بازدید 23959

میثاقی در صف ویزای کانادا؛ مجری مدار فروغی و شبکه ۳

کد خبر: ۱۱۲۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ 27 May 2022
 فهرست میهمانان فدراسیون فوتبال برای سفر لغو شده به کانادا لو رفته و اسم محمدحسین میثاقی و مهدی هاشمی هم در آن دیده می‌شود.
ابن یعنی جناب میثاقی که به عادل فردوسی‌پور طعنه می‌زد و او را سپر رسانه‌ای مهدی تاج می‌نامید، خودش آویزان یک فدراسیون موقت شده که از سفر به کانادا جا نماند!
افشای این موضوع سر و صدای زیادی به پا کرد و البته خیلی زود مدیران تلویزیون اعلام کردند: «هزینه‌های سفر این دو نفر بر عهده شبکه سه بوده است.» حتی اگر این ادعا را باور کنیم، پرسش اینجاست که مگر این بودجه را از جیب پدرتان می‌آورید که آن را به گشت و گذار کارمندان‌تان در کانادا اختصاص می‌دهید؟
طوری می‌گویند «خودمان می‌دهیم» که انگار این پول را از عرق جبین و کد یمین به دست آورده‌اند. نه‌خیر؛ دست‌تان مستقیم در جیب مردم است. اسم میثاقی و هاشمی دو سال پیش هم برای گرفتن ویزای قطر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا رد شده بود که این کشور ویزا نداد.
 
شاید در بعضی تورنمنت‌های مهم حضور یک گزارشگر توجیه داشته باشد، اما مجری و تهیه‌کننده می‌روند که چه بشود؟ تیم ملی قرار بوده یک بازی دوستانه در کانادا داشته باشد؛ امثال میثاقی و به خصوص هاشمی برای چه باید مسافر ونکوور می‌شدند؟ همین آقای هاشمی به عنوان تهیه‌کننده یورو هشت میلیارد تومان برآورد گرفت که فقط مسابقات اروپایی را پخش کند، اما یک مترجم روزمزد استخدام نکرد تا آن آبروریزی تاریخی در بحث ترجمه‌های غلط رخ بدهد. معلوم هست در جام‌جم چه می‌کنید؟ گویا سفره‌ای باز است و دوستان دور هم هستند. بعد چطور می‌توان از چنین مجموعه‌ای راستگویی، عدالت و رسیدگی به درد مردم را توقع داشت؟

 امروز امام جمعه تهران گفته‌اند: «جراحی اقتصادی یک امتحان الهی برای مردم است.» البته گویا این امتحان الهی شامل بسیاری از نهادهای دولتی و حاکمیتی از جمله صداوسیما نمی‌شود؛ مجموعه‌ای که نورچشمی‌هایش را با پول مردم به اقصی‌نقاط جهان می‌فرستد، هزینه دلاری ماموریت می‌دهد و روزی هم چهار تا گزارش تهیه می‌کند که پول یارانه برای مردم بس است و حتی یک چیزی هم پس‌انداز می‌کنند!
ورزش‌مدیا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۴۷
نفرت پراکنی را با مقایسه های بیربط کنار بگذارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
طوری نوشته که گویا تا حالا همه مینشستن از داخل صدا و سیما گزارش میکردن.
افرین به این صراحت قلم
چه عجب،یه چیزی راجب صدا وسیما گفتید،هیچ کس نیست بگه آخه برای بازی دوستانه چه نیازی هست گزارشگر بره،مگر بازی‌های بین المللی،می گم اینها فقط شعار ضد غربی می دن،پاش باشه اولین نفر توی صف رفتن برای اونجا هستن،تابناک حالا چاپ نکن،هر کامنتی که من می نویسم،حقیقت تلخ
احسنت عالی بود
بخاطر لغو بازی ارزوی خیلیها برای گرفتن ویزای کانادا برباد رفت
جراحی اقتصادی واسه آقایان نیست، اصولاً یک عده باید سیر باشند که صدایشان در نیاید و روضه بخوانند.. جراحی اقتصادی برای بنده است که با یک فرزند کوچک و همسر مبتلا به بیماری خاص، با 20 سال سابقه پرداخت حق بیمه یک بار به دلیل اینکه کارفرما بیمه اضافه تر از تاریخ قطع رابطه پرداخت کرده.. یک بار دیگر به دلیل اینکه کارفرما برای فرار مالیاتی بیمه را پروژه ای رد کرده... یکبار دیگر به دلیل اینکه در آخرین کارگاه کمتر از یکسال توقف داشته ام از حق دریافت آن محروم باشم و در این اوضاع فضاحت اقتصادی دنبال کار بگردم بدون پوشش بیمه!!! این بود حقوق مستضعفین؟؟؟
باید مقاومت کنین و نداری و حسرت و تحریم برای مردم، عشق و حال و سفر خارج برای خودشون و اطرافیانشون.
مخلصیم.
اقایان اگر راست می گویید جلوی این ریخت وپاش های دولتی را بگبربد
آفرین
خشت اول چون معمار کج ؛ تا کجاها می رود دیوار کج !
عجب حرفی میزنی تابناک جان! معلومه که ارث پدریشونه و هر جور دلشون بخواد خرج میکنن!! فرقی هم نمیکنه کی باشه ضرغامی باشه علی عسگری باشه یا جبلی!!! این مملکت بخور بخورش مال یه عده ای هستش مشکلاتش و بدبختیهاش مال یه عده دیگه!! علی برکت ا...!!!
چه عجب یه مطلب اعتراضی نوشتید مثل همیشه گل بلبل جلوه ندادید همه چیزو
درود بر شرفت نویسنده
یک عده مفت خور
درود بر شما گل گفتید.
درود بر شرفت نویسنده
بله متاسفانه جراحی اقتصادی فقط و فقط مخصوص مردم بیچاره کف خیابون هست و اقایون فقط دنبال بزرگ تر کردن شکم مبارک هستن. این چه جراحی اقتصادی هست که دوتا دور ایران بریز و بپاش انجام میشه اما مردم باید تو سطح زباله دنبال غذا باشن و یا از این صف به اون صف مراجعه کنن. واقعا مایه ننگ هستین. کسی دم از جراحی اقتصادی می زنه که اول از خودش شروع کنه. چرا مسئولین نا محترم نمیان و اموال و دارایی های خود رو ببین محرومین تقسیم کنن و در واقع اول از خود شروع کنن؟ چرا فلان مسئول می ره از یه کشور دیگه سیسمونی می خره بعد به مردم میگید که نان و اشکنه بخورید و دم نزنید. از این مردم گرسنه، خسته، ناراحت، نگران باید ترسید!!!!!!!!!!!!! ادم گرسنه نه دین میشناسه و نه ایمان!! پس مراقب باشید
افرین گزارش عالی بود
چه متن سنگین زیبایی
حرف حق
حرف دل مردم
این عبارت:

«خودمان می‌دهیم» که انگار این پول را از عرق جبین و کد یمین به دست آورده‌اند. نه‌خیر؛ دست‌تان مستقیم در جیب مردم است.

رو باید با طلا نوشت و مقابل تمام مدیران دولتی روی دیوار نصب کرد. بسیار عالی بود.
بودجه صدا و سیما را ارث پدری می دانند و به کسی هم پاسخگو نیستند. در عمل، حقوق آقایان و دیگر ریخت و پاش ها عملا از پرداخت مالیات و جیب امثال من کسر می گردد و به آقایان داده می شود!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))0
میثاقی رانت خوار و آشمال
تابی خودتی؟
جنس امثال فروغی و میثاقی یکیست و اصلاً نباید با یک شخصیت والا مقام مثل فردوسی پور آنها را مقایسه کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
يعني جناب فردوسي پور با هزينه شخصي براي گزارش مسابقات مختلف ميرفت؟ لطفا عادل باشيد نه فردوسي پور
شیر مادرت حلال باشه
یعنی بهترین گزارش ممکن بود ک تا به امروز منتشر گردید
ای بابا
به شتر گفتند چرا گردنت کجه گفت کجام راسته
تمام کشور رو نکبت گرفته
دمت گرم تابناک
هاها امتحان الهی یا عذاب خود ساخته شما
می دانید درد کجاست . درد آنجاست که اگر بخور بخور در تیم این نویسنده بود ، اعتراضی نمی شنیدیم . درد این جماعت این نیست که چه و چقدر خورده شده ، درد آنها اینست که کی خورده . ساده لوحی است اگر اشک تمساح این جماعت را باور کنیم .
خدا را هزار مرتبه شکر بازی را لغو کردند و موقتا جلوی چپاول بیت المال را گرفتند.
ورزش مدیا؛ شیر مادر نان پدر حلالت دلاور
سلام. تابناک جون این حرفها چیه می زنی؟ خب پوشش رسانه ای یک مسابقه فوتبال واقعن اینقدر کار زشت و دردناکیه که اینجوری مطلب می نویسی؟؟ چند می گیری آدم ها را خراب کنی؟!؟ حالا هم که بازی لغو شده داری کیو بخاطر چی مجازات می کنی؟ بخاطر مسافرت نرفته شون؟!!؟!؟؟!
احسنت
جناب نویسنده وقتی یه بچه رو می کنن رییس شبکه سه که با رانت شده و تا حالا بزرگترین مجموعه ایی رو چرخونده خانواده اش بوده چطور انتظاری بیشتر از این دارید بیشتر از این انجام بده و پول بیت المال رو آتیش بزنه
هزاران افرین واحسنت بر تابناک عزیزخدا شما را حفظ کند
دستهای در جیب ملت: نجف زاده خبرنگار سالهاست در قلب غرب مامور است و زندگی می کنه و روزی 300 دلار حق ماموریت می گیرد.
ايول چه عجب
جوگیر شدی؟این چه ادبیاتی
آن چه به جایی نرسدفریاداست!!!
بر خلاف همه من حس خوبی از این خبر می گیرم به دلیل وجود آدم هایی مانند عادل و بهتر شناخته شدن او که هیچ گاه با همه بی مهری ها جلای ترک وطن نکرد
پول های که اینگونه هزینه می شود و برای خودشان تخصیص بودجه می کنند و برای مربی کمک مربی و خبرنگار توپ جمع کن و .... حقوق های چند صد میلیونی و میلیاردی در نظر می گیرند پولیست که از مالیات و نفت و ... که متعلق به مردم است هزینه می شود این پول قرار است در جهت رفاه مردم هزینه شود ولی برای رفاه گروهی خاص هزینه می شود چون جاده و فاضلاب و آلودگی هوا و اینترنت و حمل نقل عمومی و ... اهمیتی ندارند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس