بازدید 22305

این استان‌ها بارانی می‌شوند

براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور امروز در برخی استان‌ها بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد اما به دلیل تشدید توده گرد و خاک در عراق، ۲ استان با آلودگی و کاهش کیفیت هوا مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ 27 May 2022

 


به گزارش  تابناک به نقل از همشهری‌آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز (جمعه ۶ خرداد) برای استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی در بعضی ساعت‌ها رگبار باران، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و کاهش دید موقت پیش‌بینی می‌شود.

امروز همچنین در ارتفاعات استان‌های سمنان، گلستان و مازندران بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد.

از روز شنبه (۷ خرداد) تا سه‌شنبه (۱۰ خرداد) بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور و همین طور ارتفاعات البرز مرکزی همین شرایط را دارد، اما به خاطر تشدید توده گرد و خاک در کشور عراق و انتقال به بخش‌هایی از استان‌های ایلام و خوزستان، امروز این مناطق آلوده خواهند بود و همین طور آلودگی و کاهش کیفیت هوا را خواهیم داشت.

از امروز تا سه‌شنبه در شرق و شمال شرق کشور، روز یکشنبه در مناطق جنوبی و مرکز کشور و روز دوشنبه در مناطق جنوب غرب همچنان وزش باد شدید را خواهیم داشت که در مناطق مستعد احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

در ۳ روز آینده آب‌های جنوبی کشور به‌ویژه مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

همچنین براساس اعلام این سازمان، امروز آسمان تهران صاف است و گاهی با گاهی وزش باد همراه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار