زمستان 1400 ساخته شده است
شما به هفتاد و چند هزار نفر میگین لشگرکشی؟ شوخی نمی کنی؟ اگه اجازه بدین نشون میدیم که لشگر یعنی چه!
خوش به حالتون که این قدر خوش هستید
فکر کنم نویسنده این مطلب دستش اومد که چقدر از واقعیت جامعه دور هست..
همه و همه گفته های تابناکی برای مبنای میل به ضرب آهنگ این سرود است و بس چه آنکه اگر 100 هزار سرباز وفادار امام زمان در روی زمین میبود حتما ایران گلستان میشد .. اما جرا نشد چنین به قول امیرمونان پوستیم اسلام را وارونه به تن کرده اند
سلام: اولاًادای احترام به فرمانده بزرگ هستی حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف کجایش شادی و جشن بودکه با القائات رسانه های دشمن وبیگانه و خط داخلی آنها این همایش عظیم مردمی ،تربیتی و معنوی را خدشه دار می کنند . ثانیآً اگر مشکلات اقتصادی ،گرانی و تورم داریم که همه ملت و مسئولان برای رفع آن باید باتولید داخلی و کنترل نقدینگی درصدد رفع آن باشندآیا این دلیل بردوری از حب به اهل بیت علیهم السلام وی شود که اگر این است پس باید یاران پیامبر که سه سال در شدیدترین محاصره اقتصادی بودند ازدین و یاری پیامبر دست می کشیدند برای امام حسین (ع) و اصحاب با وفایش که اینگونه بعد از 1400 سال عزاداری می کنیم هم باید به لحاظ تشنگی و درمعرض خطر قرار گرفتن دست از یاری امام برمی داشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
وضعیت زندگی صحابه پیامبر در شعب و یاران امام حسین در کربلا و داراییشان از دنیا مشخص بود و تفاوت فاحشی با سطح زندگی دوستان و یاران یزید و معاویه و ابی سفیان داشت!نه الان که سطح اختلاف زندگی بین یاران فرمانده از زمین تا آسمان است!یکی نان ندارد بخورد یکی از شکم سیری نمی داند چکار کند!عدالتی نیست.
کمی دقیق شویم و به پشت پرده ی این شوها نگاه کنیم ، میلیاردها تومن پول و سرمایه از جیب این ملت گرفتار هزینه میشه. اونم درشرایطی که همه میدونن.... ترا به همون امام زمان قسم دست بردارید از بازی کردن با کلمات و تفسیر و توجیه های صد من یه غاز.....
ما سهم نمی خوایم ، همش مال خودتون
چرا سانسور کردید پیام منو توهین نبود از کلام امیر المومنین می ترسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
پیام اصلیش رو بزارین نه این پیام که چرا سانسور کردین!
به نظرم این آهنگ در این شرایط یک ضد تبلیغ بسیار منفی بود. حرکتی اشتباه و تبلیغاتی بسیار ناشیانه.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
جاي اين چيزا به كودكان اين سرزمين سرود ملي ياد بدين فردا بدونن مال كدوم مملكت هستن
اگه یک صدم این سرود به آبادان می پرداختید همان روزهای اول، بخدا که دلهای ما خوزستانیها کمی آروم میشد ،ولی اصلا باعث تعجبم بود که صداسیما انگار که نه انگار ، این چند روزه که داره از اخبار گزارش میده ولی قبل از آن می خواستند این فاجعه رو بزرگ نکنن واقعا مضحکه.
الانم یک صدم تصاویر فلسطین ،تصاویر دردناکش رو نشون نمیده. فقط خبر خوب که همدردی و آواربرداری صحیح و کمکهای بی دریغ دولت وبازداشت کردن و ... و هرچی که از تعریف از خودشونه میگن
سهم ما رو خودتون بردارید
برکتش هم مال خودتون

درست مثل سهم یارانه مون ، سهم آزادی مون ، سهم زندگی و جونیمون رو که ازمون گرفتید
سرود عالی وارادت به امام زمان وافتخاری برای هر مسلمان که سربازش باشد چه کوچک چه بزرگ
کاشکی صدا وسیما سرود اصلی را هم گاه گداری پخش کنه بخصوص اونی که در مسجد مقدس جمکران می خوانند بیشتر ارادت مردم به خاطر اون قسمت هست الان نزدیک یک ماهه اصلا در هیچ شبکه ای پخش نشده چرا؟
لطفا حداقل پنجشنبه ها یکی دوبار پخش کنید.
شکمت سیره ببم جان حساب کن یه ابگوشت خوردن الان چند درمیاد سلام فرمانده
چشم امر دیگه ای نیست؟
برای شما مسئولین این کشور بسیار متاسفم که حد و اندازه درکتان از جامعه همین اندازه است...فاصله شما با مردم مدتهاست آنقدر زیاد شده که جز خودتان هیچ چیز دیگری را نمیتوانید ببینید...مردم ایران دیگر به هیچ وجه به شما اعتمادی ندارند..
مردم ایران آن100هزار نفر پرسنل و بچه های آنها در استادیوم نیستند،بلکه تنهابخشی از مردم ایران آن 12 میلیون نفردر کوچه و خیابانهای تهران در خارج از استادیوم هستند که فی الواقع باید از فریاد آنها بترسید...
امام زمان در شب شهادت جدش امام صادق علیه السلام عزادار بوده و فکر نکنم از این جشن کسی خرسند باشد
انهایی که می گویند همه مردم گرسنه هستند می شود بفرمایند این همه رستوران و فست فودی در غنی ترین تا فقیر ترین محلات شهر برای چه کسی غذا درست می کنند. این چند هزار تن گوشت و مرغ و روغن و ماکارونی و و دهها هزار تن میوه و تره بار را در روز چه کسی می خرد و مصرف می کند. درست است که وضع اقتصادی بد است اما به این بدی که برخی می "گویند نیست. بالاخره در این طرح جدید دولت برای کسانی که هیچ درامدی نداشته اند به ازای هر نفر 400 هزار تومان داده شده است یعنی تا قبل از ان هیچ نداشت هاند و حالا اگر مرغ کیلویی 100 هزار تومان شود هم ماهی چها رکیلو مرغ دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
و این همه کسانی که سرگرم جمع آوری پلاستیک و و ... از سطلهای زباله هستند و کسانی که روزی یک وعده غذا می خورند و کسانی که به قصابی می روند و با گردن کج تقاضا 10 هزار تومان گوشت می کنند و کسانی که ... از کجا آمده اند!؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
ساندیس خور عزیز نگاهی به افزایش همه قیمت ها بنداز
مطوئن باشید همین الان هم تعداد زنان محجبه در ایران بیشتر است . این زنان اهل خیابان گردی و پرسه زدن در هر چا نیستند و به همین خاطر به چشم نمی انید.
از مثبت و منفی هایی که داده شده همه چی معلومه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
والا مثبت و منفی ها هیچ شباهتی با جامعه نداره. این منفیهارو دوستان سالمند شده از کمپ تیرانا و تلاویو و ریاض میزنن. من ساکن ماهشهر هستم اینجا مردم تجمع اعتراضی برگزار کردن خدا شاهده حتی 100 نفر هم نمیشدن =)
در هزاران ایرانی با خرجهای هنگفت ارزی برای شرکت در کنسرت خوانندگان به خارج از ایران می روند و صدها هزار نفر نیز ارز این کشور را به انتالیاو ... .می برند و کی صدایش در نمی اید که ثروت کشور بر باد رفت . در همین کشور نیز دهها هزار نفر در کنسرت های داخلی که بلیط انها حداقل 100 هزار تومان است شرکت می کنند و باز کسی نمی گوید که این پولها از کجا امده و چرا خرج فقرا نمی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
آنها با هزینه که از جیبشان می دهند می روند کنسرت!خب از اینها هم که آمده اند استادیوم به اندازه پول یک کنسرت می گرفتند!
امیدوارم روزی بیاد که مردم خوب کشورم بخصصوص بچه ها شاد و خرم باشند امید بخدا
یک اجتماع و شوی تبلیغاتی!به قول یکی از دوستان که بالاتر گفته بودند اجازه تجمع برای معترضین(که طبق قانون اساسی که هیچ گاه اجرا نمی شود حقشان است) را در همان جا بدهید تا مشخص شود چه جمعیتی می آیند!آنهم با هزینه جیب خودشان
خیلی وقته مسئولان مردم را در مقابل هم قرار داده اند!
آقایان بر غیرورزشی بود این تجمع تأکید دارند
در تصاویر تابناک، ردیف هفتم (از بالا به پایین) ستون سوم (از راست به چپ) تصویر حرکات ورزشی مراسم نمایش داده شده البته این تصاویر به جای لباس ورزشی با لباس نظامی انجام می شود.
با این حساب اگر فوتبالیست ها هم به جای لباس ورزشی (شورت و تیشرت) لباس نظامی بپوشند احتمالا مشکل ورود خانواده ها و بانوان به ورزشگاهها حل می شود.
من نمیدانم قدرت دید آقایان ِ تصمیم گیر چقدر بالاست که مثلا از طبقه دوم آزادی می توانند جزئیات بدن یک بازیگن را وقتی به زمین می خورد و لباسش کمی بالا یا پایین می رود را ببینند و اینرا شهوت زا و گناه آلود توصیف کنند ولی باور کنید امثال من از این فاصله توپ را ندازه تیله می بینیم.
الان که اقشار مذهبی جامعه در این مراسم به آزادی رفته اند شاید بد نباشد تجربه خود را به تصمیم گیران منتقل کنند که از آن فاصله چه تجربه ای از افراد حاضر در زمین چمن داشته اند و یا تجربه شان از امکانات آزادی و مشکلاتی که به دلیل سرویس بهداشتی و تردد و اختلاط و... برایشان ایجاد شده بوده.
اگر واقعا همه چیز عالی بوده چرا که نه!!! اجازه بدهید زنان و خانواده ها به ورزشگاه بیایند.
محیطی که در زمان بازی برای یک پسربچه 5 ساله شرعاً، عرفاً و قانوناً امن تشخیص داده می شود برای مادر 40 ساله او ناامن است؟
تصورش را بکنید که یک پسربچه 5ساله که با پدرش می خواهد برود ورزشگاه به مادرش بگوید که مامان تو را نمی توانیم ببریم برای تو خوب نیست محیط ورزشگاه.
پایان سخنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
تازه در همان عکسها کسانی در حال انجام ورزش باستانی هم هستند!
واقعا این متن رو چجوری روت شده نوشتی؟؟؟؟
در همان زمان این جشن تان در گوشه ی دیگر کشور مادری بر آوراری که روی فرزندش خفته بود پرپر می شد….
" زیرساخت‌های حضور خانوادگی و در این حجم برای مراسم‌ ورزشی و غیر ورزشی در ورزشگاه‌ها وجود دارد"
کمی ساده لوحانه نیست؟
تو این مملکت فقط باید تو ارگان دولتی استخدام بشی . وسلام .
بجای اینکه اینجابیاییدبانویسنده این متن کل کل کنیدمثل خوزستانیهابرویددرخیابان حقتان رافریادبزنید…
میلیاردهاذتومان از پول بیت المال خرج تبلیغ برای این سرود شده است.چاپ تنها یک بنز سیصد هزار تومن هزینه داره
اقای تابناک اونائیکه جمع شدن شعار دادن مرتب جیره خشک خونه سازمانی دارندو دوربریها هستند
مردم عادی و کارمندان عادی نیستند فکر نکن مردم نمی فهمند نوع پوششون رو نگاه کن جز اینکه جزو سازمانهای نظامی و شبهه نظامی باشند چیزه دیگری به ذهن میرسه
با سلام نمیدانم چرا همیشه عادت داریم حرف های خوب و برنامه های خوب را در بدترین زمان اجرا و تخریب کنیم. زمانی که مادران همین سرزمین منتظر جنازه فرزندانشان از زیر اوار هستند و هلهله داغ عزیزانشان را سر دادند ما تجمعی برگزار میکنیم از ماندرانی که با فرزندانشان غرق در شادی و هلهله .... هستند. چرا الان؟ چرا برنا مه ای که میتواند شور ملی بیافریند را خرابش کردیم ؟ بی حرمتی جز تفرقه و سقوط اجتماعی جامعه چیزی در پی نداره! در مقاله بالا چند بار نام امام زمان را بردید چرا؟ مادرانی هم در ابادان در پای ساختمان مظهر فساد اداری با جگر خونین امام زمان را فریاد میکنند. باور کنید همه ما معتقدیم. یکی از شاگردان ایت اله بهائ الدینی تعریف میکرد که خواب امام زمان را دیده و از امام پرسیده چکار کنم عاقبت بخیر شوم میگفتند امام اشاره کردند به پیرمرد خدمتکاری که داشت لباس های ان جمع را میشست و فرمودند مثل این اقا به جوانان و مردم خدمت کنید.
بیایید برای خدمت شرافتمندانه و صادقانه تبلیغ کنیم که بزرگترین لبیک و سلام فرمانده به امام زمان و رهبری و الله است. هوای دلهای هم میهنانمان را داشته باشیم. انشالله
این سرود و اجتماع سلام فرمانده چنان ضربه وحشتناک و مهلکی به سلطنت طلب ها (سطلی ها) و برعندازها زده که بوی سوختنشون کل ایران رو برداشته =)
نوشته بود باید مانند یوزارسیف اقتصاد و عدالت را درست کنید
مردم خودشون میگن سلام فرمانده
برکت برای ما مردم ایران یا برای شما ساندیس خورها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شوی تبلیغاتی بیش نبود
اصلا با فوتبال مقایسه نکنید
کاری به فوتبال ملی ندارم ولی تو فوتبال باشگاهی طرفدارا از اول میان که فقط به یه عده فحش بدن!!!
تو تمام مدارس با بخشنامه این سرود اجرا می شه شما بگو مردمی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر