بازدید 13686
۱

ساغلام: می‌خواهم تراکتور را قهرمان ایران کنم

سرمربی تیم تراکتور گفت: اگر شرایط برای قهرمانی تراکتور فراهم باشد، برای رسیدن به این مهم تلاش خواهم کرد.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹ 28 May 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس ، ارطغرل ساغلام سرمربی تیم تراکتور در گفت‌و‌گو با "رادیو اسپور" ترکیه اظهار داشت: تیم تراکتور در فوتبال ایران تیمی مطرحی است. هم در ایران و هم در آسیا ویژگی‌اش داشتن بیشتر هواداران تیمی است و در دنیا نیز جز پنج تیم برتری است که در یک مسابقه بیشترین هواداران را داشته است و این را هم این طوری می‌توانیم مورد تحسین قرار دهیم که هفته قبل مسابقه‌ای برگزار کردیم و در این مسابقه‌ با وجود اینکه در پایین جدول بودیم ۵۵ هزار نفر در ورزشگاه برای تشویق تیم تراکتور حضور داشتند.

وی گفت: قبلا هم در سال ۲۰۱۸ دریک دوره سخت وارد تیم شدم و در یک بازه سه ماهه به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کردیم. خیلی دوره سختی بود، با وجود مشکلات و خطر سقوط، تیمی را قبول کرده و توانستم تراکتور را در لیگ حفظ کنم. این بار هم باز تفاوتی نشده به نظرم در تاریخ تراکتور از سخت‌ترین دوره‌هایش نتایجش و‌ در سخت‌ترین دوره‌های مالی باز هم آمدم و مسئولیت تیم را پذیرفتم.

در تبریز مرا دوست دارند و به کارم ارزش می‌گذارند

سرمربی تیم تراکتور تصریح کرد: اینجا من را واقعا دوست دارند، خیلی به کارم ارزش می‌گذارند وخدا را هزاران بار شکر به خاطر اینکه شرمنده دوستدارا‌مان نشدم. روزی که به تبریز آمدم مسئولیت بزرگی را پذیرفته و ریسک بزرگی کردم، اما درنتیجه اش دست‌یابی به یک موفقیت بزرگ بود. با تمام صمیمیت حسم راهم بگویم که اینجا برای زحمت‌ها احترام می‌گذارند، برای کاری که انجام می‌دهید ارزش می‌بینید و برای کارتان ارزش می‌گذارند و یک وفاداری به عهد وجود دارد، با این شرایط به نظرم در زندگی یک انسان خواسته‌اش، بعد از تلاشی که کرده، نتیجه کارش را دیدن است، و تلاشش را با احترام دیدن واقعا خیلی مهم است، یعنی اینجا وقتی یک هفته شما موفق می‌شوید به آسمان بردنتان و تعریف‌ها برایتان می‌شود، اما یک هفته بعد با کوچکترین شکستی شما را به زیر سوال نبرده ‌و ازتان انتقاد نمی‌کنند.

ساغلام افزود: اینجا از کاری که می کنید لذت می‌برید، انسان‌ها به شما احترام می‌گذارند ودر پایانش هم، بحث مادی کار را که کنار بگذاریم در بعد معنوی‌، شما به دلیل اینکه درمحیط کاری‌تان لذت ‌می‌برید، خوشحال می‌شوید. اینجا در یک چنین شرایطی زندگی می‌کنم و از این رو خیلی شاد و خیلی سرحال بودنم را خیلی راحت می‌توانم اعلام کنم

از قطر، ترکیه و عربستان پیشنهاد دارم

‌وی در مورد داشتن پیشنهادهایی که از دیگر کشورها دارد بیان کرد: درمورد پیشنهاد پذیرش سرمربیگری حاتای اسپور ترکیه در شرایط فعلی چیزخاصی وجود ندارد. از عربستان و قطر هم پیشنهاد‌های جدی دارم ‌ و از طرفی ‌در فصل پیش رو با دیدار مالک باشگاه و مدیرعامل باشگاه تراکتور، در اهداف‌گذاری که خواهیم داشت وآنها را اگر سازماندهی کنیم و به آنها دست یابیم من اینجا در تبریز به خاطر علاقه‌ای که آنها دارند و احترامی که گذاشته‌اند، به خاطر باورهایی که دارند و انتظاراتی که دارند در صورتی که شرایط برای قهرمانی تراکتورفراهم شود برای قهرمانی تراکتور تلاش خواهم کرد.

ساغلام ادامه داد: از این رو در شرایط متفاوتی نیستم اما دیروز از قطر و عربستان هم پیشنهادهای رسمی هم آمد اما باید بگویم که اینجا یک امیدواری زیاد و پتانسیل ویژه‌ای وجود دارد که از نظر انسانی و باورها و ارزش‌ها و احترام‌ها امیدوارمان می‌کند و از این رو همانطوری که کمی قبل‌تر گفتم برای قهرمانی و خوب بازی کردن، یک آمادگی ویژه‌ای را می طلبد و سازماندهی خاصی را نیاز دارد که اگر این شرایط فراهم شود اینجا ماندنم را می‌خواهم.

وی در مورد جام جهانی قطر گفت: قطر در این سال‌های اخیر با پیشرفت‌هایی که داشته ومیزبانی جام جهانی را هم پذیرفته ودر آبان ماه قرار است جام جهانی آنجا برگزار شود. البته اینجا هم ناراحتی‌ام را بابت نبودن تیم ملی ترکیه ‌ ابراز می‌دارم و ماه‌ها قبل که قرعه‌کشی انجام می‌گرفت در کنار دوستان ایرانی با ناراحتی از نبودن ترکیه در مراسم قرعه‌کشی، وضعیت تیم ملی ایران را پیگیری کردیم و در جام جهانی نیز تیم ملی ایران را تشویق و حمایت خواهم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱
ساغلام؛میخواهم تراکتور رو قهرمان ایران کنم!!!!

برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار